Miksi Suomessa ei voi ladata puhelinta keskustassa?
Ulkomailla on tälläisiä latauspisteitä puhelimille esimerkiksi kahviloissa ja kauppakeskuksissa, mutta Suomessa ei tunnu olevan ainuttakaan. Kuväskylässäkin ainoa kännykän latauspaikka sijaitsee kaupungin kirjastossa. Useita kertoja joutunut jättämään ostosreissunkesken esim sen takia että kännykässä on akku vähissä ja joutuu palaamaan takaisin kotia lataamaan. Olosi tosi kiva jos vaikka olisi vaikka joku rento ja mukava kahvila, johon voisi pysähty lapätaamaan puhelinta ja siemaisemaan samalla kupin lattea.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa ainakin onnistuu puhelimen lataaminen useasaskin paikassa. Mutta myös varavirtaa voi pitää mukanaan, niin ei tarvitse ahdistua kesken kauppareissun.
Miksi ap et lataa puhelinta kunnolla ennen kaupungille lähtöä?Minulla ainakin akun kesto on täyteen ladattuna noin 3-4 tuntiin.
Tollanen akku pitäs kyllä vaihtaa jo uuteen.
Miksi? Sen verran se kesti uutenakin.
No sit se on ollu sökö jo uutena.
Ei vaan ihan normaali vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ne latauspisteiden kaapelit ulkomailla ovat useimmiten sabotoitu joten ei mikään hyvä idea.
Parempi kantaa mukana pauverbänkkiä niin ei tarvii jättää lataamaan. On myös olemassa kännykkä koteloita joissa on lisä akku sisäänrakennettuna. Minulla on pari maxboost nimistä koteloa mun samsungille ja hyvin toimii. Ei koskaan tarvii jättään kännykkää ladaukseen, sen kun vaan vaihtaa kotelon kerran päivässä.
Miten ja miksi ne on sabotoitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne latauspisteiden kaapelit ulkomailla ovat useimmiten sabotoitu joten ei mikään hyvä idea.
Parempi kantaa mukana pauverbänkkiä niin ei tarvii jättää lataamaan. On myös olemassa kännykkä koteloita joissa on lisä akku sisäänrakennettuna. Minulla on pari maxboost nimistä koteloa mun samsungille ja hyvin toimii. Ei koskaan tarvii jättään kännykkää ladaukseen, sen kun vaan vaihtaa kotelon kerran päivässä.
Miten ja miksi ne on sabotoitu?
Satiaset rempovat ja repivät niitä aukia, särkevät osia ja kiskovat johdoista ihan huvin vuoksi.
Mitä puhelimen akun loppuminen vaikuttaa ostosreissun suorittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhelimen akun loppuminen vaikuttaa ostosreissun suorittamiseen?
On ihmisiä jotka joutuvat päivystämään puhelintaan 24/7 koska tulee mahdollinen yhteyden otto, useimmat heistä ovat opiskelijoita, yrittäjiä, vuokratyöläisiä, nollatintisia ja työttömiä.
Itiksessä on lukollisia ja ilmaisia latauspisteitä jopa kahdessa kerroksessa.
Osta virtapankki.. ilman sitä en itse lähde mihinkään.
No sit se on ollu sökö jo uutena.