Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit on sitä mieltä että mua käytetään hyväksi mutta mä uskon miestä! Mitä mieltä olette?

Vierailija
31.05.2018 |

Seurustelen ulkomaalaisen miehen kanssa ja meillä menee tosi hyvin. Meillä on paljon yhteistä ja otettiinkin samanalaiset tatskat. Vähän kuitenkin vaivaa se ettei miehellä ole töitä ja asuu mun luona ilmaseks. Maksan siis kaiken. Uskon kuitenkin että mies maksaa mulle heti takas kun työ löytyy. Kaverit sanoo että se mies käyttää mua vaan hyväks mut en usko sitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama tilanne. Sanoin tyttöystävälle että menen töihin sitten 14 vuoden päästä kunhan olen ottanut vähän lomaa tai ennakkoeläkettä, kun armeija otti niin kovasti pattiin. Lupasin niihin aikoihin itselleni etten herää viiteentoista vuoteen ennen kymmentä. Yleensä nukuin aina klo 13 asti.

Kun hänestä tuli jossain vaiheessa vaimo ja oli elättänyt minua noin kymmenen vuotta ja oli hankkinut itselleen hyväpalkkaisen työn ja korkean koulutuksen niin ehdotin lasta. Hankimme lapsen ja ehdotin jos minä jäisin nyt synnytyksen jälkeen kotiin hoitamaan esikoistamme. Olin noin kolme vuotta kotona ja päätin että nyt esikoinen on valmis päiväkotiin.

Sitten kävin nopeasti kouluntuksen ja lähdin töihin.

Tällä tiellä ollaan. Anna ap miehellesi aikaa rauhoittua ja relata stressiä. Lopussa odotus palkitaan.

T: 8e h-mies

Te olette harvinainen pari. Harva nainen suostuu elättämään miestä, mutta kuvio on toisenlainen toisinpäin ja hyvin yleinen sellainen.

Tuossa ne jyvät erotetaan akanoista. Harva akka hyvä akka on.

Vierailija
22/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: pelastajasyndrooma.

Valitettavasti, et tule saamaan mieheen käyttämiäsi rahoja takaisin ainakaan erittäin pitkään aikaan (jos koskaan) kaiken kertomasi perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama tilanne. Sanoin tyttöystävälle että menen töihin sitten 14 vuoden päästä kunhan olen ottanut vähän lomaa tai ennakkoeläkettä, kun armeija otti niin kovasti pattiin. Lupasin niihin aikoihin itselleni etten herää viiteentoista vuoteen ennen kymmentä. Yleensä nukuin aina klo 13 asti.

Kun hänestä tuli jossain vaiheessa vaimo ja oli elättänyt minua noin kymmenen vuotta ja oli hankkinut itselleen hyväpalkkaisen työn ja korkean koulutuksen niin ehdotin lasta. Hankimme lapsen ja ehdotin jos minä jäisin nyt synnytyksen jälkeen kotiin hoitamaan esikoistamme. Olin noin kolme vuotta kotona ja päätin että nyt esikoinen on valmis päiväkotiin.

Tällä tiellä ollaan. Anna ap miehellesi aikaa rauhoittua ja relata stressiä. Lopussa odotus palkitaan.

Te olette harvinainen pari. Harva nainen suostuu elättämään miestä, mutta kuvio on toisenlainen toisinpäin ja hyvin yleinen sellainen.

Kuinka monta sellaista parsikuntaa tunnet, jossa vaimo on täysin tuloton? Kotihoidontukea tai työttömyyskorvausta saavallakin on tuloja.

Vierailija
24/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Eiköhän toi ollut vitsi:)

Vierailija
25/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit tää mies on ollut tukena kun tajusin ettei mulla oo oikeita kavereita täällä.rohkaistuin katkaisemaan välit huonoihin kavereihin. ap

Vierailija
26/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Eiköhän toi ollut vitsi:)

Tositarina se on.

Toisen lapsen kanssa sai vaimo olla kotona ja minä käyn töissä.

Vierailija
27/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo helppo asuu tääl toisel puolel maapalloo ilman kunnon tukee. tää mies on tukena kaikessa. ap 

Vierailija
28/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sit tää mies on ollut tukena kun tajusin ettei mulla oo oikeita kavereita täällä.rohkaistuin katkaisemaan välit huonoihin kavereihin. ap

Klassikko.Eli mies eristää sinut kavereistasi...

Vierailija
29/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Jos asia olisi toisinpäin, siinä ei olisi mammojen mielestä mitään ihmeellistä saati epäilyttävää. Tarkoitan tietysti sitä, että miehet useammin kuin naiset elättävät puolisoaan. Syy voi olla mikä tahansa, ettei nainen ole töissä - en nyt puutu syihin. Ja koskas miehet ovat vaatineet takaisinmaksua naiselta?

Ainoa mikä apn tapauksessa itseäni häiritsee, on miehen tuomio väkivaltaisuudesta.

Vierailija
30/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kulttuureissa on häpeällistä antaa naisen maksaa miehen kulut, ellei kyse ole hyväksikäyttösuhteesta.

Vierailija
31/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies yritä eristää. avas vaan mun silmät parin kaverin kohdalla ja oli ihan oikeessa.  ainut mikä häiritsee on se et mies valehteli ekaks ikänsä niin tuli hetkeks sellanen olo etten vois luottaa mut ei oo jääny muista valheista kiinni. ap

Vierailija
32/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pronto, pronto, pronto saurus.

Vierailija
33/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haukutaan provoksi?! en ole mikään provo. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän