Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit on sitä mieltä että mua käytetään hyväksi mutta mä uskon miestä! Mitä mieltä olette?

Vierailija
31.05.2018 |

Seurustelen ulkomaalaisen miehen kanssa ja meillä menee tosi hyvin. Meillä on paljon yhteistä ja otettiinkin samanalaiset tatskat. Vähän kuitenkin vaivaa se ettei miehellä ole töitä ja asuu mun luona ilmaseks. Maksan siis kaiken. Uskon kuitenkin että mies maksaa mulle heti takas kun työ löytyy. Kaverit sanoo että se mies käyttää mua vaan hyväks mut en usko sitä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloitus on trolli. Jos ei ole, niin usko kavereitasi. Miesystäväsi saa kuitenkin jotain tukea, joten hänen pitää maksaa osa kuluista.

Vierailija
2/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa. Johan stoorin pykäsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa tukia koska emme asu suomessa. mies kyllä vakuuttaa mkasavansa kaiken takaisin. olemme muutnkin kaiken aikaa yhdessä, tuskin mies haluisi olla mun kanssa kokoajan jos vaan käyttäisi hyväksi. ap 

Vierailija
4/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette muutenkin kaiken aikaa yhdessä niin olethan nähnyt hänen olevan aktiivinen työnhaun suhteen?

Kuinka nopeasti hän muutti luoksesi asumaan?

Vierailija
5/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatska kohdassa sait multa alanuolen. Omapahan on elämäs, että mihin sen tuhlaat. Joko tuollaiseen kusettavaan joutopoikaan tai sitten oikeaan mieheen.

Vierailija
6/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
7/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri löysi tuollaisen kultakimpaleen kaksi vuotta sitten.. Mies on töitä tai koulutuspaikkaa etsivinään, eikä vaan millään tuppaa löytää. Vasta kertoi, että Porvoossa (kyllä vaan!) on ravintola, jossa maksavat hänelle 5000 euroa kuussa, ilman mitään ravintola-alan koulutusta. Hän on vaan niin hyvä ja valovoimainen. Kaveri uskoi tämän täysillä. Nyt ovat etsimässä Porvoosta asuntoa... kaveri on lähihoitaja, että kyllä tuo työllistyy mihin vaan.

Kyllä sitä hämmentyneenä vierestä kattelee, kun eräs uskoo ihan kaiken mitä tuo mies puhuu. Sillä erolla, ettei mies ole ulkomaalainen, vaan turkulainen.

Vierailija
8/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies alkoi olemaan mun luona aika pian mutta virallisesti ei ole muutettu yhteen. mies ei vain mene enää kotiinsa juuri koskaan. ja tämä ei muuten ole trolli. on hän töitä välillä katsellut mutta kansallisuuteen liittyvien ennakkoluulojen takia ei oo työtä vielä löytynyt. ap

Vierailija
9/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet M ja luonasi asuva ulkomaalaistaustainen mies on MDW, niin juokse tai siis laita MDW pihalle!

Vierailija
10/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai maksaa takaisin... Pidät siis kirjaa siitä, miten paljon rahaa upotat tuohon lonkanvetäjään? Ja velkakirja on tehty ja allekirjoitettu ja sinulla hyvässä tallessa, josta mies ei sitä saa?

Vierailija
11/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt  vielä että on eräs hakuprosessi kesken...

Vierailija
12/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
13/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole valkakirjoja ja tiedän velkasumman suunnillee.. luotan kyllä häneen. aiempi rikoshistoriakin vaikeuttaa työn etsimistä joten ymmärrän hänen tilannetta. ei ole tahallista laikottelua. ap

Vierailija
14/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen ulkomaalaisen miehen kanssa ja meillä menee tosi hyvin. Meillä on paljon yhteistä ja otettiinkin samanalaiset tatskat. Vähän kuitenkin vaivaa se ettei miehellä ole töitä ja asuu mun luona ilmaseks. Maksan siis kaiken. Uskon kuitenkin että mies maksaa mulle heti takas kun työ löytyy. Kaverit sanoo että se mies käyttää mua vaan hyväks mut en usko sitä.

On katsellut, mutta onko siis hakenut minnekään? 

Sinä tavallaan mahdollistat hänelle löysäilyn tuon työnhaun kanssa, kannusta häntä aktiivisemmaksi.

Vierailija
15/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole valkakirjoja ja tiedän velkasumman suunnillee.. luotan kyllä häneen. aiempi rikoshistoriakin vaikeuttaa työn etsimistä joten ymmärrän hänen tilannetta. ei ole tahallista laikottelua. ap

:DDDDDD Pakko olla trolli. Eihän noin typeriä ihmisiä ole missään. Siis kuin ap. Tuo mieshän on ihan järjen jättiläinen jos saa jonkun noin hienosti sormensa ympärille. :DDDDDDDDDDD

Vierailija
16/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt vähän parempia juttuja keksimään, ei meille nyt tarvi noin rautalangasta vääntää.

Vierailija
17/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edelleenkään ole trolli. mies on huomavaainen ja aina tulee töihin vastaan ja on mun kanssa oikeesti aina töiden jälkeen. ei suomalaiset miehet käytä aikaansa noin paljon toisen kanssa. ap

Vierailija
18/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako edes kysyä, että millainen rikoshistoria hänellä on?

Vierailija
19/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä huumejuttua mut ei enää käytä ja sit oli yks pahoinpitely. mut ei oo mua lyöny. ap 

Vierailija
20/33 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne. Sanoin tyttöystävälle että menen töihin sitten 14 vuoden päästä kunhan olen ottanut vähän lomaa tai ennakkoeläkettä, kun armeija otti niin kovasti pattiin. Lupasin niihin aikoihin itselleni etten herää viiteentoista vuoteen ennen kymmentä. Yleensä nukuin aina klo 13 asti.

Kun hänestä tuli jossain vaiheessa vaimo ja oli elättänyt minua noin kymmenen vuotta ja oli hankkinut itselleen hyväpalkkaisen työn ja korkean koulutuksen niin ehdotin lasta. Hankimme lapsen ja ehdotin jos minä jäisin nyt synnytyksen jälkeen kotiin hoitamaan esikoistamme. Olin noin kolme vuotta kotona ja päätin että nyt esikoinen on valmis päiväkotiin.

Sitten kävin nopeasti kouluntuksen ja lähdin töihin.

Tällä tiellä ollaan. Anna ap miehellesi aikaa rauhoittua ja relata stressiä. Lopussa odotus palkitaan.

T: 8e h-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän