Inhokkilahjanne?
Oikeasti saatuja tai sitten mitä ei olisi kiva saada.
Kommentit (46)
Jonkun läheisen ihmisen tekemä lahja. Lapsen väsäämä käsityö, puolison nikkaroima lintulauta tai äidin/mummon kutomat villasukat. Hohhoijaa.
No ei. Vakavasti sanoen: rakastan tuollaisia lahjoja.
Minulle inhokkeja ovat sellaiset lahjukset, jotka on vain kiireessä napattu kaupasta, kun on ollut pakko jotain tuoda. Ei mitään ajatusta tai tunnetta mukana. Olen kyllä itsekin syyllistynyt moiseen, tunnustan.
Sellaiset pienet, "hauskat" mietelausekirjat. Mieluummin vaikka joku uusi pokkari.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti saatuja tai sitten mitä ei olisi kiva saada.
Turistirihkama ja muu halpa roju. Kerttoo paljon kuinka monusta välitetään. Muille annetaan kalliita vaattrita, älypuhelimia ja rihkamaa, mutta kun itse pyydän että saisin lahjan vaikka mieluummin rahana niin oikein nyrpistetään nenää ja jaukutaan valittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun läheisen ihmisen tekemä lahja. Lapsen väsäämä käsityö, puolison nikkaroima lintulauta tai äidin/mummon kutomat villasukat. Hohhoijaa.
No ei. Vakavasti sanoen: rakastan tuollaisia lahjoja.
Minulle inhokkeja ovat sellaiset lahjukset, jotka on vain kiireessä napattu kaupasta, kun on ollut pakko jotain tuoda. Ei mitään ajatusta tai tunnetta mukana. Olen kyllä itsekin syyllistynyt moiseen, tunnustan.
Minustakin villasukat ovat hyvä lahja, paitsi jos sellaisia on kaapit pullollaan. Varsinkin jotkut nätit. Lintulautakin on ihan ok jos sellaista tarvitsee. Noilla sentään tekee jotain
Kalliit lahjat, joilla ei tee mitään ja eivät miellytä omaa silmää. Syyllisyys kaupanpäälle.
Kaikki tavarat, joita ei ole itse erikseen toivonut, esim. tietyt lakanat tai tietty astia. Yleensä ihmisillä kuitenkin on oma maku ja he haluavat itse päättää, mitä heidän kotonaan on esillä.