Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies pissaa parvekkeeltaan - mikä neuvoksi ?

Vierailija
31.05.2018 |

Istuu parvekkeella ja vetää kaljaa tölkistä. Sen röhinät, piereskelyt vielä kestän mutta tuo kuseskelu on kyllä liikaa. Kaari lentää just tosta mun edestä.

Oon laittanut ukolle pari heippalappua. Ei mitään vaikutusta. Huoltoyhtiöitä ei kiinnosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossako? Johan sinulla on possu naapurina, auts.

Vierailija
2/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on häveliäisyys tiessään. Eikä tajua pöhmelössään 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuu parvekkeella ja vetää kaljaa tölkistä. Sen röhinät, piereskelyt vielä kestän mutta tuo kuseskelu on kyllä liikaa. Kaari lentää just tosta mun edestä.

Oon laittanut ukolle pari heippalappua. Ei mitään vaikutusta. Huoltoyhtiöitä ei kiinnosta.

No ei varmasti. Kokeile isännöitsijää seuraavaksi. Jos ei siitä apua niin sitten vaikka terveystarkastajaa, kai jonkun pykälän mukaan kuseskelu toisten asuinympäristöön on kielletty.

Vierailija
4/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta/lainaa joku tykki vesipyssy ja ruiki ukkoa sillä takaisin. "Mitä v*ttua"- mölinään vastaat, että näin sisälle kusevia kollejakin koulutetaan.

Vierailija
5/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni tuosta voisi tehdä vaikka poliisiasian, jos muita tahoja ei kiinnosta. 

Vierailija
6/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpaimenninlankaa nurtsille, siihen kohtaan mihin kuseksii ja sopiva sähkö siihen virtapiiriin niin ukko saa kivan elämyksen

Vierailija
7/7 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpaimenninlankaa nurtsille, siihen kohtaan mihin kuseksii ja sopiva sähkö siihen virtapiiriin niin ukko saa kivan elämyksen

Ei saa. Välissä on ilmaa liikaa.

Sulla pitäis olla joku miljoonan voltin kaapeli siinä - suoraan junan ajojohtimesta tyyliin...