Naapurin mies pissaa parvekkeeltaan - mikä neuvoksi ?
Istuu parvekkeella ja vetää kaljaa tölkistä. Sen röhinät, piereskelyt vielä kestän mutta tuo kuseskelu on kyllä liikaa. Kaari lentää just tosta mun edestä.
Oon laittanut ukolle pari heippalappua. Ei mitään vaikutusta. Huoltoyhtiöitä ei kiinnosta.
Kommentit (7)
Nyt on häveliäisyys tiessään. Eikä tajua pöhmelössään 😔
Vierailija kirjoitti:
Istuu parvekkeella ja vetää kaljaa tölkistä. Sen röhinät, piereskelyt vielä kestän mutta tuo kuseskelu on kyllä liikaa. Kaari lentää just tosta mun edestä.
Oon laittanut ukolle pari heippalappua. Ei mitään vaikutusta. Huoltoyhtiöitä ei kiinnosta.
No ei varmasti. Kokeile isännöitsijää seuraavaksi. Jos ei siitä apua niin sitten vaikka terveystarkastajaa, kai jonkun pykälän mukaan kuseskelu toisten asuinympäristöön on kielletty.
Osta/lainaa joku tykki vesipyssy ja ruiki ukkoa sillä takaisin. "Mitä v*ttua"- mölinään vastaat, että näin sisälle kusevia kollejakin koulutetaan.
Uskoakseni tuosta voisi tehdä vaikka poliisiasian, jos muita tahoja ei kiinnosta.
Sähköpaimenninlankaa nurtsille, siihen kohtaan mihin kuseksii ja sopiva sähkö siihen virtapiiriin niin ukko saa kivan elämyksen
Vierailija kirjoitti:
Sähköpaimenninlankaa nurtsille, siihen kohtaan mihin kuseksii ja sopiva sähkö siihen virtapiiriin niin ukko saa kivan elämyksen
Ei saa. Välissä on ilmaa liikaa.
Sulla pitäis olla joku miljoonan voltin kaapeli siinä - suoraan junan ajojohtimesta tyyliin...
Kerrostalossako? Johan sinulla on possu naapurina, auts.