Onko meillä jo jännitysketju 2018 valinnoista? METAKETJU
Itse olin sairaana pääsykokeesa joten kovin korkeita pisteitä en odottele, mutta muiden ilo on onneksi tarttuvaa Että kaikki huhutkin HKI.n pääsykokeiden edistymitsestä tänne spekulaation ja mekkaan!
Kommentit (4)
Oikeesti? Itse hain sosiaalitieteisiin Helsinkiin. Tuntuu että koe meni tosi hyvin.
Kävin neljät eri pääsykokeet ja hain viiteen paikkaan. Tänään oli viimeinen koe, joka oli ainoaan AMK-hakuvaihtoehtooni. Se oli viidentenä, mikäli ei muut tärppää. Tällä viikolla oli kolme pääsykoepäivää putkeen. On kyllä jo ihan uupunut olo. Toivottavasti saisin opiskelupaikan, vaikka tuntuu ettei ehtinyt edes palautua kevään kirjoitusstressistä ennen pääsykokeita.
Vierailija kirjoitti:
Kävin neljät eri pääsykokeet ja hain viiteen paikkaan. Tänään oli viimeinen koe, joka oli ainoaan AMK-hakuvaihtoehtooni. Se oli viidentenä, mikäli ei muut tärppää. Tällä viikolla oli kolme pääsykoepäivää putkeen. On kyllä jo ihan uupunut olo. Toivottavasti saisin opiskelupaikan, vaikka tuntuu ettei ehtinyt edes palautua kevään kirjoitusstressistä ennen pääsykokeita.
Tuntuko että meni hyvin? Tai siltä että pääset?
Eikö kukaan jännitä?