Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon vahankankaasta - miten tahra pois?

Vierailija
25.04.2006 |

Ostin uuden ihanan Marimekon vahakankaan. Nyt huomasin että ilmeisesti ketsuppi on jättänyt haalena jäljen kankaaseen vaikka olen aina ruokailun jälkeen pyyhinyt liinan. Lähteeköhän pesukoneessa pesemällä puhtaaksi? Kellään kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen vahakangas on, johon tahrat tarttuu lujemmin kuin tavalliseen liinaan? Siis eihän mitään itua. Mä olen jopa klorittanut, pessyt 90 asteessa eiköä mitään. Saamari!!!!

Vierailija
2/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessakympissä, eikä saa lingota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis heti ruokailun jälkeen pyyhinyt liinan. Ja välillä kyllä siinä välissäkin ettei penskat sotket hihojaan pöytään menneeseen ketsuppiin. Ketsuppi näyttää siis oikein imeytyvän liinaan ja heti. En tajunnut että pitää noin kalliin liinan äärellä syödä rätti kädessä ja heti kun liinalle menee niin pyyhkiä.

Hitto. On muuten viimeinen Marimekon vahakangasliina minkä ostan.

Vierailija
4/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painomustetahroja Marimekon vahakangas täynnä.

Vierailija
5/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kuulin ennen kuin ehdin itse ostaa 8 vahakankaista tablettia...

Vierailija
6/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne muut ole parempia

Vierailija
7/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä sanoi, että pitää pestä käsin huljutellen, ja varovasti jollain sienellä voi tahraa koittaa poistaa, ja heti pitää pyyhkiä ketsupit yms. värilliset sotkut. Noilla keinoin ei kyllä lähde. Joku vihjaisi, että voi yrittää laittaa aurinkoon, jos sitten haalistuisi. En ole kokeillut sitä, ja heivasin koko liinan.

Muutenkin olen kypsähtänyt noihin vahakankaisiin ja kerneihin, aina niihin jää tahroja.

Vierailija
8/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi erottuu, että muut vaatteet saa puhtaaksi, mutta Marimekkoon jää aina tahra. 6 vuotta oon hommaa seurannut ja ottaa tosi paljon päähän.

Pesen aina pesuohjeen mukaan, että siinäkään ei pitäisi olla ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä