Vierailija

Katkaisin välimme 10 vuotta sitten (olimme silloin 12-vuotiaita), koska kaveri oli muuttunut ilkeäksi minua kohtaan. Hän pakotti minut laihduttamaan, meikkaamaan ja ostamaan hienompia vaatteita. Hän häpesi minua.

Yhä näen hänestä unia, joissa sovimme vanhat riidat. On ikävä niitä aikoja, kun hän ei vielä hävennyt minua. Meillä oli niin hauskaa yhdessä. Paljon mukavia leikkejä.

Tavallaan tekisi mieli ottaa häneen yhteyttä nyt kun aika on kullannut muistot niistä kaikista ikävistä asioista, joita hän minulle teki. Toisaalta mietin järjellä ja tajuan, ettei meillä ole enää mitään yhteistä. Sosiaalisen median perusteella hän on kova juhlimaan. Itse en juo ja olen lähes aina kotona. Hän myös edelleen meikkaa ja pukeutuu hienosti eli varmaan yhä häpeäisi minua, koska itse en jaksa meikata ja vaatteeni ovat aika rumia.

Voi että... Rakastan vaan niin paljon niitä unia, joissa kaikki on taas hyvin välillämme. Katkeransuloista katsoa vanhoja kuvia meistä.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Voithan tunnistella lähettämällä facebook viestin. ja jos sujuu niin sitten "treffit" .  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voithan tunnistella lähettämällä facebook viestin. ja jos sujuu niin sitten "treffit" .  

Olen miettinyt kyllä sitä. Pelottaa vaan, että saan pakit. Mitä jos hän suhtautuu halveksuen minuun? Nauraa, kun kehtaan ottaa yhteyttä? Pelottaa, mutta toisaalta häiritsee, jos välimme jäävät tällaisiksi. Olemme molemmat aikuisia, joten voisi olettaa, että hän osaisi suhtautua asiallisesti...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aika hankala tilanne. Suosittelen kyllä laittamaan hänelle viestiä. Saat ainakin jonkinlaisen lopun tuolle, jos huomaat ettei hän olekaan muuttunut yhtään noista "ilkeilyajoista".

Ei ehkä kannata ottaa yhteyttä. Maailmassa riittää ihmisiä uusiksi ystäviksi.

Entinen kaveri voi muistaa asiat itselleen parhain päin ja se, että ajattelet häntä vielä ja hänellä on edelleen tuolla tavalla valtaa sinuun, on huono merkki ja kannuste tehdä jotain omalla elämällä, että ei enää miettisi koko asiaa.

Vierailija

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei ehkä kannata ottaa yhteyttä. Maailmassa riittää ihmisiä uusiksi ystäviksi.

Entinen kaveri voi muistaa asiat itselleen parhain päin ja se, että ajattelet häntä vielä ja hänellä on edelleen tuolla tavalla valtaa sinuun, on huono merkki ja kannuste tehdä jotain omalla elämällä, että ei enää miettisi koko asiaa.

Niin, totta tuokin. Pitää miettiä vielä. Laittakaa toki kommentteja vielä. :D Sattuuko kenelläkään olemaan kokemuksia samankaltaisesta tilanteesta?

Ap

Vierailija

Joo, mullakin ollu tommonen tilanne. Ei nyt ihan sama, paitsi toi ettei olla tekemisissä ja oltiin kans jotain pikkusii 12v kun lakattiin olee tekemisissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.