Epätodennäköisin kiihotuksen kohde
MIllainen on epätodennäköisin ihminen, joka on aiheuttanut sinulle kiihottumisen tunteen tai edes seksuaalisen mielenkiinnon.
Ja jos vaikka vaihteen vuoksi jätettäis ne lähisukulaiset, lapset, vanhukset ja elikot pois tästä ketjusta, muuten saa toki olla estotonkin.
Aloitan: Olin aika nuori ja kokematon lukiotyttö ja koulupäivänä kipeenä. Talkkari soitti ovikelloa ja tuli kohta yleisavaimella sisään. Ihan oikealla asialla, jotain mitälie fiksaamassa, ei siinä mitään.
Talkkari ei ollut mikään komistus, vaan sellainen puolikalju keski-ikäinen pätkä pienellä möhömahalla, kiva ukko kuitenkin ja jotenkin hauskalla tavalla velmu. Ei todellakaan mikään seksiobjekti mutta ajatus siitä että se tulee omilla avaimilla sisään kun olen kotona pyjamassa oli jotenkin jännä. Kiihotuin siitä jälkeenpäin ja varioin tarinaa: kuvittelin että tulisin suihkusta alastomana kun se tulee sisään ja se näkisi ja kiihottuisi ja juteltais siinä, sen silmät ahmis mun kroppaa ja housut pullottais,tai että se rupeais huolestuneena kokeilemaan mun otsalta kuumetta ja jatkais sitten hyväilyä. Ei ne fantasiat mihinkään panemiseen menneet mutta sen kuumepäivän kuumottelin ihan itsekseen peiton alla sormet märkinä. Hymyilin aina tosi ystävällisesti sille talkkarille, koska se oli kiva.