Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä juhannuksena?

Vierailija
30.05.2018 |

Valitse näistä vaihtoehto mitä aiot tehdä juhannuksena, jos sopivaa ei löydy listasta niin kerrothan mitä aiot tehdä. :) Yritän juuri itse pohtia mitä tekisin ja haen ideoita.

Mitä aiot tehdä juhannuksena?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Kaikki kaverit haluavat lähteä festareille ja en ole yhtään innostunut itse. Mökkiä ei ole ja tylsä olisi kotonakin olla yksin :(

Vierailija
2/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni ja siskoni kanssa joko meillä ( toivottavasti paljon pihalla) tai ysyävien mökillä. Pari ystäväpatiskuntaa siis myös mukana vietossa. Jos ollaan kotona niin lähellä asuvia tuttuja pyörähtää käymässä pitkin juhannusta.

Lapsi on jo täysi-ikäinen ja omissa jutuissaan. Saattaa hän käydä kuitenkin.

Vierailija
4/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kotona. jos hyvä sää, lojutaan parvekkeella. Meillä kissa, ei haluta jättää sitä yksin kun on vasta pentu. Jotain hyvää ruokaa varmaan tehdään ja mun sisko ehkä tulee kylään.

Vierailija
5/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että olen kotona. Meillä on Suomessa ok-talo maaseudun rauhassa ja toinen koti ulkomailla, pieni kaupunkiasunto keskusta-alueella kerrostalossa ihan rannan tuntumassa.

Tulevan juhannuksen ja sitä edeltävät kaksi viikkoa vietämme tuolla ulkomaan asunnollamme, tänne maalle palataan takaisin sitten juhannuksen jälkeen.

Vierailija
6/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinitän kohon housujen vetoketjuun etten huku sepalus auki.

Vierailija
7/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä.

Vierailija
8/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinnässä pari yötä Maarianhaminassa, mutta eipä siellä taida mitään ihmeellistä olla..eli aika auki on koko homma. Mökkiä ei ole, eikä kannata vuokrata pariksi päiväksi järkyttävällä hinnalla. Lapset on jo täysikäisiä ja omissa menoissaan. 

Vierailija
9/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan. Mökkiä ei ole, eikä ole vuosikausiin kukaan kutsunut myöskään mihinkään. Joten nautitaan kaupunkijuhannuksesta, eli ulkoillaan sään mukaan ja nautitaan tavallista rauhallisemmasta vapaapäivästä kun kaupunki on tyhjempi, laitetaan hyvää ruokaa, katsotaan leffoja ja mitä nyt tuleekaan mieleen.

Vierailija
10/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihmettä tapahdu, olen yksin kotona, kuten viimeiset 12 vuotta

Vierailija
11/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin, että olen kotona. Meillä on Suomessa ok-talo maaseudun rauhassa ja toinen koti ulkomailla, pieni kaupunkiasunto keskusta-alueella kerrostalossa ihan rannan tuntumassa.

Tulevan juhannuksen ja sitä edeltävät kaksi viikkoa vietämme tuolla ulkomaan asunnollamme, tänne maalle palataan takaisin sitten juhannuksen jälkeen.

Kuulostaa ihanalta! :)

Vierailija
12/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeillään neljän sukupolven voimin. Nuoriso ei välttämättä ole kaikki samaan aikaan paikalla, mutta varmaan kaikki silti vähintäänkin käyvät.

Vierailija
13/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. 

Ollaan ystäväperheen kanssa heidän kotona. Joka ei ole mökki, mutta ok-talo haja-asutusalueella kuitenkin.

Samojen ystävien kanssa ollaan vietetty juhannuksia jo parikymmentä vuotta. Lapsetkin on kasvaneet siinä sivussa. Joskus on ollut joitain muitakin ystäviä mukana. Ennen oltiin vuoroin meillä, kun mekin asuttiin maalla. Nyt asutaan kaupungissa, joten juhannukset heillä ja uudetvuodet sitten meillä...

Vierailija
14/19 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku tapahtuma kaupungilla (Esim Tampere underground) vois olla kiva, tai sit olen kotona tai näen kavereita.

Vierailija
15/19 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Menen ehkä ystäväni luokse. (asumme haja-asutusalueella) Hänellä on iso hirsitalo ja puulämmitteinen sauna. Ainakin otan alkoholia, se on ainoa varma asia! Ei siis mitään kännäämistä! Saunalonkero ja Puolustuslaitosviinaa mehulla. 

Vierailija
16/19 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti kotona ja juttelen ystäväni kanssa. 💛

Vierailija
17/19 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukat on vaihtoehdot.

Onko ap 18 vee?

Voi mennä retkeilemään, veneilemään, tanssimaan, ulkomaille, kavereille, sukujuhliin....

Vierailija
18/19 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa. Aurinkoa, eväät, kuohuviiniä ja snapseja eräällä saarella. Illalla ravintolaan sekä yöksi hotelliin.

Vierailija
19/19 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan masennun yksin ja mietin mitä olisin voinut tehdä tyttöystäväni kanssa jos hän ei olisi jättänyt minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan