Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupesin käymään päivittäin suihkussa vasta aikuisiällä

Vierailija
30.05.2018 |

Esim. murrosiässä kävin suihkussa kerran tai kahdesti viikossa. Todennäköisesti siis haisin aivan järkyttävältä, itse en sitä tietenkään haistanut.

Rupesin miettimään, miksei kukaan ikinä, siis IKINÄ sanonut minulle tästä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana

Vierailija
2/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen pahasta hajusta huomattamiseen on korkea sosiaalinen kynnys. Sitä ihmettelen, mikseivät vanhempasi huolehtineet asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut ainakin -70 ja -80 luvulla ihan normia että kerran viikossa saunassa ja kerran suihkussa? Nykyään mä urheilen lähes päivittäin, joten pakostakin tulee suihkittua päivittäin.

Vierailija
4/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn edelleen vain joka toinen päivä kokovartalosuihkussa, paitsi jos on hikoillut. Ihoni kuivuu herkästi.

Vierailija
5/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli saunapäivä lauantaisin enkä muista että olisin peseytynyt muina päivinä🤔 Tämä kylläkin joskus siinä lapsena, teininä tuli käytyä varmasti vähän enemmän.

Vierailija
6/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edelleenkään ramppaa päivittäin suihkussa. Joka päivä tai joka toinen päivä. Iho kuivuu liikaa, jos suihkussa ramppaan työkseni. Lisäksi hiuksia en viitsi pestä joka päivä, ja suihku ilman hiustenpesua usein vain pilaa hiukset. 

Vierailija
7/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt ainakin tiedät miksi sinua kiusattiin!

Vierailija
8/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut ainakin -70 ja -80 luvulla ihan normia että kerran viikossa saunassa ja kerran suihkussa? Nykyään mä urheilen lähes päivittäin, joten pakostakin tulee suihkittua päivittäin.

https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/uskoisitko-viela-1980-luvul…

Tuossa vähän tietoa aiheesta!

Vierailija
9/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saanut käydä suihkussa kuin keskiviikkona ja lauantaina saunapäivänä. Kun muutin omilleni 16-vuotiaana aloin käydä joka päivä pitkissä suihkuissa kun vihdoin sai.

Vierailija
10/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ja hammashygienia oli hakusessa. Ainoa kommentti jonka sain oli yhden todella suorasanaisen pojan "hyi v... mikä löyhkä", mutta en ottanut tuota tosissaan koska tämä mölöytteli aika paljon, joskus todellisia asioita ja joskus vähän vähemmän tosia.

Vierailija
11/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätte kai että joka toinen päivä on kuitenkin hieman eri asia kuin kerran viikossa?

Jos käy suihkussa kerran viikossa, se haju on kyllä jotain aivan järkyttävää!

Vierailija
12/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos tajuaisin haisseeni paskalta lähes vuosikymmenen ajan, tekisin varmaan itsemurhan.

Vierailija
13/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki haise yhtä paljon.

Vierailija
14/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesi kainalot joka päivä ja käytti deodoranttia, ja tarpeen vaatiessa alapesu, ja vaihtoi alushousut noin joka toinen päivä, niin veikkaanpa että ei haissut! Hampaat ja kasvot tietty myös joka päivä. Sauna tai suihku kerran viikossa, ja liikunnan jälkeen. Lämmin suihku saippuan kanssa joka päivä ei ole hyväksi iholle.

Vierailija
15/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuipa mieleen että kerran ihmettelin kun meidän isä lämmitti saunan/kävi suihkussa keskiviikkona vaikka lauantai oli saunapäivä 😁 Kertoi että on niin likainen ja hikinen. -6

Niin ja tämä 90-luvulla

Vierailija
16/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki haise yhtä paljon.

Jokainen kyllä haisee aivan paskalta jos käy vaan kahdesti viikossa, saati vain kerran viikossa suihkussa.

Vierailija
17/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ihmisen pahasta hajusta huomattamiseen on korkea sosiaalinen kynnys. Sitä ihmettelen, mikseivät vanhempasi huolehtineet asiasta.

Vanhemmat varmaan itse haisuleita

Vierailija
18/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jos tajuaisin haisseeni paskalta lähes vuosikymmenen ajan, tekisin varmaan itsemurhan.

Voisi vähän miettiä mitä kommentoi

Vierailija
19/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsi ei oikeun itse voi päättää milloin peseytyy. Mulla alistavat ja nöyryyttävät vanhemmat ja väkivaltainen isä. Suihkussa sai käydä vain 5min kerran viikossa saunapäivänä. Vessapaperia sai käyttää vain 3 palaa ja vessan sai vetää vain isonhädän kanssa.

Alkkarit sai vaihtaa kerran viikossa (alkkarit oli pissasta kovat ja koppurat). Päällysvaatteilla oltiin samat vaatteet päällä koulussa koko vko. Muistan miten häpesin ruokatahroja puserossa.

Liinavaatteet sänkyyn sai vaihtaa kerran kolmessa kuukaudessa eli neljästi vuodessa.

Vanhemmat kyllä satsasi itseensä ja harrastuksiinsa ja matkusteluun (kahdestaan) ja lspset oli kaltoinkohdeltuja resupekkoja.

70-luvulla lapset piti tehdä ollakaeen sosiaalisesti normaali. Niistä ei sitten paljoa tarvinnut välittää vaan huono kohtelu ja pieksäminen oli sallittua. Vm -74

Vierailija
20/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta minä olen syntynyt 90-luvulla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän