Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukauden päästä etelään, mites tää maha?

Vierailija
30.05.2018 |

https://aijaa.com/cwP6fd

Kehtaisitko sinä olla bikineissä tässä kunnossa? En oikein usko että kuukaudessa saisi tuota pötsiä siedettävään kuntoon...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä kuin pullistaisit vatsaa ulos tuossa kuvassa. Vatsalihasten treenaaminen kannattaa, vaikka olisikin rasvaa päällä, koska ne kuitenkin pitävät mahaa timmimmin "paketissa". Joka tapauksessa, et ole liian lihava biksuihin! :)

Kuitenkin, jos on vähänkin ylimääräistä, niin on tosi tärkeää että ei osta liian pieniä bikinejä! Se ei näytä hyvältä, kun vähän tursuaa ja sitten kriittisten paikkojen edessä sellainen pienenpieni lappu joka on nirunaruilla kiinni. Ei, ei, ei! Sopivan kokoiset, istuvat bikinit on huomattavasti paremmat, vaikka itseä kauhistuttaisi kaupassa tarttua vaikka nyt siihen XL-kokoon. Sitä kokolappua ei näe muut kuin sinä, voit vaikka leikata sen heti pois ;)

Terveisin nainen, jonka rantalook parani 10x kun tajusin ostaa kaupasta pari kokoa isommat biksut kuin ne jotka just ja just meni päälle (olen vielä normaalipainoinen, pyöreillä naisilla tämä korostuu entisestään).

Vierailija
22/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko takana? 16 viikkoa?

Takana mitä? Laihdutuskuuria kaksi vuotta ja kiloja on vain tullut lisää.

Kuvasta arvelin, että 16. viikkolla raskaana... Tuskin se masu kuukaudessa silloinpienene. Kasvaa vaan vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana en ole (en todellakaan kehtaisi harrastaa seksiä tällä mahalla) ja kuvassa en pullista mahaa ulos, tuolta se näyttää kun olen normaalisti. Ap

Vierailija
24/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, että luonnonsuojelijat eivät kanna sinua rannalta mereen. Rannalle ajautunut maitovalas :).

Vierailija
25/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana en ole (en todellakaan kehtaisi harrastaa seksiä tällä mahalla) ja kuvassa en pullista mahaa ulos, tuolta se näyttää kun olen normaalisti. Ap

Ei se olekkaan kehtaamisesta kiinni vaan kiihotuksen asteesta. Ensin suudellaan sun huulia ja siitä huulet menee suudellen alas kohti rintoja ja pikku masua ja sen jälkeen taas vähän alemmas.. ja kohta et enää pysty olla kehtaamatta..

Vierailija
26/26 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö pallokalat lisääny kutemalla?