Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinit eivät halua mökille?

Vierailija
30.05.2018 |

Joka tapauksessa aamusta iltaan puhelimella/tabletilla/läppärillä, sama kai se on missä niitä tuijottaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko nettiyhteys ja hyttyset on meillä päällimmäisinä ongelmina.

Itseäni v*tutti samalla mökillä teininä sähkönpuute, tvn puute ja huussi.

Nykyään on aurinkosähkö ja kompostoiva huussi, joten ne on korjaantuneet. Mutta uusia tulee näköjään aina.

Vierailija
22/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimeinkiä. Lapsena tykätään käydä, mutta teini-iässä tulee teinien riennot ja halutaan ottaa irtiottoa vanhemmista. 10 vuoden päästä alkaa käymään taas, mutta tällä kertaa kavereidensa kanssa saunailtaa viettämässä. Sitten kun tulee perhettä, niin alkaa taas mökkikin enemmän kiinnostaa ja eläkepäivillä ei taas muuta tehtäiskään, kun oltais mökillä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukana kaikesta, hyttysten syötävänä, pienessä kopissa perheen kanssa, vessana haiseva huussi ja peseytyminen vaivan takana. Ei kai se teiniä houkuta. Ei houkuttaisi minuakaan.

Joillakin meistä on hieman parempia mökkejä :)

Vierailija
24/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuorena kun vanhukset menivät mökille, pidettiin kämpässä bileitä, pajauteltiin ja kimpassa ristiin rastiin nusssittiin. Kaikkia näitä yhdessä.

Vierailija
25/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50v ja muistan miksi teininä en halunnut sukulaisvierailulle enkä mökille.

Omat lapset saivat siinä iässä armahduksen.

Lähdettiin sellaisten perheiden kanssa jonnekin, jossa oli saman ikäiset teinit.

Nyt on lapset jo aikuisia.

Vierailija
26/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi teini HALUAISI mökille?

T. Kolmen teinin äiti, joka ei teininä lähtenyt kenenkään mökille kuin pakotettuna

Vierailija
27/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini haluaa olla jo erossa vanhemmistaan, luonnollisesti.

Vierailija
28/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän teini tykkäsi käydä mökillä meidän kanssa. Onhan siellä hienot maisemat ja sellaista puuhaa, mitä ei ole kaupungissa (rantasauna, takan polttaminen, halkohommat klapikoneella). Teini on myös tykännyt tutustua ympäristöön. Sanoi lähtevänsä vähän katselemaan paikkoja ja kahden tunnin kuluttua tuli viesti, että tulen puolen tunnin päästä takaisin. Ihan intona oli siellä kävellyt ja ottanut kuvia kaiken maailman ötököistä, joita oli kohdnnut, ja esitteli meillekin niitä palattuaan. 

Mutta on meillä siellä ihan toimiva netti ja yksi läppärikin, että kyllä sieltä ulkomaailmaankin pystyy olemaan yhteyksissä.

Vierailija
29/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mökillä yleensä viihtyvät myös itikat, mäkäräiset, paarmat, äkäiset ampiaiset, hämähäkit ja muut kammotukset.

Vierailija
30/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa mökille mutta ei vanhempiensa kanssa. Kaveriporukan tai kaverin kanssa tosi jees

Vierailija
31/34 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu teinistä. Itse tykkäsin teininäkin mökkeilystä, koska olen kiinnostuut luonnosta ja mökillä tuli aina luettua melko läjä kirjoja, uitua yms. Mutta olinkin koko kouluajan vähän outolintu, en ollut kiinnostunut päihteistä enkä bileistä enkä hengaamaan joka hetki kavereiden kanssa (joita siis oli ihan riittävästi). Olen aina viihtynyt hyvin yksin, ja usein en lyhyillä lomilla tavannut kavereita ollenkaan ja kesälläkin vaan muutaman kerran.

Vierailija
32/34 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit eivät päätä mitä perheessä tehdään. Piste.

Vierailija
33/34 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit eivät päätä mitä perheessä tehdään. Piste.

Mä päätin teininä etten lähde mökille enkä lähtenyt. Jos olisi käynyt käsiksi ja yrittänyt pakottaa, olisin soittanut poliisit pahoinpitelystä. Että jotkut teinit kyllä päättävät.

Vierailija
34/34 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyin koska ei ollut juuri kavereita eikä ole vieläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän