Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin autopesulassa ja nyt antenni on kadonnut.

Vierailija
30.05.2018 |

Onko tämä joku pesuloiden bisnes varastaa antenneja ja myydä sitten niitä eteenpäin? Olen myös kuullut että muilta on kadonnut antenneja pesussa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojooo sun lamput jäi pesemättä

Vierailija
2/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis itse irroittanut sitä antennia, miksi et?

En kyllä ole kuullut mistään antennibisneksestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh? Siis kävitkö pesettämässä auton käsin? Vai menitkö automaatin läpi? Noissa automaateissahan ohjeistetaan ottaan se antenni pois ettei riko mitään kun kuitenkin takertuu niihin harjoihin.

Vierailija
4/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antenni pitää ottaa pois pesun ajaksi ellei ole kiinteänä autossa

Vierailija
5/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kadonnut, se on vaan pesty turhana ulokkeena POIS!

Vierailija
6/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet pesuaineet sulattavat antenneja. Mun autossa oli tuulilasiin integroitu antenni: pesu hävitti senkin.

Vierailija
7/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka vanha autosi on jos siinä on vielä sellainen antenni jonka voi irroittaa? :D Minulla ei ole ollut sellaista sitten vuoden 2007, ja minulla on ehtinyt olla tuona aikana viisi autoa.

Vierailija
8/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka vanha autosi on jos siinä on vielä sellainen antenni jonka voi irroittaa? :D Minulla ei ole ollut sellaista sitten vuoden 2007, ja minulla on ehtinyt olla tuona aikana viisi autoa.

Liikenteessä on vielä paljon autoja viime vuosituhannen puolelta. Se että sulla sattuu olemaan niin ja niin mones tuliterä rukki alla ei tarkoita sitä, etteikö muilla voisi olla vanhempia. Ei meidänkään nykyisessä kulkupelissä antennia ruuvailla, mutta entisessä se piti muistaa joka kerta.

Vierailija
9/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan oli kysymys. Meillä perheessä kaksi uutta autoa, tämän vuoden malleja, molemmissa irrotettava antenni...

Vierailija
10/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo edesmennyt Volvoni, siinä ei ollut mitään ulkonevaa antennia vaan antenni oli integroitu sivulasin sisään. Ja tämä helmi oli vuosimallia 1996. Nykyinen Volvo on mallia 2004 eikä siinäkään mitään ulkonevaa antennia ole :D

Vierailija
11/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun auto on vm 2008 ja ihan on irrotettava antenni.

Vierailija
12/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun auto on vm 2008 ja ihan on irrotettava antenni.

Mallia 2014, irroitettava antenni siinäkin.

Vierailija
13/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, antennien myynti on suurin pimeä bisnes heti huumekaupan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän