Mitä teitte, kun olitte raskaana?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Elin normaalia elämää kuten ennen raskauttakin.
Siis mitä, onko elämäsi jotenkin samanlaista vuodesta toiseen?
Ihan normaali elämää vietin. Sexi oli vielä ihanampaa kuin ikinä ja harrastimme sitä joka mutkassa. Ei raskaus ole sairaus. Ei tullut pieneen mieleenkään, että jotain ihmeellistä raskauden vuoksi sitä nyt alkaisi tekemään tai pelkäämään. On niin hyvät neuvolapalvelut ja koko raskauden ajan seuranta, että antaa mahan vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä teitte, jestas sentään?
Mitä tehtiin, elettiin tavallista arkielämää. höhlä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä teitte, jestas sentään?
No jestas sentään! Ihan sitä samaa mitä ennen raskautta; söin, nukuin, harrastin urheilua, siivosin, tein ruokaa, pesin pyykkiä, kävin töissä, tapasin ystäviä, matkustelin, kävin ruokakaupassa, ostin vaatteita, seksiä mieheni kanssa, saunoin, kävin ulkona syömässä JNE
No: kävin töissä, olin lasten kanssa (2. ja 3. raskaus), urheilin (puolivälin jälkeen hölkkäsin/olin kuntopyörällä/uin, sitä ennen juoksin ja pelasin futista kuten normaalisti), tapasin ystäviä, kävin elokuvissa, luin kirjoja, kävin bileissä, katsoin miehen kanssa sarjoja ja kävimme välillä ravintolaillallisella, matkustelin, tein kotitöitä.
Olen raskaana ja löhöän juuri sohvalla. Äsken söin purkkiananasta, sitä ennen kävin lenkillä. Aamupäivällä kuuntelin musiikkia kun tein omat ja esikoisen aamutoimet, yöllä nukuin ja illalla valvoin liian pitkään koiralehteä lukien.
Molemmilla kerroilla taisin soittaa aika nopeasti äidilleni ja kerroin raskaudesta :)
Selän ongelmien vuoksi en viettänyt niin tavallista arkea kuin normaalisti, myös loppuvaiheessa liitoskivut vaikeuttivat merkittävästi liikkumistani ja tekemisiäni.
On hienoa nähdä, että lähes kaikilla elämä jatkuu vain normaaliin tapaan. Mulla ei mennyt niin, vaikka vähällä pääsin ns ongelmien kanssa. Esikoista odottaessa tietoisesti myös rauhoitin elämääni.
Olen elänyt raskausajan normaalia elämää, tehnyt kahta työtä ja harrastanut ratsastusta
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt raskausajan normaalia elämää, tehnyt kahta työtä ja harrastanut ratsastusta
Mutta eikö ratsastus ole kielletty raskausaikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ratsastus ole kielletty raskausaikana?
No ei sitä ainakaan suositella, mutta eihän sitä kukaan kieltääkään voi
Elin normaalia elämää kuten ennen raskauttakin.