Mielipiteenne tästä "kämpästä"?
https://www.etuovi.com/kohde/9909964?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium…
Mun mielestä kaikessa överyydessään niin mahtava! Psykoosiin vajoisin jos tuolla sais asua, menisin Vammalan torille vilkuttelemaan limusiinistä ja pitämään puheita.
Kommentit (44)
Kuva eteisen ovesta oli vielä semmoista "sopivasti överiä", johon sopisi harrastamani barokkisisustus, eikä hintakaan talolla ole kovin paha kokoon nähden. Ajattelin, että kyllä voisin tässä asua. Seuraava kuva oli jo vähän "öhm... ehkä lattian voi vaihtaa". Sitten kun päästiin salin puolelle, meni kyllä omaankin makuuni liian keikisteleväksi. Se faaraon valtaistuin oli sisustuselementtinä vähän överi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuva eteisen ovesta oli vielä semmoista "sopivasti överiä", johon sopisi harrastamani barokkisisustus, eikä hintakaan talolla ole kovin paha kokoon nähden. Ajattelin, että kyllä voisin tässä asua. Seuraava kuva oli jo vähän "öhm... ehkä lattian voi vaihtaa". Sitten kun päästiin salin puolelle, meni kyllä omaankin makuuni liian keikisteleväksi. Se faaraon valtaistuin oli sisustuselementtinä vähän överi. :D
Hinta kyllä yllätti! Pk-seudulla sais pulittaa vielä puolet lisää, jos sekään riittänee.
Eurojackpot-mainosten miehen kesämökki.
Vähän häiritsee, miten pukeutumishuoneessa (?) kaapit ja pöytä ja rahit ovat jotain tyyliin Ikean minimalismimallistoa, mutta matoissa sama tyyli kuin muualla talossa. Eivät ne kai mukana tule, mutta sitli ihmetyttää, miksi? Olisiko rokokoovaatekaapin rahtaaminen keski-euroopasta maksanut liikaa?
Kyllä mä siellä keittiössä pärjäisin, mutta muuten voisin ehkä saada hepuleita :)
Mutta siis tuo autotalli pohjapiirroksessa... Miten sinne saa... auton?
On kuin museossa asuisi, tai Kaari Utrion romaanissa. Eli ei ole meikäläisen ”cup of tea” ollenkaan, liian pramea ja epookkimainen sisustus. En kokisi olevani kotona vaan jossakin näyttelytilassa.
Olipas erikoinen! Yhtä aikaa museo, uusrikasöveri ja muutama tavisjuttukin saatu mukaan. Melkoinen kontrasti sen sinisen kylpyläosaston ja pienen, nuhruisen telkkarihuoneen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis tuo autotalli pohjapiirroksessa... Miten sinne saa... auton?
Ehkä ajavat sillä Harry Potterin kohtaamalla kutistuvalla bussilla :D
Mun mielestäni tuo on todella hieno, tosin tulee hieman museo- ja palatsivibat. Ei ole ehkä ominta tyyliäni, mut hieno silti ja viihtyisin. :)
T. Museoita & kaupunkilomia ja terapeuttiaan rakastava (!) helsinkiläisnainen
Ja kun ton ostaa eikä ole varaa kalustaa muulla kun Ikean lastulevyllä.
Keittiö kelpaisi mulle ja uima-allasosasto ja sauna. Päänsärkyä tulis muista tiloista.
Vähänkö siisti. :D Jos ois ylimääräistä rahaa ja PALJON, niin voishan tollaseen läpällä puoli milliä heittää. Leikkis siellä kuninkaallista...
Mutta tyyli ehkä vähän "rikkoontuu" joissain kohti, menee tunnelma pilalle.
Liikaa kaikkea, en kelpuuttaisi. Mitä tarkoittaa asuntoilmoituksen rh?
Keittiö ja uima-allas terasseineen on kivat, muuten koko talo on sisustukseltaan aivan karmea sekametelisoppa. No, ehkä tämä on enemmän Kuwaitilaiseen makuun: https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/201805302200977086_uh.shtml&n…;
Mies joka ton on sisustanut vasta outo onkin:)
Irtaimistoa ei tarvi ottaa ellei halua. Kelpais mulle, rakastuin tuohon marokkolaistyyppiseen kylpyhuoneeseen heti! :) (Meidän oma sisustus on sekaisin Lapin ryijyä ja vesipiippua toisaalta :D)
Onko tuo sen Vesa Keskisen hotelli siellä keskellä-ei-mitään???
Eikö uima-allasta ole ollut varaa kaivauttaa maahan, ja laittaa lämmitystä siihen?
Karmea :D Vaikea olisi kuvitella itsensä tuolla pieruverkkareissa pelaamassa pleikkaria :D