Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro karmein hiusmokasi

Vierailija
30.05.2018 |

Mikä on ollut hirvein hiustyylisi/hiusmokasi? Minulla ehkä se kuuluisa "kananpylly": edestä pitkä ja takaa kynitty 2000-luvun alussa, epätasainen värjäys vielä kruunasi lopputuloksen. Hiukset olivat sieltä täältä oranssin, pinkin ja punaisen sävyissä. Hyi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissakesänä. Halusin vähän lyhentää mun long bob - kampausta.

Annoin äidille sakset käteen, kun toisen hiuksia leikkaa, niin kai nyt tajuaa ottaa varovasti. No, katoin peilistä, ja lähti ihan liikaa, hiusmalli oli edestä taaksepäin pitenevä, aivan kaamea.

En tajua, miten kukaan voi leikata toisen hiukset noin.

Oisin itekki voinut tasoittaa niitä vaan vähän.

Vierailija
2/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt otsatukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioiässä otettu ja aivan liian ”säkkärä” permanentti pitkiin hiuksiin. Vielä lapsenpyöreät kasvot näyttivät sen kanssa leveiltä kuin ladonovi.. Ei mennyt ihan putkeen se permis.

Vierailija
4/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissakesänä. Halusin vähän lyhentää mun long bob - kampausta.

Annoin äidille sakset käteen, kun toisen hiuksia leikkaa, niin kai nyt tajuaa ottaa varovasti. No, katoin peilistä, ja lähti ihan liikaa, hiusmalli oli edestä taaksepäin pitenevä, aivan kaamea.

En tajua, miten kukaan voi leikata toisen hiukset noin.

Oisin itekki voinut tasoittaa niitä vaan vähän.

Minulla menee niin hermo tuollaisesta ja se on tosi yleistä mokata toisen hiukset, mikä aivopieru siitä tulee, kun saa sakset käteen. Olisin sanonut, että "no leikkaappa kuule oikein koko taidollas ja sen jälkeen on sitten sun vuoro"

Vierailija
5/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kasarilla mulla oli ihan kamala tukka, takaa pitkä, sivuilta lyhyt ja päältä pystyssä. Itse inhosin sitä, enkä itse edes saanut päättää, vaan äiti vei parturiin ja tehtiin sen ajan muodin mukainen kampaus. Se oli aivan kamala! Itkin pitkään. No sitten, kun se vähän kasvoi, sain ottaa kiharat. nekin laitettiin vaan etuhiuksiin, ja takana oli edelleen pidempi suora tukka.

Vierailija
6/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusiili. Vieläpä itse leikattu. Saksilla. :( Kaikki kehuivat, mutta varmaan vain kohteliaisuuttaan. Nyt olen päättänyt, etten ikinä leikkaa pitkiä hiuksiani.

Vierailija
7/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ala-asteella, 90-luvun alkupuolella, pitkä takatukka. Ihan karsea, mutta oli niitä muillakin :D

Vierailija
8/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ennen rippijuhlia ajan kylän suosituimmalle kampaajalle. Kun menin paikalle kävi ilmi, että kyseinen kampaaja oli lähtenyt kampaamosta ja perustanut oman. Kampaamossa minua odotti kampaamon omistaja/miesten parturi, joka leikkasi minulle hörökorvaiselle tytölle miesten hiusmallin.

Vierailija
9/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- luku ja mullet + etutukassa vielä permis. Silloin tosi cool:P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi