Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkohän joidenkin oikein vanhojen ihmisten lapsuudessa elettiin?

Tiina 16v
30.05.2018 |

Siis vaikka joidenkin 40-vuotiasten tyyppien lapsuudessa, niin minkälaista se elämä oli? Ei tietenkään ollut mitään älypuhelimia tai muitakaan puhelimia, tabletteja, tietokoneita, televisioita eikä kai sähköäkään vielä silloin joskus 1970-luvun lopulla. Entä minkähänlaisissa taloissa silloin asuttiin, minkälaiset vaatteet ihmisillä oli ja mitä syötiin? Harmi, että niin vanhat eivät tietenkään osaa tietokoneita käyttää eivätkä voi tulla vastaamaan tähän viestiin eivätkä he varmasti enää edes muista niin vanhoja asioita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi-kulta... Ainakin ne oikein vanhat ihmiset osaa tän provoilun sua paremmin.

Vierailija
2/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 40-vuotiaat oikein vanhoja? Haha :D

T. 27v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 40-vuotiaat oikein vanhoja? Haha :D

T. 27v

No mitä he sitten ovat muuta kuin vanhuksia? Eivätkö ihmiset kuole vanhuuttaan joskus 50-vuotiaana? Ainakaan minä en tiedä varmasti yhtään niin vanhaa tyyppiä. Meidän koulussakin opettajat ovat jo vanhoja kalkkiksia, varmasti jotain 30-vuotiaita joiden pitäisi jäädä jo eläkkeelle.

Vierailija
4/4 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi-kulta... Ainakin ne oikein vanhat ihmiset osaa tän provoilun sua paremmin.

Minä en ole lapsi, vaan aikuinen nainen olen ollut jo 11-vuotiaasta jolloin minulla oli jo tissit, pillunkarvat ja kuukautiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi