Kerro tänne mikä on kallein esine tai asia, jonka lapsesi on tuhonnut
Minulla ei ole lapsia, mutta itse rikoin saunan ikkunan lapsena. En tiedä paljonko korjaus tuli maksamaan, mutta itse maksoin selkäsaunan verran. Kertokaa omia tarinoitanne.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei ole mutta kissa pissasi 750€ maksaneen käsilaukun päälle
No sitähän tässä nimenomaan kysyttiinkin.
Aktiivisuusrannekkeen. Se on oikeasti kallein, mikä on aika ihme kun lapsia on kuitenkin kolme. Hyvin vähän nuo muutenkaan rikkovat mitään jos kenkiä ja housuja ei lasketa.
Mulla oli vanha puinen kaappi odottamassa, että mulla ois aikaa maalata se uusiksi. Lapsi ajatteli olla avuksi ja kävi ottamassa varastosta maalipurkin ja maalasi kaapin mun puolesta, kirkkaan punaisella rautamaalilla.
Tabletin näytön, toistaiseksi. Onneksi koira taloudessa ollaan totuttu pitämään kaikki herkkä yli puolentoista metrin korkeudella, eikä ole hankittu himoitsemaani vitriiniä lasitavaralle.
Edesmennyt koira pisti yhden iltapäivän aikana irtainta poistoon viidellä tonnilla, mutta sekin oli oikeastaan minun mokani. Nykyinen piski on maistellut vain silmälasin sangat ja parit kikkiliivit. Ja poistanut joka lippiksestä nupin päältä.
Pari puhelinta, dvd-levyjä, monta kaukosäädintä ja muutaman juomalasin.
Television, yritti laittaa anteenijohtoa paikoilleen, tippui lattialle.
Sama poika ajoi autoni hemmetin moiseen ojaan pystyyn, autoon ei tullut naarmuakaan, eikä onneksi poikaankaan.
Isäni tekemä savityö. Ei kallis rahallisesti, mutta tunnearvoltaan mittaamaton, isä on edesmennyt.