Stellan laulaja menehtynyt
:( kyllä on suru puserossa! Mahtava laulaja <3
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805302200978949_vd.shtml
Kommentit (133)
Odotin niin häneltä soololevyä. Voimia perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Korppikotkat näykkivät ja etsivät pehmeää kohtaa mistä raatelun ja repimisen voi aloittaa.
Ei kuolisyy kuulu kenellekään ulkopuolisille. Korppikotkat eivät kiimassaan tätä tajua.
Minua ainakin kiinnostaa kuolinsyy siksi, että olen itse samanikäinen perheenäiti ja tällaiset uutiset surettavat sekä pelottavat suunnattomasti. Vielä kun uutinen tuli lähes naapuriin, jossa kyseinen laulaja asui on tämä jotenkin liian iso pala käsitellä.
Kyse ei ole uteliaisuudesta, vaan lähinnä pelosta. Sitä väistämättä pohtii nuoren ihmisen kohdalla olisiko sairaus joka kohtauksen aiheutti voitu estää, pelastaa tai hoitaa, tämä on täysin ihmisen omista peloista kumpuavaa tiedonhalua jolla ei tarkoiteta yhtään mitään pahaa edesmennyttä kohtaan.
Marja oli upea artisti ja olen surun murtama kun mietin hänen läheisiään. Voimia ja osanotto heille menetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostaa kuolinsyy siksi, että olen itse samanikäinen perheenäiti ja tällaiset uutiset surettavat sekä pelottavat suunnattomasti. Vielä kun uutinen tuli lähes naapuriin, jossa kyseinen laulaja asui on tämä jotenkin liian iso pala käsitellä.
Kyse ei ole uteliaisuudesta, vaan lähinnä pelosta. Sitä väistämättä pohtii nuoren ihmisen kohdalla olisiko sairaus joka kohtauksen aiheutti voitu estää, pelastaa tai hoitaa, tämä on täysin ihmisen omista peloista kumpuavaa tiedonhalua jolla ei tarkoiteta yhtään mitään pahaa edesmennyttä kohtaan.
Marja oli upea artisti ja olen surun murtama kun mietin hänen läheisiään. Voimia ja osanotto heille menetyksessä.
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Ja en siis perustanut tätä ketjua siinä mielessä, että haluaisin arvuutella kuolinsyytä, vaan vain hyvää muistelua ja muistella kuinka kaunis ihminen kokonaisuudessaan hän oli.
Ap
En ole koskaan edes kuullut mistään Stella-nimisestä bändistä.
Seurasin Idolsia joskus vuonna 2005 ja siinä Katri Ylander esitti tuon Piste-kappaleen, joka oli ja on mielestäni aivan mahtava. Sitä kautta tutustuin tähän Stella bändiin.
N41
Tässä biisi:
Kun puhalletaan tulta tähän
sammuvaan hiileen,
se savullansa meitä tukehduttaa.
Ja jos vain muistellaan,
jäädään kiinni ikuisuuteen.
Eikä eletä ollenkaan,
kaikki tämä vähäkin vain tuhotaan,
rohkeempaa on luovuttaa.
Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.
Anna mun olla ja unohtaa.
Kun nyt jutellaan,
voidaan hyvin katsoa silmiin,
on nähty nämä seinät ennenkin.
Mut ei saa koskettaa,
ne aamut meidät imee vain kuiviin.
Ei tästä tule näin valmiimpaa,
ehkä on jo aika irroittaa,
kai saa nyt luovuttaa.
Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.
Anna mun olla ja unohtaa.
Stellan biisit ovat soineet ahkerasti monilla eri radiokanavilla. Olen kuullut tuhat kertaa esim. tämän Aamun kuiskaus biisin.
Stellaa on soitettu paljon radiossa, vuosikausia. Nämä, jotkat eivät ole koskaan bändistä kuulleet, eivät näköjään kuuntele koskaan radiota.
Kyllä kolahti ja järkytti!
Samalla tavalla kuin silloin, kun nuori näyttelijä Miina Maasola kuoli.
Täällä sanottiin, että sellaiset jotka eivät ole koskaan kuulleet Stella-bändistä, eivät kuuntele radiota. Kuuntelen kyllä, paljonkin, mutta en mainoskanavia. Radio on joko Ylen Puheella tai Radio Suomen taajuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu kuoli hiljattain äkilliseen aivoverenvuotoon. Nelikymppinen ja sporttinen. Niin surullista.
Sisareni aikuinen , perheellinen tytär kuoli samoin. Oli lyyhistynyt auton ratin päälle. Aiemmin perusterve ja urheilullinen, raitis, jne...
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako mua nyt ihan syystä vai ei? Valmistuin kaksi vuotta sitten ylioppilaaksi ja sain lahjaksi kellon jonka isäni oli ostanut kellokauppias tutultaan tukkuhintaan eli n. 100e. Veljeni valmistuu nyt ammattikoulusta ja saa 500 euron älykellon ja 300 euroa kesän matkakassaan.
Jouluna minä en saanut kuin sukkia ja toppahanskat koska ”aikuiset eivät juhli joulua”, 18-vuotias veti sai satasien mikseripöydän.
Suppea tarina mutta veli on ollut aina enemmän vanhempien mieleen. Vanhemmat ammattikoulusta valmistuneita eivätkä esim. Arvostaneet tuota ylioppilastutkintoa, eivätkä muutenkaan tue minua elämässäni samallalailla kun veljeä, joilla on heidän kanssaan enemmän yhteistä, kuten yhteisiä harrastuksia ja ovat luonteeltaan muutenkin kaikki ”meneviä”, kun minä olen enemmän pohtija ja hiljainen. Käyn terapiassa asian takia.
En haluaisi olla kuitenkaan veljelle katkera kun ei se hänen vikansa ole että hän saa enemmän. Väkisin kuitenkin tulee huonoja ajatuksia mieleen. Miten kestän huomenna juhlissa?
Ja tämä liittyy tähän aiheeseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu kuoli hiljattain äkilliseen aivoverenvuotoon. Nelikymppinen ja sporttinen. Niin surullista.
Sisareni aikuinen , perheellinen tytär kuoli samoin. Oli lyyhistynyt auton ratin päälle. Aiemmin perusterve ja urheilullinen, raitis, jne...
Aivoverenvuotohan iskee kovalla päänsäryllä ym, tuskin vain lyyhistyy auton ratin päälle.
Miks ootte näin hirveitä? Tietysti ihmisiä saa ja pitää kiinnostaa kuolema, joka kuitenkin kaikkia koskettaa. Inhorealismi uteliaisuutta kohtaan on... no, lapsellista. Vähän elitistioikeistolaisuus haiskahtaa näissä kitisijöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoverenvuotohan iskee kovalla päänsäryllä ym, tuskin vain lyyhistyy auton ratin päälle.
Ehkäpä tiedän lähiomaiseni tapauksen paremmin, tunteeton kusipää. Hänet löydettiin sillä tavoin lyhistyneenä.
Ilmoitin kommentin ylläpidolle. Ketään ei saa nimitellä tunteettomaksi kusipääksi.
Tunsin hänet. Upea persoona ja loistava opettaja sekä laulaja. Tosi äkkiä tapahtui kaikki, olisin halunnut päästä hyvästelemään.
Hyvää matkaa ja paljon voimia läheisille. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tiedän lähiomaiseni tapauksen paremmin, tunteeton kusipää. Hänet löydettiin sillä tavoin lyhistyneenä.
Ilmoitin kommentin ylläpidolle. Ketään ei saa nimitellä tunteettomaksi kusipääksi.
Niin. On täysin väärin sanoa "tunteeton kusipää" ihmiselle, joka vaikkapa kommentoi kuin tunteeton kusipää.
”Toiset nuorena nukkuu
Joskus se pelko uniin kulkeutuu” ☹️
(Stella - Häävalssi)
Lepää rauhassa 🌹🌹
RIP Marja Tahvanainen (o.s. Kiiskilä)
6. marraskuuta 1979 – 29. toukokuuta 2018 🌹
Kuuntelin juuri Pelkääjän paikalla-albumia josta tykkäsin aikoinaan kovasti. Upealta se kuulostaa vieläkin. Kepeät mullat Marjalle ja voimia omaisille :(