Stellan laulaja menehtynyt
:( kyllä on suru puserossa! Mahtava laulaja <3
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805302200978949_vd.shtml
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Yllättävän yleisiä noi sairauskohtaukset ovat nuorillakin.
Nykypäivänä ei sairastuminen katso ikää.
Millä aikakaudella se on sitten katsonut?
Niin nuori ja lahjakas nainen =( Kiitos musiikistasi, Marja!! Voimia omaisille, lepää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on viestejä poistettu
Ilmiannan kaikki asiattomat viestit. Olisi kiva, jos kunnioitettaisiin laulajan muistoa, eikä keksittäisi "hämäriä" syitä kuolemalle....
R.i.p Marja <3 Paras bändi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Lehdissä lukee, että menehtyi alkuviikosta. Nyt on keskiviikko vasta ja täällä ihmiset spekuloi. Mulla kuoli veli yksin kotonaan. Kesti 8kk että saimme tietää kuolinsyyn. Vaikka joku olisi ollut läsnäkin niin kukaan meistä ei ole patologi eikä voi tietää mistä on kyse. Kyse oli kuumeettomasta keuhkokuumeesta.
Olipas pysäyttävää lukea ihan samanlainen tarina kuin ois voinu itse kirjoittaa. Epäilynä rokotteen sivuvaikutus meillä.
Stellan läheisille osanotto.
Stellan musiikki oli mun elämässä mukana ne vuodet, kun olin kaikista eniten rakastunut ja kaikista eniten sydän särkynyt. Edelleen, jokainen biisi vie minut siihen rakkauteen.
❤️
Tämäkin ketju osoittaa taas sen tosiasian, että joidenkin on vaikea ymmärtää toisen kuolemaa. Miksi kukaan muuten haluaisi trollata? Vaikka nimi, naama tai ura ole sulle tuttu niin aina jossain joku jää kaipaamaan.
Oih, suuri suru tämän menetyksen myötä. Stella oli mulle hyvin tärkeä bändi, kaikki levyt on edelleenkin ahkerassa kuuntelussa ja Marjan ääni tuo kylmiä väreitä. Oli varmaan yksi 2000-luvun aliarvostetuimpia kotimaisia laulajia, olisi ansainnut enemmän arvostusta. Pelkääjän paikalla on kotimaisista levyistä parhaimpia mitä olen koskaan kuunnellut.
Voimia läheisille!
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan yksi 2000-luvun aliarvostetuimpia kotimaisia laulajia, olisi ansainnut enemmän arvostusta
Niinpä. Itse löysin Stellan ainoastaan singstarin kautta, kuten joku muukin muisteli keskustelussa pelihetkiään. Muistan, kun ostin pelin, ihmettelin, miten en ole voinut kuulla näin hyviä biisejä mistään. Katri Ylanderin piste-version tosin muistan. Tuo Marjan "korkealta ja kovaa" -lauluääni on jotenkin aivan uskomattoman ihanan kuuloista.
Toivon omaisille paljon voimia...
Olen järkyttynyt, elämän rajallisuuden sietäminen puristaa kovaa. Nieleksin töissä kyyneleitä. Syvimmät osanotot läheisille.
Taivas sinut korjaa, rikki tänne jään... <3
Stellan sanoitukset. Jotain elämää suurempaa. Rivien välistä voi lukea...
Äkillisen sairaskohtauksen vuoksi menehtyi! Osanotot!!!
Ei oo todellista. Kyyneleet alkoi valua heti, kun tämän uutisen HS:n instassa näin.
"Toiset nuorena nukkuu
Joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
Silität mun hikistä päätä
Joku taika sulla on
Sinä vain, sinä vain saat mut luottamaan
Meillä on aikaa"
Stella - Häävalssi
❤️
Onpa tosiaan enteellinen tuo Häävalssin sanoitus. Tuli ihan kylmäävä olo.
Lepää rauhassa. <3
Stellan musiikista tulee kyllä ihania muistoja mieleen. Vasta ajokortin saaneena Stellan biisit soi ahkerasti ensimmäisessä omassa autossa.
Sydämen rutmihäiriö eli muljahdukset ovat täysin vaarattomia, jos oireenkuvaan ei kuulu pyörryttäminen tai huimaaminen.