Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rintaliivejä on pakko käyttää

Vierailija
29.05.2018 |

Aivan älytöntä! Ja vielä heti siitä lähtien kun rinnat alkavat kasvaa, olen ihan varma että omat rintani olisivat kiinteämmät jos en olisi koko ikää aina ja kaikissa tilanteissa käyttänyt rintaliivejä. Nyt olen ollut käyttämättä pari kuukautta ja huomaan aivan selkeän eron rintojen muodossa, ne näyttävät paremmilta.

Ihan epäterveen kuvan rintojen muodostakin saa jo todella nuoresta lähtien, kun kaikkialla näkee vain push-up ja super push-up rintoja. Kohtuutonta. Olen vasta aikuisiällä havahtunut tähän aivan järjettömään rintaliivienkäyttöpakkoon.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja imetys vaikuttaa rinnan muotoon paljon enemmän kuin liivittömyys. Joidenkin mielestä liivittömyys on rinnoille parempi, sillä kudokset ja lihakset joutuvat töihin, kun ei ole liivejä kannattelemassa.

Vierailija
22/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kuppikoko A / B vähän mallista riippuen ja vaikka olen kaksi lasta imettänyt, niin pieni tissisellä rintani on vielä suht kuosissa ja en siis välttämättä rintsikoita ainakaan kotona tarvitsis pitää. Kuitenkin mun mielestä se nyt on vaan niin, että rintsikat jotenkin kuuluu naisella pukeutumisen pohjaksi siinä missä pikkaritkin ja niin kuin tuolla jo on sanottu, niin ilman rintsikoita nännit nöpöttää puseron läpi ja ainakin minulle tulee siitä jotenkin pikkuisen nolo tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännit näkyy tosi rumasti, hyi.

Mulla on tosi pienet nännit, ei näy yhtään paitsi ihan ohuen paidan alta toki. 

Kuulun siis liivittömiin. Imetykset on muuten menneet todella hyvin alusta loppuun eli nännin koko ei ratkaise asiaa. 

Yllättävän hyvännäköiset nyt vielä viisikymppisenä. En tiedä, onko liivittömyys juuri minun kohdallani ollut merkittävää. Olen kuitenkin lukenut, että liivittömyys pieni- ja keskikoon rintavarustuksella nimenomaan lisäisi rintojen ryhdikkyyttä. 

Omani ovat kai keskikokoa eli rintsikoiden koko 75/ C tai B...

Vierailija
24/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää! Muuten alkaa koskea pienikin liikkuminen. Yöllä ilman. Usein käytän push uppeja tai kaarituellisia. Joskus urheiluliivejäkin. Lääkärikin sanoi sen olevan hyväksi, kun kärsin selkäkivuista. Aloitin liivien käytön joskus 12-vuotiaana? Ja olisihan se outoa nännejä näytellä kaikille 😂 rinnat on b kupit.

Vierailija
25/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt kenelläkään mielessä että kolmekymppisen rintojen ei edes kuulu olla kuin teini-ikäisellä? Tai sellainen jännä seikka, että jos rinta roikkuu, sen kuuluu olla juuri sellainen, hieman roikkuva?

Itse en käytä rintaliivejä, vaan käytän pikkutoppeja, joista otan ne toppauksetkin pois. Raskaat rinnat varmaankin vaativat liivit, ihan jo kannattelun takia.

Vierailija
26/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainakin on pakko käyttää liivejä. 

Rinnat roikkuvat todella ikävästi, epämukavasti. Ja minulla on aina ollut herkät nännit. Paidat hankaavat ne rikki, jos olen ilman liivejä. Tuo ominaisuus on ollut ihan niin kauan kun rinnat ovat olleet.

Vierailija
27/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä olekaan. Jokaisella on oikeus päättää, käyttääkö vai ei. Paljon mukavampi on olla ilman, varsinkin pienirintaisen.

Vierailija
28/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas käytän yötä päivää. En tykkää kun tissit hikoilee alta ja roikalehtaa tiellä. Sattuukin

Minä myös. Kun aloin odottaa ensimmäistä lasta, neuvolan ohjeissa luki, että rintsikoita on hyvä käyttää yölläkin. Olipa ihana lupa! Kun imetys päättyi, pidin silti yörintsikoita. Se onkin ainoa yöasuni edelleen...

Liikuntaharrastuksessa laitan kahdet rintsikat, jotta on hyvin tuettu. Esim. pyöräillessäkin sattuu, jos on kuoppia tiessä, ellei ole kunnon tukea.

Kauniit rintsikat saavat olon tuntumaan seksikkäältä, vaikkeivat näykään paidan alta. Eikä imetykset vaikuttaneet muotoihin juuta eikä jaata, kun en antanut painovoiman hallita :D

Pienirintaisten ongelmia en muista, koska olen 13-vuotiaasta kuulunut siihen toiseen ääreen.

Vierailija
29/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko käyttää, rinnat on todella suuret ja nännit törhöttää kun jotkut herneet paidan läpi. Kotona en käytä ikinä, ehkä siksi nämä ovat aika asennossa koosta huolimatta, mutta ihmisten ilmoilla aina käytettävä.

Vierailija
30/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rintaliivit mitään nännejä peitä, ellei niissä ole tosi paksut toppaukset.

Vierailija
31/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oottelin teininä, että koska tulee se tunne, että on pakko ostaa liivit. Edelleen oottelen. Tässä kohta puoli vuosisataa eletty. B-kuppi, erittäin kiinteä. Liikuntaa harrastaessa narutoppi riittää pitämään paikallaan.

Vierailija
32/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rintaliivit mitään nännejä peitä, ellei niissä ole tosi paksut toppaukset.

No kyllä minulla ihan normaalit toppaamattomatkin peittää nännit, jotkut ohuet pitsiliivit ehkä ei.

Vierailija
33/59 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä nänneissä niin kauhistuttaa. Näkyyhän miestenkin nännit t-paidan läpi joskus, mitä sitten. Ihme oppi ettei saisi näkyä, miksei.

Vierailija
34/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä kiitos.

Vierailija
35/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surullista kuinka vahva itseinho sinulla on. Mitä traumoja sinulla liittyy nänneihin?

Vierailija
36/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 28, B kuppi ja rinnat ovat ihan kun teiniikäisellä(hyvä muoto). Olen aina käyttänyt rintaliiveja ja joskus oon ollut myös ilman. Mutta rinnat alkaa roikkumaan juuri silloin jos ei käyttä rintaliiveja. Mä oon nähnyt pari vanhempa naista ketkä ovat sanoneet et eivät ole ikinä käyttänyt rintaliiveja ja usko pois, niiten rinnat roikkuu ihan älyttömästi. Ja myös Afrikassa ja luontokansa naiset ketkä ei pukeutu melkein ollenkaan ja käy ylakroppa ihan ilman mikään liiveja siis niillä myös on melkei maahan asti rinnat. Totta kai rintaliivit auttavat siihen ettei rupes roikkumaan. Mutta ei kukaan pakotta käyttämään niitä!

Yleensä niillä afrikkalaisilla ja mummoilla on lapsia, raskaus ja imetys saa rinnat roikkumaan. Itselläni on pieni D-kuppi, ei roiku tissit vaikka en käytä rintsikoita.

Rintojen kuumakivikäsittely saa ne roikkumaan.

Vierailija
37/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pakottaa ja kuinka asiaa valvotaan?

Ai naisten itse luoma sosiaalinen paine, samoin kuin meikkauksessa ja muussa paskassa mistä miehiä syyllistetään?

Vierailija
38/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikaan pakko. Synnytyksen jalkeen tissit oli arat enka voinut edes kuvitella rintsikoita. Joten kavelin ainakin 1v tissit maata laahaten maidon painosta. Sitten jossain vaiheessa havahduin roikkuviin pusseihin jotka litisi ja latisi kavellessa. Paatin palata rintsikoihin. Tosin kaytan vaan toppimaisia urheiluliiveja yms. En koske kaarituellisiin.

Oli vapauttavaa olla ilman, mutts kylla tissit on koheutuneet ennalleen liiveilla ei ilman.

Vierailija
39/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluajoilta muistan, että tuli opettajalta käsky kuudennella luokalla, että tytöillä pitää olla rintaliivit ainakin liikuntatunnilla. Ja eihän niitä meinannut kukaan hankkia. Muistutettiin silti. Siitä jäi mieleen liivipakko. Uudestaan asiasta mainittiin kun olin kahdeksannella luokalla. Hankin sitten sellaiset kolmioliivit.

Vierailija
40/59 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on just näin. Jos on kiinteät tykit ja terhakkaat nortinnatsat, niin ilman liivejä on parempi. Roikkuvat perunasäkit on parempi pakata liiveihin.

T. Pervo, 55 v. mies

No juuri sun kaltaisten tuijottelijoiden takia on pakko käyttää liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi