Miksi rintaliivejä on pakko käyttää
Aivan älytöntä! Ja vielä heti siitä lähtien kun rinnat alkavat kasvaa, olen ihan varma että omat rintani olisivat kiinteämmät jos en olisi koko ikää aina ja kaikissa tilanteissa käyttänyt rintaliivejä. Nyt olen ollut käyttämättä pari kuukautta ja huomaan aivan selkeän eron rintojen muodossa, ne näyttävät paremmilta.
Ihan epäterveen kuvan rintojen muodostakin saa jo todella nuoresta lähtien, kun kaikkialla näkee vain push-up ja super push-up rintoja. Kohtuutonta. Olen vasta aikuisiällä havahtunut tähän aivan järjettömään rintaliivienkäyttöpakkoon.
Kommentit (59)
Rintaliivien käytön lopettaminen oli yksi elämäni järkevimpiä päätöksiä. Ei tarvitse ostella turhia vaatekappaleita ja kuva todellisesta naisvartalosta ei vääristy.
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Rintaliivien käytön lopettaminen oli yksi elämäni järkevimpiä päätöksiä. Ei tarvitse ostella turhia vaatekappaleita ja kuva todellisesta naisvartalosta ei vääristy.
Rinnat näyttävät parhaalle, kun ne ovat ilman liivejä. Kaikenlaisia rintoja on ja niille löytyy tykkääjät.
Meidän kuuluisi nähdä enemmän alastomia kehoja myös, että tietäisimme erilaisuutemme.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin havahduin näin kolmekymppisenä siihen, ettei niitä tarvitse käyttää, jos ei halua :)
Juuri näin
Mistä ihmeestä aloittajalle on tullut sellainen käsitys, että olisi pakko?
Ja vielä ihmeellisempää, että hän ei ole vielä tähän päivään mennessä havainnut, että on paljon naisia, jotka hyvinkin julkisilla paikoilla ja jopa juhlissa ovat ilman liivejä nännit näkyvissä.
Neljä lasta eikä rinnat roiku yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivien käyttö ei ole ollut koskaan pakollista. Käyttämättä jättämisestä ei tule mitään sanktioita. Mistä olet saanut tietoa rintaliivien käyttöpakosta?
Lapsesta lähtien joka puolelta kun oli pakko heti hyökätä ostamaan ne 65AA rintsikat kun tissi on vasta pieni nänni.
Mä just ostin lapselle ne topatut 60AA:t. Valittaa kun alut on arat ja aina niihin joku tönäisy osuu, milloin kädellä, milloin pöydän reunaa, milloin repun hihnaa.... Sanoin kyllä että voi kokeilla ja päättää itse, mikään pakko se ei ole ja varsinkin kesäkuumalla on mukavampi ilman. En itsekään käytä liivejä roikuissani kotona ollessa, lähinnä ahdistavat.
Minulla topatut hautoo. Ei kiitos.
Käytän Slogin toppia, mutta nännit näkyy niistä, se ei ole kivaa. Näin 45v:llä.
En ymmärrä tätä nykyistä nännikammoa. Jopa alushousujen rajat on jotenkin väärin ja paheksuttavia joidenkin mielestä. Ysärillä ei ainakaan välitetty niiden erottumisesta, ei vielä 2000-l alkupuolellakaan. Eihän ennen edes myyty tällaisia paksuja vaahtomuoviliivejä mitä nykyään, kaikki oli kangaskuppisia.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kuppikoko A / B vähän mallista riippuen ja vaikka olen kaksi lasta imettänyt, niin pieni tissisellä rintani on vielä suht kuosissa ja en siis välttämättä rintsikoita ainakaan kotona tarvitsis pitää. Kuitenkin mun mielestä se nyt on vaan niin, että rintsikat jotenkin kuuluu naisella pukeutumisen pohjaksi siinä missä pikkaritkin ja niin kuin tuolla jo on sanottu, niin ilman rintsikoita nännit nöpöttää puseron läpi ja ainakin minulle tulee siitä jotenkin pikkuisen nolo tunne.
On se minusta ainakin vähemmän noloa kuin valtava kaula-aukko
Käytän itse Sloggin Zero Feel Bracelette liivejä, jotka ovat pienirintaisena ainakin todella mukavat päällä (hyvä että niitä edes huomaakaan). Aikanaan käytin aina kaarituellisia mutta ne aina tuntuivat todella epämukavilta käyttää.
Voin siis suositella näitä liivejä myös muille! Ostin omani Timarcon nettikaupasta.
Onko sellainen pakko olemassa? En asu Suomessa mutta onko siellä siis pakko? Missään muualla maailmassa en ole moiseen pakkoon törmännyt. Entä jos matkustan Suomeen, pysäytetäänkö minut lentokentällä ja mitä tästä seuraa? Tähän mennessä päässyt livahtamaan, mutta kuka tietää kauanko hyvää tuuria riittää.
Itse vihaan rintaliivejä enkä käytä. Olen aina vihannut. Yläosana esim shortsien kanssa käytä urheilutoppeja, mutta ne ei ole liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen pakko olemassa? En asu Suomessa mutta onko siellä siis pakko? Missään muualla maailmassa en ole moiseen pakkoon törmännyt. Entä jos matkustan Suomeen, pysäytetäänkö minut lentokentällä ja mitä tästä seuraa? Tähän mennessä päässyt livahtamaan, mutta kuka tietää kauanko hyvää tuuria riittää.
Itse vihaan rintaliivejä enkä käytä. Olen aina vihannut. Yläosana esim shortsien kanssa käytä urheilutoppeja, mutta ne ei ole liivejä.
Ei ole pakkoa.
Kyllä moni kulkee ilman liivejä.
Minä en tule sellaisia käyttämään.
Juu niinkuin kehitysmaissa naiset elää ilman rintsikoita ja rinnat roikkuvatkin siksi navassa.
Vierailija kirjoitti:
Nännit näkyy tosi rumasti, hyi.
Häh? Nännit näkyy tosi sexysti, en voi lakata tuijottamasta. Hyvä hyvä, lisää tissejä tyrkylle.
-M41
Vierailija kirjoitti:
Nännit näkyy tosi rumasti, hyi.
Kauniistipas!
Rinnat pysyvät kiinteämpinä ilman liivejä kun joutuvat itse kannattelemaan itseään, ihan tutkimustakin tästä tehty. Mikään pakko ei ole käyttää tietenkään!
Itse pidän urheillessa mutta en muuten.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kuppikoko A / B vähän mallista riippuen ja vaikka olen kaksi lasta imettänyt, niin pieni tissisellä rintani on vielä suht kuosissa ja en siis välttämättä rintsikoita ainakaan kotona tarvitsis pitää. Kuitenkin mun mielestä se nyt on vaan niin, että rintsikat jotenkin kuuluu naisella pukeutumisen pohjaksi siinä missä pikkaritkin ja niin kuin tuolla jo on sanottu, niin ilman rintsikoita nännit nöpöttää puseron läpi ja ainakin minulle tulee siitä jotenkin pikkuisen nolo tunne.
Ei ole noloa vaan ihan normaalia, moni sanoo kauniiksikin. Siihen tottuu parissa päivässä ja sitten asiaa ei enää edes ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt kenelläkään mielessä että kolmekymppisen rintojen ei edes kuulu olla kuin teini-ikäisellä? Tai sellainen jännä seikka, että jos rinta roikkuu, sen kuuluu olla juuri sellainen, hieman roikkuva?
Itse en käytä rintaliivejä, vaan käytän pikkutoppeja, joista otan ne toppauksetkin pois. Raskaat rinnat varmaankin vaativat liivit, ihan jo kannattelun takia.
Kyllä minulla on ihan kuin teineillä. C-kuppi ja kynä ei pysy alla. Olen 45v enkä ole koskaan oppinut pitämään rintsikoita paitsi silloin tietty jos urheilen.
En ole käyttänyt liivejä varmaan sitten 30vn, kun kyllästyin siihen ettei löytynyt sopivaa kokoa mistään ja kaikki kiristi ja puristi mutta myös lörpötti. Siirryin käyttämään sloggin zerofeel toppeja ja vastaavia ohuita aluspaitoja esim Chantellelta, ne riittää hyvin. Mikään ei roiku eikä kynälle ole paikkaakaan rinnan alla, nänniongelmaakaan ei ole (ovat "pehmeät" eli ei ole mitään nöpöttämässä).
43v
Minulla topatut hautoo. Ei kiitos.
Käytän Slogin toppia, mutta nännit näkyy niistä, se ei ole kivaa. Näin 45v:llä.