Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rintaliivejä on pakko käyttää

Vierailija
29.05.2018 |

Aivan älytöntä! Ja vielä heti siitä lähtien kun rinnat alkavat kasvaa, olen ihan varma että omat rintani olisivat kiinteämmät jos en olisi koko ikää aina ja kaikissa tilanteissa käyttänyt rintaliivejä. Nyt olen ollut käyttämättä pari kuukautta ja huomaan aivan selkeän eron rintojen muodossa, ne näyttävät paremmilta.

Ihan epäterveen kuvan rintojen muodostakin saa jo todella nuoresta lähtien, kun kaikkialla näkee vain push-up ja super push-up rintoja. Kohtuutonta. Olen vasta aikuisiällä havahtunut tähän aivan järjettömään rintaliivienkäyttöpakkoon.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta liiveillä, ja nyt päätin että riittää. 😏

Vierailija
62/62 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen rintaliivivalmistaja sponsoroi takavuosina tutkimusta jossa seurattiin pidemmän aikaa rintaliivien käytön vaikutusta rintojen muotoon ja riippumiseen. 

Ranskasta kun löytyy tyttöjä ja naisia jotka eivät ole hysteerisenä hankkimassa 11-vuotiaallekin AAA-kupin liivejä joita käytetään sitten nukkuessakin.

Liivinvalmistajan järkytykseksi tutkimus osoitti että jatkuvasti lapsesta lähtien tuettuna olleisiin rintoihin ei muodostu normaalia tukikudosta koska ne eivät koskaan heilu ja hölskähtele liikkuessa. Suomeksi sanottuna jatkuvasti tuettuna olleet rinnat ovat löysemmät ja alkavat riippua.

Selittikin sen miksi tädillä joka ei koskaan käyttänyt liivejä oli vielä 55-vuotiaanakin todella kiinteät C-kupin rinnat. Eivät ne nyt lyijykynätestiä olisi läpäisseet mutta muotokin oli sellainen ettei edes kolmekymppisellä näe niin kiinteän pulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän