Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen pukeutumistyyli kaivatullasi on?
Kaivatullani on yleensä mustat tai tummat vaatteet. Minun pukeutumistyyliä kaivattuni ei tiedä, koska hän näkee minua vain työvaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Åke.. <3
Kylli... lähtisittekö kanssani tanssiparketille? Olette huumaavan tyylikäs paljettimekossanne!
RAKAS OMANI!!!! Oi, silmäni kyyneltyivät jo viestisi alkukirjaimilla niin etten selvää meinannut saada.. Te olette kuin olettekin Åke, suuri rakkauteni! En koskaan unohda kuinka veitte minua tangossa, ja kuinka kauniisti poimitte lattialta puuhkani, joka sinne argentiinalaisen pyörteissä putosi... Olitte niin komeakin päivettyneenä vaalenasinisessä pikkutakissanne <3
Suudelmin, aina Teidän, Kylli
Niin ja vielä anteeksi vulgääri sinutteluni tuossa ihan alussa, olen niin tolaltani ja kiihdyksissä että aivan tärisen, ja sormeni sekosivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Åke.. <3
Kylli... lähtisittekö kanssani tanssiparketille? Olette huumaavan tyylikäs paljettimekossanne!
RAKAS OMANI!!!! Oi, silmäni kyyneltyivät jo viestisi alkukirjaimilla niin etten selvää meinannut saada.. Te olette kuin olettekin Åke, suuri rakkauteni! En koskaan unohda kuinka veitte minua tangossa, ja kuinka kauniisti poimitte lattialta puuhkani, joka sinne argentiinalaisen pyörteissä putosi... Olitte niin komeakin päivettyneenä vaalenasinisessä pikkutakissanne <3
Oi Kylli! Olen odottanut tätä jo kauan. En voinut unohtaa teitä, vaikka kuinka yritin. Ehkä elämä olisi ollut helpompaa, jos olisin voinut katsella muita, mutta vain te olette ollut unelmani kaikki nämä vuodet. Sydämeni pamppailee ilosta kuullessani teidänkin kaivanneen minua. Tahtoisin tanssittaa teitä jälleen kuten sinä iltana, kun puuhkanne sai minut aivastelemaan; hellästi mutta varmasti johdattaisin teidät tangon viettelyksiin! <3<3
Rakas, yritetäänkö ensi viikolla jutella meidän suhteen tilasta? Mitä mieltä olet?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuiko missään äsken? Hellin sua kovasti mielessäni... Mm..
Tuntui erittäin ihanalta! Usko tai älä, ajattelin samaan aikaan sinua syleilemässä minua. Ja nuuhkin sinun kaulaasi joka tuoksui ihanan miehekkäälle. Sitten tulit yllättäen "paikalle". Ja sitä tapahtuu muuten erittäin usein. En enää usko että se on sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Åke.. <3
Oi Kylli! Olen odottanut tätä jo kauan. En voinut unohtaa teitä, vaikka kuinka yritin. Ehkä elämä olisi ollut helpompaa, jos olisin voinut katsella muita, mutta vain te olette ollut unelmani kaikki nämä vuodet. Sydämeni pamppailee ilosta kuullessani teidänkin kaivanneen minua. Tahtoisin tanssittaa teitä jälleen kuten sinä iltana, kun puuhkanne sai minut aivastelemaan; hellästi mutta varmasti johdattaisin teidät tangon viettelyksiin! <3<3
Åke, Teissä selvästi on säilynyt sama kujeellinen nuorukainen, johon vuosikymmenet sitten niin palavasti rakastuin.. Te hupsu <3
Mutta vakavammin, viettelyksiin toki tahdon tulla johdatelluksi, kun aika on siihen kypsä, muihinkin kuin tangon, ja nimenomaan Teidän johdattelemananne... Toivon, että ette nyt Åke säikähdä kauan padotun lempeni määrää, mutta olen jo odottanut aivan liian pitkään. Emmeköhän ole Åke tästä samaa mieltä; aivan liian pitkään! Olemme jo hopeahapsia molemmat, aikaa ei ole rajattomasti. Mutta rakkautemme - se lienee rajaton!
Tulkaa luokseni Rakas Åke, odotan Teitä aivan sydän pamppaillen!
Ps. Olen kaikki nämä vuodet, joka päivä viimeiseksi suudellut tuota puuhkaani, jota rakas kätenne kerran kosketti.....
Pablo Neruda kirjoitti:
"Tuulesta tuuleen kuin tyhjä verkko
minä kuljin läpi katujen ja ilmanpiirin, tulin ja lähdin..."
ja niin minä olen kaivannut Kylliäni; olen vaeltanut Santiagon kaduilla etsien edes murto-osaa siitä värähdyksestä, siitä hurmiosta jonka tunsin sylissänne. Mutta missään maan piirissä ei ollut minulle sijaa. Olin itsellenikin vieras mies. Tuulet ovat kuljettaneet minua mantereelta mantereelle, mutta mihinkään oksaan en ole tarttunut, en yhteenkään kukkivaan puutarhaan laskeutunut. Mutta täällä, vehreän vauvapalstan siimeksessä olen kohdannut teidät jälleen. Voiko elämä suurempaa riemua eksyneelle kulkijalle lahjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Pablo Neruda kirjoitti:
ja niin minä olen kaivannut Kylliäni; olen vaeltanut Santiagon kaduilla etsien edes murto-osaa siitä värähdyksestä, siitä hurmiosta jonka tunsin sylissänne. Mutta missään maan piirissä ei ollut minulle sijaa. Olin itsellenikin vieras mies. Tuulet ovat kuljettaneet minua mantereelta mantereelle, mutta mihinkään oksaan en ole tarttunut, en yhteenkään kukkivaan puutarhaan laskeutunut. Mutta täällä, vehreän vauvapalstan siimeksessä olen kohdannut teidät jälleen. Voiko elämä suurempaa riemua eksyneelle kulkijalle lahjoittaa?
Voi Åke... Olen liikutuksesta sanaton ja silmäni ovat kyynelistä sumeat. Te olette tavattoman hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, yritetäänkö ensi viikolla jutella meidän suhteen tilasta? Mitä mieltä olet?
Meillä ei taida olla suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutteleminen yleensä selventää asioita, en sitä sinänsä yhtään pelkää. Mutta mistä tarkkaan ottaen juttelisimme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pablo Neruda kirjoitti:
Voi Åke... Olen liikutuksesta sanaton ja silmäni ovat kyynelistä sumeat. Te olette tavattoman hieno mies.
Armaani! Kaivattuni! Ottakaamme takaisin kaikki nämä kaipauksen vuodet, eläkäämme kuin nämä vuosikymmenet olisivat ollet vain unta... ja unta ne ehkä ovat olleetkin. Todellinen elämä on vain tässä, teidän vierellänne, kun saan koskettaa armaani olkapäätä, nähdä viehkeän hymynne. Tahdon vain olla teidän kanssanne! Se on niin nopeasti sanottu, mutta tuntuu kuin tahtoisin koko maailman. Mietin tohtisinko suudella poskeanne, uskaltaisinko antaa teidän nähdä sen kiihkeyden, joka on polttanut rintaani kaikki nämä vuodet. Kylli! Yllin kyllin olen toivonut kohtaamistamme ja nyt se hetki on tässä. Olen onnellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
... Minä niin muistan kuinka mukava oli häntä seurata, siis keittiössä, hyörivä pepakin jopa hetkeksi unohtui kun haukkasin hänen lämpimiä croisantteja :)
Mut liekö enää croisantteja haukkaisin, saatika päälle kahvia naukkaisin?
Eipä ei, jos keittiööni päätyisit niin tokkopa sanoisin hei!
Vetäisin sinut lähelleni hellään huomaan,
Enkä kehoittaisi sinua mukanasi essua tuomaan.Lähelle kuin sinäkin aikoinaan minuun painauduit illoin, kovin kaiholla muistelen muistoja jotka syntyivät silloin.
Tuntea lämmön, ruumiisi. Suudella huuliasi, kielellä tunnustella, ei nieluasi vaan hamuta kohti sieluasi.
En kuitenkaan tavoittanut, sieluasi, ei vaikka kuinka rutistin, suutelin, imin ja hapuilin, hapuilin kuin lapsi pöydästä tukea ottaessaan. Ensimmäisten askelien saattamana, iloisena siitä, hetkestä, pienenpienestä retkestä.
Vaikken retkelläni saavuttanut sieluasi lain, niin olin läsnä, sinussa ja sinä minussa, oli hyvä olla
Kanssasi oli niin hyvä olla retkellä
Silloin sen tajusin uuden suudelman hetkellä
Kanssasi retkeen ei tarvitse utopiaa matkoja rekvisiitta turhaa lain
Vain ja ainoastaan sinut ja minut vain
Sinut minut me vain
Unhoittaa en kykene
En sinua minua meitä
En aamua jolloin tuhisit vieressäni
Hakeutuen ruumiisi lämpöön uinumaan
En iltaa jolloin silmistäsi säteilevä kimalle kutsui
Ihon kosketusta
Kuitenkin eniten kaipaan yhteyttä
Ykseyttä, aikakonettani mun
Saat ajan pysähtymään
Luonani, luonasi, aina
Muu menettää merkityksensä
Sinä vain...
...olet niin perhanan tollo
Et ymmärrä että välitän, sinusta, paljon
Haluaisin suojella sinua elon kolhuilta
Estää kyynisyyden salakavalaa luikertelua aatoksiisi
Halua kietoa käteni ympärillesi
Turvaksesi
Olla konnan, kilpikonnan suojakuoresi
Suojasatamasi mielen...
Jospa sinä olet tollo jos kirjoittelet täällä etkä tosielämässä.
Kieltämättä varmaankin olen monessa asiassa tai tavalla tollo, mutten tässä.
En voi tai kykene suuntaa muuttamaan jos itseään pakenee ja se tie on loputon...
Minulla on kyllä syli avoinna mikäli haluaa taakseen vilkaista, ainoa "harmi" hänelle on se että kahdesta eri asiasta pitää käydä keskustelu.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi se nyt on jota tämä nelikirjaiminen mies kaipaa, K vai N?
Minulla se on K, mutta meitä nelikirjaimisia miehiä taitaa olla täällä melko monta.
Kirsi? Katri? Kiira? Kaisa? Katja? Kaija?
Aika hyvin. Kuusi vaihtoehtoa ja yksi mätsää. :)
No onko se nimi tän listan alku- vai loppupäässä?
Se on listan alkupäässä. Tämä alkaa olemaan arvuutteluleikki, vaikka ei sillä oikeastaan ole mitään merkitystä, vaikka kertoisin nimen. Liikaa samannimisiä.
Niin, Katrihan se on :) Monella muullakin miehellä sama. Jopa viisikirjaimisella miehellä.
Ei kumminkaan. Muilla miehillä se saattaa olla Katri, mutta minulla se on Kirsi. Ei tarvitse enempää arvuutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutteleminen yleensä selventää asioita, en sitä sinänsä yhtään pelkää. Mutta mistä tarkkaan ottaen juttelisimme?
En tiedä itsekään. Senkus laitat viestiä, olen avoin kaikelle.
Lisää runoja ja riimejä, ne on hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se on K, mutta meitä nelikirjaimisia miehiä taitaa olla täällä melko monta.
Se on listan alkupäässä. Tämä alkaa olemaan arvuutteluleikki, vaikka ei sillä oikeastaan ole mitään merkitystä, vaikka kertoisin nimen. Liikaa samannimisiä.
Niin, Katrihan se on :) Monella muullakin miehellä sama. Jopa viisikirjaimisella miehellä.
Ei kumminkaan. Muilla miehillä se saattaa olla Katri, mutta minulla se on Kirsi. Ei tarvitse enempää arvuutella.
Kerro vielä oma nimesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä oma nimesi?
Tämä alkaa olemaan pelottavaa, joten käännän kysymyksen nurinpäin. :) Millä alkukirjaimella hänen nelikirjaiminen nimi alkaa? Jos osuu kohdilleen, niin saatan kertoa nimeni.
On kyllä todella creepyä tosiaan, että yksi tai useampi Kirsi lukee tätä ketjua........
Tää ketju on varattu mulle ja Heidille. Menkää arvailemaan etunimienne kirjainten lukumäärää johonkin muualle.