Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa joku kirjoittanut vastenmielisen ilkeitä viestejä tänne toisen ominaispiirteistä. Noin pahansuopaa ja mieleltään myrkyttynyttä ihmistä ei kaipaa varmasti kukaan tässä ketjussa eikä missään muuallakaan, ja hyvä niin.
No voi hellanlettu sentää niiih, oikeinko nyt mielesi pahoitit. Oletko tynnyrissä kasvanut, vai mistä tänne pölähdit kun kuvittelet että hopeaketun ällöstä profiilikuvasta kommentointi olisi tämän palstan pahinta juttua ever. Hopeakettu on osoittanut huonoa makua ja tilannetajua laittaessaan nakukuvan itsestään tai sitten kaivanut kuvan netin syövereistä. Yhtä kaikki ällöttävä kuva. Oliko paha kommentti?
Onhan tuo sun kommenttisi enempi pahansuopa ja ilkeän ihmisen viesti.
Niin, ja laittaessaan tuollaisen profiilikuvan on tietoisesti ottanut sen riskin että kommenttia kuvasta tulle. Ja ihan aiheesta tuleekin. On niitä parempiakin otoksia varmasti Hopeaketustakin otettu, ja mielellään vaatteiden kera.
Haha, yrität ovelasti vähätellä mun näkemystä jatkamalla ilkeilyä ("hellanlettu, oikeinko mielesi pahoitit, tynnyrissä kasvanut jne...") . Koita tsempata vielä vähän enemmän, niin ehkä joku noista sun tylsistä Ad Hominem -puukoista vielä osuukin. Kritisoin toisen vartalotyypille ilkkumista, oli sitten toisen oma profiilikuva tai kenen vaan. Vaatetus ei nyt liity tähän, kuten hyvin tiedät.
Olli ❤️
Mitäs meinaat puuhailla viikonloppuna?
Sinun seurassasi on turvallinen ja hyvä olo. Sinun kanssasi olen valmis kohtaamaan mitä tahansa. Sinun kanssasi olen vahvempi. Sinuun luotan täysin. Sinulle uskallan näyttää myös heikkouteni ja kertoa salaisuuteni. Sinä teet minusta paremman ihmisen. Sinä ihana mies.
mitä kaipaajilla on suunnitelmissa viikonlopulle?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatkohan sinä kaivattuni sittenkin jollekin salaiselle kaivatullesi täällä näitä rakkaustekstejä, sellaiselle josta sydämesi ei osaa päästää irti, hänelle joka on jäänyt sydämeesi ikuisesti, huulillesi, jota eniten janoat ja haluat, jota kaipaat eniten kaikista? (--- tekstejä, jotka eivät ole kuitenkaan minulle ---)
En tiedä kenelle kirjoitit, mutta aivan "ohiksena" ilmoitan nimettömänä ja rehellisesti ettei miulla mielessäin ole ketään muuta kuin kaipaani ja rakastettava ihana nainen jota tarvitsen ja jonka aion saada omaksein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa joku kirjoittanut vastenmielisen ilkeitä viestejä tänne toisen ominaispiirteistä. Noin pahansuopaa ja mieleltään myrkyttynyttä ihmistä ei kaipaa varmasti kukaan tässä ketjussa eikä missään muuallakaan, ja hyvä niin.
No voi hellanlettu sentää niiih, oikeinko nyt mielesi pahoitit. Oletko tynnyrissä kasvanut, vai mistä tänne pölähdit kun kuvittelet että hopeaketun ällöstä profiilikuvasta kommentointi olisi tämän palstan pahinta juttua ever. Hopeakettu on osoittanut huonoa makua ja tilannetajua laittaessaan nakukuvan itsestään tai sitten kaivanut kuvan netin syövereistä. Yhtä kaikki ällöttävä kuva. Oliko paha kommentti?
Onhan tuo sun kommenttisi enempi pahansuopa ja ilkeän ihmisen viesti.
Niin, ja laittaessaan tuollaisen profiilikuvan on tietoisesti ottanut sen riskin että kommenttia kuvasta tulle. Ja ihan aiheesta tuleekin. On niitä parempiakin otoksia varmasti Hopeaketustakin otettu, ja mielellään vaatteiden kera.
Haha, yrität ovelasti vähätellä mun näkemystä jatkamalla ilkeilyä ("hellanlettu, oikeinko mielesi pahoitit, tynnyrissä kasvanut jne...") . Koita tsempata vielä vähän enemmän, niin ehkä joku noista sun tylsistä Ad Hominem -puukoista vielä osuukin. Kritisoin toisen vartalotyypille ilkkumista, oli sitten toisen oma profiilikuva tai kenen vaan. Vaatetus ei nyt liity tähän, kuten hyvin tiedät.
Sä olet lukevinasi rivien välistä sellaista mitä siellä ei lue, ja sen alkuperäisen kommenttini jos oikein ajatuksella luet, niin huomaat että siellä ei ole ilkkumisesta tietoakaan, pelkkä mielipiteen ilmaisu. Yrität luoda jotain sellaista mitä ei ole, en ole ilkkunut hopeaketulle, ilmaisin vain mielipiteeni. Edelleen olen sitä mieltä myös, että hopeakettu on varmasti luonteeltaan ihana, jos tekstiensä mukainen on, mutta profiilikuvan valinnassa hopeakettu on mennyt syvälle metsikköön. Ehkäpä et vain ymmärrä lukemaasi, ja ehkäpä olet itse luonteeltasi niin läpi mätä että näet ilkeilyä sielläkin missä sitä ei ole. Mene tiedä. Ainakin olet kova kehittämään draamaa tyhjästä : )
Vierailija kirjoitti:
Baariin ensimmäistä kertaa tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Aion olla vain kotona ja ehkä käyn jossain ulkoilemassa, syysretkellä. Kaupassakin joutuu käydä. Teen lauantaisin koko viikon ostokset.
Tänään lämmitän saunan ja vietän illan tv:tä katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Syön herkkuja, nukun ja masennun. Olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ulkoilla mahdollisimman paljon. Syksyyn liittyviä ulkotöitä voisi myös tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin leipoa, treenata, ulkoilla ja levätä. Eli ihan perus viikonloppu. :) mitäs sinä kyselijä ajattelit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatkohan sinä kaivattuni sittenkin jollekin salaiselle kaivatullesi täällä näitä rakkaustekstejä, sellaiselle josta sydämesi ei osaa päästää irti, hänelle joka on jäänyt sydämeesi ikuisesti, huulillesi, jota eniten janoat ja haluat, jota kaipaat eniten kaikista? (--- tekstejä, jotka eivät ole kuitenkaan minulle ---)
En tiedä kenelle kirjoitit, mutta aivan "ohiksena" ilmoitan nimettömänä ja rehellisesti ettei miulla mielessäin ole ketään muuta kuin kaipaani ja rakastettava ihana nainen jota tarvitsen ja jonka aion saada omaksein.
Käykö kaivattusi lukemassa viestejäsi täältä? Teetkö asian eteen muutakin kuin kirjoittelet täällä?
Miten olet näyttänyt hänelle, että rakastat häntä?
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Tai, no, onhan hän saattanut arvata jotain. Tässä on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa, joko hän pitää mua sekopäisenä tai sitten tietää, miksi olen vaikuttanut idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
... niin ehkä joku noista sun tylsistä Ad Hominem -puukoista vielä osuukin...
Valitettavan yleisiä ovat kylläkin noi argumentointivirheet. Toisaalta jos niistä vetää herneen nenuun niin ei pahemmin kannata tällä palstalla olla. Eipä minua häiritse vaikka pygmiksi luultas😆 Joo ja kyllä toi mun profiilikuva vaihtuu, jahka kun vaan joltain kirpparilta löydän hopeakettupehmon. Tyyliltään uskoisin kuvan olevan samoilla linjoilla nykyisen kuvan kanssa🤠
Niin, ihan harkittu tuon nykyisen kuvan laitto on. Mitä siittä nyt tulis jos pitäs ekana galluppi ottaa että mikä on sopiva🙂 Tietenkin selkä suorana kannan vastuun ja ymmärrän ettei tuo ole monenkaan mielestä hyvä. Vähä sama homma kuin tuon mun nicknamen kanssa. Minusta tuntuu etten sitä valinnut vaan nimi mut ja siten se on mulle just hyvä, kannan kyllä vastuuni omasta palstakäyttäymisestä tuon mainion nickin suojissa. Se nyt sitte on eri asia mitä muut hopeaketut tekevät tai sanovat, eiväthän he ole minä.
Vaan kovin rauhaisa vkloppu tulossa, eipä ole muuta tekemistä kuin mieltäni kaiherruttaa.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoitellut tänne ja ehdottanut tapaamista myös ihan ihka oikeassa elämässä. Jos olisimme tavanneet, niin olisin kertonut kaikki tunteeni suoraan hänelle. Siis sen, että hän on minulle the one and only. Ei sellaista halua kertoa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoitellut tänne ja ehdottanut tapaamista myös ihan ihka oikeassa elämässä. Jos olisimme tavanneet, niin olisin kertonut kaikki tunteeni suoraan hänelle. Siis sen, että hän on minulle the one and only. Ei sellaista halua kertoa viestissä.
Tapasitko hänen kanssaan sitten? Miten hän suhtautui kun ehdotit tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomen kielen sanoilla "näyttänyt", vaikka en nyt sentään rakkaudella pelotellut.
Kellot ja kalenterit mittaavat aikaa. Minä mittaan rakkautta. Millä luotaimella selvitän tämän tunteen syvyyden? Millä termostaatilla mittaan lämmön, jota tunnen, kun sinua ajattelen? Mikä frekvenssimittari rekisteröisi ja analysoisi sinun miettimisestä seuraavien hymähdysten, kulmien kohotusten ja virnistysten taajuuden ja intensiteetin? Ja millä ihmeen tutkalla saan mitattua tiheyden tästä hellyyden pöllystä, joka minua koko ajan ympäröi? On tämä saatana työmaa.
Minäkin sinua.