Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Täällä oli joku viesti instagramin ehdotuksista. Jos jonkun nimi on jatkuvasti ylhäällä ehdotuksissa uusista ihmisistä, vaikka muut tyypit vaihtuu, niin tarkoittaako se että hän käy katsomassa profiiliani? 😍
Vierailija kirjoitti:
Olet mukavin, älykkäin ja kaunein nainen koko maailmassa. Harmittaa, kun olen tällainen.
Millainen sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa nainen on jotain niin ihanaa, etten osaa edelleenkään olla ajattelematta ja ikävöimättä sinua.
Mikä hänessä on ihanaa?
Silmät joihin hukkuu, luonne, äly, kauneus, luonteva keskusteluyhteys, seksikkyys ja kemia välillämme.
Tää ei ole sit kyllä ainakaan minulle....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa nainen on jotain niin ihanaa, etten osaa edelleenkään olla ajattelematta ja ikävöimättä sinua.
Mikä hänessä on ihanaa?
Silmät joihin hukkuu, luonne, äly, kauneus, luonteva keskusteluyhteys, seksikkyys ja kemia välillämme.
Oletko sinä runomies?
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joku viesti instagramin ehdotuksista. Jos jonkun nimi on jatkuvasti ylhäällä ehdotuksissa uusista ihmisistä, vaikka muut tyypit vaihtuu, niin tarkoittaako se että hän käy katsomassa profiiliani? 😍
Siis kun meet profiilisi kautta katsomaan ”ehdotukset”-osiota, vai mitä ehdotuksia tarkoitat?
Hakutoiminnon ylimmäisissä ehdotuksissahan näkyy ne tyypit, joiden profiilissa itse käyt eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun meet profiilisi kautta katsomaan ”ehdotukset”-osiota, vai mitä ehdotuksia tarkoitat?
Hakutoiminnon ylimmäisissä ehdotuksissahan näkyy ne tyypit, joiden profiilissa itse käyt eniten.
En ole koskaan käynyt hänen profiilissaan. Olen vain tuijottanut ehdotuksen kuvaa. Aika paljon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakutoiminnon ylimmäisissä ehdotuksissahan näkyy ne tyypit, joiden profiilissa itse käyt eniten.En ole koskaan käynyt hänen profiilissaan. Olen vain tuijottanut ehdotuksen kuvaa. Aika paljon 😅
Onko teillä yhteisiä kavereita (seuraako joku sinun seuraamasi henkilö häntä?), oletteko toistenne kavereita Facebookissa tai onko sinulla hänen numeronsa puhelimessasi?
Ja miksi v*tussa et ole käynyt hänen profiilissaan?
Siis miten olet onnistunut, pystynyt olla menemättä sinne?!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä on ihanaa?
Kuinka monta kirjainta hänen nimessään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakutoiminnon ylimmäisissä ehdotuksissahan näkyy ne tyypit, joiden profiilissa itse käyt eniten.En ole koskaan käynyt hänen profiilissaan. Olen vain tuijottanut ehdotuksen kuvaa. Aika paljon 😅
Onko teillä yhteisiä kavereita (seuraako joku sinun seuraamasi henkilö häntä?), oletteko toistenne kavereita Facebookissa tai onko sinulla hänen numeronsa puhelimessasi?
Siis miten olet onnistunut, pystynyt olla menemättä sinne?!:D
On yhteisiä kavereita, mutta listassa on alempana sellaisia joiden kanssa on vielä enemmän yhteisiä kavereita. Ei olla Facessa, ei ole numeroita ja viimeisenä: olen todella ujo kun ihastun. Niin ujo etten uskalla oikein edes katsoa hänen kuvaansa. Enkä halua olla stalkkeri-kyttääjä :(
Minua vähän masentaa mies. Nimittäin se, etten näe sinua kohta moneen viikkoon. Se vie iloa pois koko kesästä. Sanoisitko jotain lohduttavaa...
Hei ihana, olet ollut taas mielessä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten olet onnistunut, pystynyt olla menemättä sinne?!:DOn yhteisiä kavereita, mutta listassa on alempana sellaisia joiden kanssa on vielä enemmän yhteisiä kavereita. Ei olla Facessa, ei ole numeroita ja viimeisenä: olen todella ujo kun ihastun. Niin ujo etten uskalla oikein edes katsoa hänen kuvaansa. Enkä halua olla stalkkeri-kyttääjä :(
Okei, no voihan se olla.:)
Mistäpä noista tietää.
Ei stalkkeri-kyttääjä-elämässä ole mitään väärää, kunhan ei pahenna sillä ketään.
Yleensähän ihmiset eivät edes tiedä, että niitä kytätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten olet onnistunut, pystynyt olla menemättä sinne?!:DOn yhteisiä kavereita, mutta listassa on alempana sellaisia joiden kanssa on vielä enemmän yhteisiä kavereita. Ei olla Facessa, ei ole numeroita ja viimeisenä: olen todella ujo kun ihastun. Niin ujo etten uskalla oikein edes katsoa hänen kuvaansa. Enkä halua olla stalkkeri-kyttääjä :(
Mistäpä noista tietää.Ei stalkkeri-kyttääjä-elämässä ole mitään väärää, kunhan ei pahenna sillä ketään.
Yleensähän ihmiset eivät edes tiedä, että niitä kytätään.
Mutta tietäisin kuitenkin itse kyttääväni häntä. Minä uskon että kaikki on lopulta luettavissa ihmisen olemuksesta, mikroilmeistä, katseen valosta.. parempi olla rehellinen vaikka kukaan ei koskaan saisi kiinni, koska kaikesta jää jälki. Jos ei muualle niin omaan muistiin, jos vaikka me valitsemmekin itse millaisia meistä tulee. Vielä vähemmän minä voisin häntä koskaan katsoa silmiin. Jos hän vaikka pitääkin minua vastenmielisenä, sitten häntä puistattaisi. Se olisi hirveää.
Saataisiinkohan me nainen järjestettyä se yhteinen hetki tai retki? Tämä rakkaus ja kaipaus vie järjen.
Vierailija kirjoitti:
Saataisiinkohan me nainen järjestettyä se yhteinen hetki tai retki? Tämä rakkaus ja kaipaus vie järjen.
Koska näit hänet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä noista tietää.Ei stalkkeri-kyttääjä-elämässä ole mitään väärää, kunhan ei pahenna sillä ketään.
Yleensähän ihmiset eivät edes tiedä, että niitä kytätään.Mutta tietäisin kuitenkin itse kyttääväni häntä. Minä uskon että kaikki on lopulta luettavissa ihmisen olemuksesta, mikroilmeistä, katseen valosta.. parempi olla rehellinen vaikka kukaan ei koskaan saisi kiinni, koska kaikesta jää jälki. Jos ei muualle niin omaan muistiin, jos vaikka me valitsemmekin itse millaisia meistä tulee. Vielä vähemmän minä voisin häntä koskaan katsoa silmiin. Jos hän vaikka pitääkin minua vastenmielisenä, sitten häntä puistattaisi. Se olisi hirveää.
Ok, itse en pidä ihastuksen profiilin katsomista epärehellisenä toimintana tai ylipäätään mitenkään vakavana asiana, mutta ymmärrän kyllä tuon, että ihastuneena voi mennä pasmat pahasti sekaisin.
Minua ei myöskään ahdista ollenkaan ajatus siitä, että joku katselee säännöllisesti someprofiilejani eli STALKKAA.
Jos se olisi ahdistava ajatuskin, pitäisin profiilit visusti yksityisinä ja niin, ettei niitä löydä haulla, profiilikuvana joku tunnistamaton jne. - tai en olisi koko somessa.
Ihmiset btw lukevat pitkälti omiaan toisten kasvoilta ja eleistä, harvemmin totuuksia tai varsinkaan koko totuuksia.
Myös minä, etenkin ihastuneena!
Rakastan sinua koko sydämestäni.
Tämä on niin kipeetä touhua viestitellä täällä ja kuvitella että se oot sinä. Vähän hullun hommia. Silti V (mies) oot se joka pyörit mun mielessäni, näin pitkän ajan jälkeenkin, vaikka mitään ei tapahtunut, mutta kuitenkin kosketit mun sisintä. Ja jos joskus lukisit näitä viestejä tai miettisit, oliko se tunne molemmin puolinen, niin oli. Harva, jos kukaan, on tehnyt mulle niin. Asia on täysin käsityskyvyn tuolla puolen, jotkut suuremmat voimat oli että edes kohdattiin. Sun merkitys on ollut suuri. Ja olen ihan kai muuten normaali, paitsi tämän asian suhteen. On aika epänormaalia täällä kirjoitella.
Naisen ikä?