Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Fox kirjoitti:
Minulla on outo olo, sillä näin täällä eilen nappiin menneen tunnisteen. Nukuin melko huonosti ja näin unta, että suutelimme. Ajauduin myös miettimään ensimmäistä kertaa, että jos ihan oikeasti löytäisimme yhteisen hetken... niin ja mitä sitten? Aloin myös pohtimaan, miksi juuri minä ja miksi nimenomaan nyt? Kaiken järjen mukaan tämä on sinulle paljon vaikeampaa kuin minulle. Vai onko?
Minulla muuten kesti tovin ennen kuin hoksasin sinun olevan varattu. Entä sinulla?
Kesyttämisenkö tunnistit? Vai kenties muuta?
P, masentaa kun ei nähdä moneen viikkoon. Kohta alan laskemaan päiviä...
Olisit minulle sopivampi kumppani, koska uskon, että haluaisimme monesti tehdä samoja asioita. Aina ei toki tarvitsisi ja olisi kivakin, että molemmilla olisi myös omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin mies mielestäsi täydentäisin sinua? Sinä täydentäisit minua ja toisit elämääni rauhallisuutta, turvallisuutta, hyviä keskusteluita ja näkökulmia, tietynlaista käytännöllisyyttä ja tietenkin rakkautta.
Täydentäisin sinua työntämällä penikseni sisääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin mies mielestäsi täydentäisin sinua? Sinä täydentäisit minua ja toisit elämääni rauhallisuutta, turvallisuutta, hyviä keskusteluita ja näkökulmia, tietynlaista käytännöllisyyttä ja tietenkin rakkautta.
Oltaisiinko toisissamme kiinni koko ajan, sinä minussa ja minä sinussa, joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
P, masentaa kun ei nähdä moneen viikkoon. Kohta alan laskemaan päiviä...
Onneks maailmas on aika monta P:tä.
P niin kuin pippeli. Haluun sellasen miehen, jolla ei oo liian iso pippeli. Liian iso pippeli sattuu.
Ethän vain kulje tuolla allapäin, toivoisin niin sun olevan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiinko toisissamme kiinni koko ajan, sinä minussa ja minä sinussa, joka paikassa?
Luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut todella allapäin. Vaikkei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
P niin kuin pippeli. Haluun sellasen miehen, jolla ei oo liian iso pippeli. Liian iso pippeli sattuu.
Joopa joo. Mutta mä voin vinkata susta yhelle nysänunaiselle, mutta sinäkin varmasti olet messuhalliin verrattavissa sille nysägullille, on se niin turhake elimeltään. Ehkä sä saatat tykätäkin siitä, kun yhdyntä ei tunnu miltään😅😅😆😆😅😆😂😃😄😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että hän on myös ja nyt minuakin surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa? Suku, terveys, työ, perhe? Loma-ahdistus? Ikävä? Saavuttamaton rakkaus? Vai useampi noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että hän on myös ja nyt minuakin surettaa.
Hän tuskin kuulee minun asioistani keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa? Suku, terveys, työ, perhe? Loma-ahdistus? Ikävä? Saavuttamaton rakkaus? Vai useampi noista?
Eniten kai saavuttamaton rakkaus. En tiedä milloin olis tuntunut näin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Rakas E. ❤ Halauksia.
Sinulle samaa laatua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten kai saavuttamaton rakkaus. En tiedä milloin olis tuntunut näin pahalta.
<3 voi sinua
Valvoitko myöhäänkin? En kyllä nukkunut itsekään.