Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen oli omituinen päivä. Minusta tuntuu, että alan päästä irti sinusta. Sinä et ole koskaan minussa kiinni ollutkaan, mutta voi olla helpotus, että minäkin pääsen irti tästä ihanan raastavasta kaipauksestani. Jotakin on kuollut, sen tiedän - mutta onko tarpeeksi, sen näyttää varmaan taas huominen.
Kyllä minä olin kiinni sinussa mutta hyvä on, minäkin alan nyt irroittautua sinusta.
Kokeillaan miten onnistuu. Koko päivän olen ajatellut vain sinua.
Mulla meni hyvin siihen saakka kun jostain tottumuksesta tulin vilkaisemaan tätä ketjua ja kuvittelin että yksi viesti oli sinulta... jne.
Olisikohan se viesti voinut olla kaivatultasi? Mikä viesti se oli?
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Niin sinäkin. Olet syvällä minussa, niin syvällä että kukaan toinen ei ole sinne asti päässyt.
Vaikka olisi
sata astetta pakkasta
sinun vierelläsi
en jäätyisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle voi laittaa viestiä etunimi.sukunimi kansainvälisessä muodossa ja palveluntarjoajana se suurin ja kauhein. Vaikka en välttämättä vastaa, luen kuitenkin.
Saitko viestini?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi
sata astetta pakkasta
sinun vierelläsi
en jäätyisi.
Rakas.
Sä oot mun elämän vahvin tunne. Creepy.
T
Koska sä lähdet ei mukaan mikään pidättele täällä. Se tyhmä rakkaus suhun seuraa mua kuitenkin vaikka maan ääriin. Opettelen edelleen vaan selviytymään sen kanssa.
Kumpa vaan saatais pieni hetki ennen kun lopullisesti tiet haarautuu...
Vierailija kirjoitti:
T
Niin sinäkin olet mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Niin sinäkin olet mun.
Ja sähän olit...?😉
Kadut täyttyy ihmisistä ne ei tiedä meistä mitään T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
Kuka se on se dorka, joka kommentoi sun jokaiseen instakuvaan? 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Niin sinäkin olet mun.
Ja sähän olit...?😉
Tiiät kyllä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Tiiän T, että oisin sulle sopiva nainen ja me oltais yhdessä loistava tiimi! Naurettais muiden tyhmyydelle kippurassa ja vietettäis hauskoja ja intiimejä hetkii yhdessä. Täydellistä.
Jos parisuhteen syvin tunne on muille nauraminen, onnea. T saikin jo sähköpostia palstan mukaan, lähettäjä tietenkin ( uskottavaa ) kysyy täällä, menikö perille ( ei osaa kirjoittaa ilmeisesti ). Ai niin, mutta T vain lukee, ei kommentoi meileihin, joten trollikka jatkaa täällä ilonamme. Uskottavuus tässä nolla, lapsellisuu 100 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Tiiän T, että oisin sulle sopiva nainen ja me oltais yhdessä loistava tiimi! Naurettais muiden tyhmyydelle kippurassa ja vietettäis hauskoja ja intiimejä hetkii yhdessä. Täydellistä.
Jos parisuhteen syvin tunne on muille nauraminen, onnea. T saikin jo sähköpostia palstan mukaan, lähettäjä tietenkin ( uskottavaa ) kysyy täällä, menikö perille ( ei osaa kirjoittaa ilmeisesti ). Ai niin, mutta T vain lukee, ei kommentoi meileihin, joten trollikka jatkaa täällä ilonamme. Uskottavuus tässä nolla, lapsellisuu 100 prosenttia.
Siis öö hä? Ei mitään postia ole mulle tullut. Älä sotke mua mihinkään outoon kiitos.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyh hei pliis.
Mut mä oon enempi miehiin kallellaan.
T
T on mies joka tykkää naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyh hei pliis.
Mut mä oon enempi miehiin kallellaan.
TT on mies joka tykkää naisista.
Ei kyl mä taidan itse tietää paremmin :D
T
Ruskeat silmät, tummanruskeat hiukset. Ei ole laseja. Kyseessä kiltti mies.