Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Päässyt jotenkin niin kauas, ettei halua enää satuttavaan ytimeen.
Kauemmas ja kauemmas vaan.
Hassua, miten nopeasti lopulta asiat muuttuvat.
Muutama kuukausi sitten olin vielä jossain ihan omissa ja hyvin taivaallisissa sfääreissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siinä silloin oikein tapahtui?
Jaa siinä silloin vai. Mä taidan tietää ja tiedät säkin.
En tiedä mitä sinä tiedät. Mitä sinä tunsit silloin?
Elämä ilman sinua mies on tasaisempaa, tylsempää, merkityksettömämpää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi satuttaa?
En osaa sanoa, sen tietää vain hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T😕 kaipaan
Mikä mies tää T oikein on?
Sellanen komee ja pitkä T-mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sama kuin T-mies?
Eikö täällä ole montakin eri miestä. On K-mies, A-mies, Ollia kaivataan, J-mies ja mitä näitä nyt on.
Voisitko sä kertoa mitä sä pohjimmiltasi ajattelet musta niin ei tartteis yrittää enää arvailla jotain sun elekielestä ja yrittää arvailla mitä mikäkin tarkoittanee.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä kanssani siksi koska et saa sitä yhtä tai et voi olla hänen kanssaan? Eli hän asuu jossain kauempana? Ja mä laastaroin.....
Eiiiii Ystäväni..... 😲 Olen sinun kanssasi, koska olet rakastunut sinuun! 😍 😉
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä kertoa mitä sä pohjimmiltasi ajattelet musta niin ei tartteis yrittää enää arvailla jotain sun elekielestä ja yrittää arvailla mitä mikäkin tarkoittanee.
Millaisia eleitä mulla on ollut? Kun tiedän tarkemmin niin voin yrittää selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia eleitä mulla on ollut? Kun tiedän tarkemmin niin voin yrittää selittää.
Pidän siitä eleestä kun kosket sun hiuksia, naputat sormilla, hymyilet ja mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä kanssani siksi koska et saa sitä yhtä tai et voi olla hänen kanssaan? Eli hän asuu jossain kauempana? Ja mä laastaroin.....
Laitatko vähän tunnisteita....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä haluut tulla lähelle ja sitten käännytkin pois. Joskus vaikutat jotenkin etäiseltä.
olisitko kaivannut minusta baariseuraa? Esitit tänään tavallaan kysymyksen, joka liittyi tähän? Olenhan kertonut paljon asioita sinulle, koska pidän sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko vähän tunnisteita....
A 😉
Mun on pakko tunnustaa sulle jotain. Mä tajusin ihastuneeni suhun sinä yönä kun istuttiin kaksin meidän terassilla. Ja ihastuin vielä syvemmin kun sain sulta sen viestin.
<3
Tietyt asiat myös häiritsisivät ikuisesti, enää ei ole väliä millään ”mahiksilla” sillä vaikka sellaisen saisinkin, olisi pöytä pysyvästi liattu eikä mistään tulisi oikein mitään.
Sitähän tässä olenkin viimeajat itkenyt kun olen tajunnut, ettei mikään (edes kevyt hengailu) ole enää mahdollista.
Siirtymävaiheen kipuilua.
Kun tajuaa tuhlanneensa aikaa ja energiaa ja joutuu hyväksymään kyseisen ihmisen jäävän vain kusiseksi luvuksi menneisyydessäni.
Tai siis kun on siirtynyt ”ei se kuitenkaan halua”-vaiheesta ”minä en enää halua”-vaiheeseen tajuaa lopullisuuden ja kaiken merkityksettömyyden.
Eikä se ole pelkästään vapauttavaa jos ollenkaan, päinvastoin äärimmäisen tuskallista. Luopumista jostain mitä ei koskaan edes ollut.
Unelmien hautaaminen.