Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Saisit makeat naurut, jos tietäisit kuin paljon ajattelen sinua. Niin järjetön on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän syystä, hänestäkö johtui? Ehkä hän ei olekaan ailahtelevainen, vaan reagoi sinuun.
Hmm. Mistähän se sitten kertoo, jos hän reagoi niin voimakkaasti siihen, millä tuulella minä olen? Itse en yleensä kiinnitä liiemmin huomiota siihen,
onko työkaverilla hyvä vai huono päivä. Tai en ainakaan reagoi juuri mitenkään. Tää yksi on poikkeus.
Jotain syystä ottaa itseensä. Oisko ihastunut sinuun? Ehkä ajatellut sinunkin olevan häneen ja ajattelee huonon tuulesi kertovan siitä, ettet olekaan ihastunut ja pettyy? En tiedä, voihan se johtua jostain muustakin. Ehkä sä ylitulkitsetkin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Törkeitä noi perse viestit😒
Hyvin normaalisana kyl toi perse, mut voihan sen kirjoittaa takapuoli, pylly, peppu yms myöskin. Auttaisiko yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Saisit makeat naurut, jos tietäisit kuin paljon ajattelen sinua. Niin järjetön on rakkaus.
Tämä ei todellakaan enää edes naurata, on mennyt sen verran vakavaksi nämä tunteet sinua kohtaan. Hyvä ettei itketä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain syystä ottaa itseensä. Oisko ihastunut sinuun? Ehkä ajatellut sinunkin olevan häneen ja ajattelee huonon tuulesi kertovan siitä, ettet olekaan ihastunut ja pettyy? En tiedä, voihan se johtua jostain muustakin. Ehkä sä ylitulkitsetkin häntä.
Joo ehkä. En tiedä. Vaan eipä tuota viitsi nostaa esille, kun ei olla muutenkaan oltu kovin syvällisesti tekemisissä.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä oli oikeasti se syy mikset tykännyt että seurasin sua somessa. Oliko se syy se jonka päättelin sen olevan. Tosin tuskinpa kertoisit rehellisesti, vaikka kysyisin suoraan.
keksin jotain,
paikka se maa jossa kävit viimeksi, niin samanmaalaisen pienen ruokapaikan (jonka nimessä on yhtä monta kirjainta kuin sun etunimissä yhteensä) edessä törmäilypaikkamme lähellä,
aika: sä ehdotat eli laitat kalenteriisi ihan normaalin yleis/oman varauksen sen saman maan lipusta otetulla värillä, mä laitan omaan kalenteriin samaan kohtaan samalla värillä jos aika käy ja jonkun muun värin jos ei käy, poisto tarkoittaa estettä, jolloin uutta ehdotusta
Tänään olen tainnut olla jotenkin läpinäkyvä. Heti aamulla salin komentaja, vanha kärtty gubbe, jonka sanavaraston uskoin koostuvan lauseesta: "Tullessa on tapana tervehtiä!", kommentoi lennokasta askeltani... Piti peilistä tarkistaa, ettei ollu pieruverkkarit väärin päin. Bensamittarilla mopopojat ja -pimut kuhersivat erityisen tiiviisti, kaupan edustalla räksyttänyt luffe kääntyi ohikulkiessa kiepille nukkumaan, ja tiukkanutturaisin kassa toivotti huomenet, hyvät päivänjatkot ja yritti hymynkaltaistakin askarrella, vaikka ostin vain sätkävermeitä. Että tän siitä saa, ko yrittää erityisen intensiivisesti olla ajattelematta sinua. Hulluna rakastan, aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun vähän nyt A. 😴
Nähdään muutaman tunnin päästä! 🌞
Onko A nainen vai mies?
Mies 😉
Heräsin juuri äsken, hupsis... 🙄
Vierailija kirjoitti:
keksin jotain,
paikka se maa jossa kävit viimeksi, niin samanmaalaisen pienen ruokapaikan (jonka nimessä on yhtä monta kirjainta kuin sun etunimissä yhteensä) edessä törmäilypaikkamme lähellä,
aika: sä ehdotat eli laitat kalenteriisi ihan normaalin yleis/oman varauksen sen saman maan lipusta otetulla värillä, mä laitan omaan kalenteriin samaan kohtaan samalla värillä jos aika käy ja jonkun muun värin jos ei käy, poisto tarkoittaa estettä, jolloin uutta ehdotusta
Kuinka monta kirjainta etunimissä?
Olli ❤️
Juhannus lähestyy. Mitäs touhuat juhannuksena? Toivottavasti törmätään. 💕💕💕💕
T. Ollin kaipaaja
Onko tämä erossa olo tuonut helpotusta mies?
Onko sinulla vielä ikävä? Arvaatko, onko minulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä erossa olo tuonut helpotusta mies?
Onko sinulla vielä ikävä? Arvaatko, onko minulla?
Miehelle siis, mikä alkukirjain, monta kirjainta etunimessä?
Ootko sä kanssani siksi koska et saa sitä yhtä tai et voi olla hänen kanssaan? Eli hän asuu jossain kauempana? Ja mä laastaroin.....
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siinä silloin oikein tapahtui?
Jaa siinä silloin vai. Mä taidan tietää ja tiedät säkin.
Haluaisin tällaisen saada just nyt. Voisitko auttaa mua tässä asiassa?