Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyksen jälkeen

Vierailija
29.05.2018 |

kauanko kestää jälkivuoto, koska pystyy uimaan?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos synnyttäisin kesällä alateitse, en missään nimessä menisi uimaan koko kesänä! Tulehdusriski on varmasti suuri. Itse kyllä synnytin sektiolla ja haava parani tuosta noin vain muutamassa viikossa, että olisin kyllä voinut mennä uimaan, mutta ei kyllä tehnyt mielikään

Olin järvessä uimassa 2 vko synnytyksen jälkeen. Heinäkuussa. Eikä ollut enää vuotoa. Kohtukin kooltaan jo normaali.

Vierailija
82/85 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkivuoto on tosiaan 2-6 v7ikkoa synnytyksen jälkeen. Repeämien, epparihaavan ja sektiohaavan paraneminen kestää myös aikansa ja niiden kanssa ei voi mennä uimaan tai paljuun.

Onneksi todellakaan jokainen ei repeä ja välilihan leikkauksistakin saa päättää itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tosiaan vain tuo 2 viikkoa. 

Ja vaikka kestäisi kauemmin, niin ei se kuukautisia kummempaa ole. 

Taas varmaan jokin lapsettomuuden puolesta kehitetty ketju. 

Noilla älynlahjoilla pitäisikin olla lapseton.

Väljä vittu sinulla, jos kakara läpi tulee noin vain. Yleensä naiset ovat aika tiukkoja ja ratkeilevat enemmän.

Vierailija
84/85 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkivuoto on tosiaan 2-6 v7ikkoa synnytyksen jälkeen. Repeämien, epparihaavan ja sektiohaavan paraneminen kestää myös aikansa ja niiden kanssa ei voi mennä uimaan tai paljuun.

Onneksi todellakaan jokainen ei repeä ja välilihan leikkauksistakin saa päättää itse.

Ei ne siellä huvikseen silvo vaan estääkseen isoja repeämiä. Helpompi se leikkaus on ommella kun neljännen tai kolmannen asteen repeemät.

Vierailija
85/85 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesti 9 vkoa...

Tästäkään ei julkisesti puhuta, joten miesväki ei tajua yhtään, miten kovilla nainen synnytyksessä ja sen jälkeen on.

Kuvitellaan lähdettävän mökille viikko synnytyksestä, kun toisella on nyrkinkokoinen haavapinta kohdussa ja vittu tikeillä kokoon kursittu.

Kukaan ei pakota synnyttämään. Se on vielä täysin vapaaehtoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän