Piti kylmetä, vaan ei kylmene :(
Sunnuntaina jopa hellelukemat! Siis täällä ei oo satanut yli kuukauteen, joka päivä lämmintä ja aurinkoista..
Kommentit (36)
Aivan ihanat säät ollut. Kesällä kuuluukin olla lämmintä. Nauttikaa siitä kylmästä ja loskapaskasta sitten myöhemmin. Sitähän täällä suurinosa vuodesta on.
Kyllä saa olla lämmintä, mutta VÄLILLÄ vois sataa ja olla raikkaampi sää. Mietin myös vanhuksia tässä. Vanhuksille koituu pumppuongelmia
Helppohan Stadissa on olla helteellä, kun hyinen puhuri käy mereltä vuoden ympäri. Etelä-Suomen sisämaassa paistutaan, kun lämpöä on 5 astetta enemmän eikä tuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä teitä ankeuttajia! Antakaa ihmisten nauttia lämmöstä, kuka kestää jotain 15 astetta? Vai haluatteko että saastutan maapallonne lentämällä lämpimään maahan?
No lennä kanarialle jos haluat paistua. Ei nää ilmanalat oo tarkoitettu suomalaisille.
Miksi ihmeessä lainaamasi kirjoittajan kannattaisi lähteä lämpimään maahan, kun täällä Suomessakin on lämpöä nyt? Kannattaa itse mennä kylmään maahan kesän ajaksi jos lämpimät säät harmittaa.
Ei tule kohta sieniä tai mustikoita. Luontokin alkaa paikoitellen kellastua. Jossain vaiheessa lintujen hyönteisravinto vähenee.
Itse nautin helteestä, vaikka kieltämättä sade olisi tärkeää luonnolle. Hassua vaan, että me täällä kiistellään, mikä on "oikea" sää. Sää on mikä on, sitä ei paljon kiinnosta, mitä Mirkku Heinolasta tai Ritva Kuusamosta ajattelee, mutta toki Mirkun ja Ritvan välille saadaan kiista kuten some-aikakaudella kuuluukin.
Ensi sunnuntaiksi näyttää Etelä-Suomeen +26. Täällä Keski-Uudellamaalla satoi viimeksi torstaina.
Aivan mahtavaa että ensi viikonloppukin näyttää helteiseltä! Nyt nautitaan kun vielä voi!
Kohta aion lähteä maauimalaan ottamaan aurinkoa ja uimaan!
Vierailija kirjoitti:
Yks hyvä: Migreeni pysyy ainakin poissa kun ei ole sadetta ja ukkosta ilmassa!
Minulla taas nimenomaan aurinko ja kuumuus tuovat migreeniä. Kotona on koko ajan verhot edessä, että jotenkin pärjää kevään ja kesän. Ärsyttää kun toiset sanovat, että nyt ei saa valittaa kun on lopultakin lämmintä. Kiva heille, mutta pitäisi ymmärtää, että aurinko ei ole meidän kaikkien ystävä.
Kannattaa hommata ilmalämpöpumppu, sikäli asuu rivarissa tai okt:ssa. Ei se niin kallis hankinta ole, talvella on edullisempaa pitää pumppua päällä kuin pattereita ja kesällä salee viilennettynä asunnon. Ihanaa luksusta!
Vierailija kirjoitti:
Tällä on yleensä 10kk vettä ja räntää ja jos muutama +20 päivä, niin voi sitä parkumisen määrää
Kyllä minun minun puolestani saa olla lämmintä. Mutta luonto tarvitsee sitä vettä. Kamalasti pöllyää kaikkialla kun ei ole yhtään vettä satanut, kohta alkaa lakastua kukat ja eläimetkin luonnossa sitä vettä tarvitsevat. Ei se yksi sade vie niitä lämpöisiä ilmoja kokojaan, raikastaisi hieman.
Vierailija kirjoitti:
En kestä teitä ankeuttajia! Antakaa ihmisten nauttia lämmöstä, kuka kestää jotain 15 astetta? Vai haluatteko että saastutan maapallonne lentämällä lämpimään maahan?
Jos on 15 astetta, voi laittaa lisää vaatteita, mutta jos on 27, ei voi vähentää vaatteita niin paljoa, että olisi mukava olo. Vaikka nakuna olisi.
Ei lämmin luita riko mutta sadetta heti kiitos!! Eläimet kärsii, luonto kuivuu, koko ajan pöllyää. Siinä ei ilmalämpöpumput auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lennä kanarialle jos haluat paistua. Ei nää ilmanalat oo tarkoitettu suomalaisille.
Painon pudotus voisi tehdä terää. Jaksaisi lämpimiä kelejäkin paremmin.
Paljonko minun pitää pudottaa vielä painoa, että nauttisin?
T. N 160cm/44kg
Yks hyvä: Migreeni pysyy ainakin poissa kun ei ole sadetta ja ukkosta ilmassa!