Kaukaasiankoira purrut useita ihmisiä - hovioikeus kumosi lopetustuomion
En ymmärrä miten ihmiset voivat olla niin kädettömiä noiden isojen koiriensa kanssa. Sieppaa ihan kunnolla. Jos itsellä olisi tuollaisia ongelmia olisin niin häpeissäni että en kyllä väittäisi vastaan kun tuomitaan. Mitä täällä oikein tapahtuu?
Kommentit (7)
Ei taida Suomessa kovin montaa noita olla?
Pistää miettimään mikä on motiivi toimarilla hankkia tuollainen harvinainen aikuisen naisen painoinen koira.
Mä olen seurakoiranomistaja ja tiedän silti, että kaukkaria ei saisi pitää paikassa, jossa se saa tarkkailla naapureiden toimintaa. Se stressaantuu sellaisesta. Se tarvii aika paljon lääniä ja joko sen, ettei ympärillä ole juuri ketään, tai sit sen verran korkeat aidat, että se ei nää niiden yli eikä läpi.
Miten joku kaukkarin hankkinut on pitänyt sitä jossain... Naapurustossa??
Toi koiran rankaiseminen omistajan kädettömyydestä on kakspiippunen juttu, MUTTA jos koira käy toisen eläimen/ihmisen päälle niin siinä tilanteessa eläin pitäisi automaattisesti ottaa omistajilta pois.
Nuo koirat pärjää karhua vastaan... Jo on kumma että annetaan käydä KOLMESTI ihmisten kimppuun ja silti ei kummempia seuraamuksia.
Mikä hinku ihmisillä on taistelu koiria hankkia?
Kyllä on hölmöä hommaa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seurakoiranomistaja ja tiedän silti, että kaukkaria ei saisi pitää paikassa, jossa se saa tarkkailla naapureiden toimintaa. Se stressaantuu sellaisesta. Se tarvii aika paljon lääniä ja joko sen, ettei ympärillä ole juuri ketään, tai sit sen verran korkeat aidat, että se ei nää niiden yli eikä läpi.
Miten joku kaukkarin hankkinut on pitänyt sitä jossain... Naapurustossa??
KYllähän nuo ilmeisesti muutti muualle koirinensa eli taisi tosiaan olla tärkeä koira... mutta pari ihmistä sai arvet persauksiin ennen sitä. Miten vastuutonta??
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201805282200975579_u0.shtml