Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi kaunista jos naisella on kainalo- ja säärikarvat ajelematta?

Vierailija
29.05.2018 |

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805232200963322_iq.shtml

Itsestäni se näyttää epäsiistiltä ja miehiseltä. Toki itsellänikin saattaa joskus olla karvat ajelematta varsinkin talvella kun pitkät hihat ja lahkeet peittävät karvat alleen.

Mutta kesällä mun mielestä siististi sheivatut kainalot ja sääret ovat kaunis näky.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kaikki on isossa kainalossa, why not.

Vierailija
2/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hyvin on iskostuneet nämä ulkoa tulleet paineet minuunkin :) Aina on tosi epävarma olo, jos on karvaiset sääret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat naisella on jotenkin epäseksikkäät Vaimo vähentänyt huomattavasti niiden ajelua. Ei paljon enään sytytä hieroa tai muutakaan.

Vierailija
4/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat vetää puoleensa. Naisen kuuluu olla karvaton ja miehellä kuuluu olla karvat.

Vierailija
5/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat on kauheita, säärikarvat lähinnä jos ovat tummia tai vaaleita ja tuuheat.

Vierailija
6/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei.

Vierailija
7/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa sheivata tai olla sheivaamatta oman mielensä mukaan eikä se kuulu muille mutta mun rehellinen mielipide on silti se, että kainalo- tai säärikarvat naisella ei oo kaunis näky.

M27

Vierailija
8/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. HIRVEÄN näköistä!

Vierailija
9/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää karvoista. Itselleni sallin, naiselle en. Mutta eipä ole naista, joten eipä sillä väliä.

Vierailija
10/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää huomata, että ajelemattomat sääret näyttävät rumilta. Ei näin pitäisi olla, luonnollisuuden pitäisi olla hyvä asia. Liian syvälle on juurtunut tämä sliipattu kauneusihanne :(

Vierailija
11/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää karvoista. Itselleni sallin, naiselle en. Mutta eipä ole naista, joten eipä sillä väliä.

Entä jos nainen sallii itselleen mutta miehelle ei?

Vierailija
12/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kainalokarvat ovat vähän ällöttäviä. Säärikarvat nyt ei ole niin justiinsa jos nyt eivät ole tummia ja paksuja. Mutta toisaalta en katsele muiden karvoja, itselläni ne kyllä häiritsevät ja paljon.

Vierailija
13/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat vetää puoleensa. Naisen kuuluu olla karvaton ja miehellä kuuluu olla karvat.

Miksi kuuluu?

Vierailija
14/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee ajella kaikki karvansa kaulasta alaspäin

Vierailija
15/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niin haittaa, mutta on karmeaa, miten esim. urheilevat koripalloilijamiehet pitävät puskia kainalon alla. Samoin yhtä karmea on mies, joka kulkee polvipituisissa housuissa karvaisin säärin. Yök.

Vierailija
16/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan ole kaunista, ja olen nainen. Olen varmaankin aivopesty, mutta nämä sosiaaliset mieltymykset istuu aika tiukassa, eikä niiden sheivaaminen loppujen lopuksi ole niin kamalaa että jaksaisin tehdä siitä numeroa. En tykkää miehelläkään kauheasta kainalopehkosta, varsinkin kun ne karvat puskee sivulta esille vaikka käsivarsi on alhaalla, ällon näkoistä. Säärikarvat on ok jos niitä on. Naisella ajelemattomat karvat olisivat varmaan ihan ok jos ovat aivan vaaleita ja hentoja.

Vierailija
17/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Jos tahtoo jättää ajelematta, niin jättäköön. Sinänsä ihan hyvä, että näitä normista poikkeaviakin löytyy & näkyy.

Valitettava tosiasia on kuitenkin se, että henkilökohtaisesti koen tuollaiset pitkät, tummat säärikarvat jotenkin epämiellyttävinä. Olen siis nainen itsekin, kaipa sitten olen aivopesun uhri... Kainalokarvat ovat sen verran piilossa yleensä, että eivät minua sen ihmeemmin esteettisesti vaivaa. Luulisi kuitenkin, että juuri kainalossa sitten voivat olla myös hajuhaitta? 

No, kuten sanottua - elä ja anna elää. :) Kaikille jotakin.

Vierailija
18/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Jos tahtoo jättää ajelematta, niin jättäköön. Sinänsä ihan hyvä, että näitä normista poikkeaviakin löytyy & näkyy.

Valitettava tosiasia on kuitenkin se, että henkilökohtaisesti koen tuollaiset pitkät, tummat säärikarvat jotenkin epämiellyttävinä. Olen siis nainen itsekin, kaipa sitten olen aivopesun uhri... Kainalokarvat ovat sen verran piilossa yleensä, että eivät minua sen ihmeemmin esteettisesti vaivaa. Luulisi kuitenkin, että juuri kainalossa sitten voivat olla myös hajuhaitta? 

Ei muuten ole hajuhaitta. Itse ajelen kainalokarvat parin kuukauden välein, siinä vaiheessa kun ne ovat liian pitkät. Ilman karvoja hiki haisee enemmän.

Vierailija
19/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan kainalot koska koen sen olevan hygieenisempaa, en siis tiedä onko oikeasti mutta itselle vain on sellainen fiilis että haisen vähemmän kainalot sheivattuna. Mutta nyt olen kyllästynyt jalkojen sheivausrumbaan, ja itse asiassa pidän itse jaloistani enemmän kun niissä on karvaa. Lisäksi silloin kun sheivasin sääret olivat aina kipeät ja kuivuneet, ja sänki puski kuitenkin esiin heti seuraavana päivänä, joten niitä sai olla jatkuvasti höyläämässä. Ei jaksa enää kiinnostaa.

Vierailija
20/24 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole hajuhaitta. Itse ajelen kainalokarvat parin kuukauden välein, siinä vaiheessa kun ne ovat liian pitkät. Ilman karvoja hiki haisee enemmän.

Kokemuksensa kullakin, riippuu varmaan ihmisestä. Kyllä mä huomaan, että jos vaikka talvella jää sheivailut vähemmälle, niin kainalot tuoksahtavat tavallista enemmän jos sitä karvaa on tullut kasvateltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän