Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuhlaa kaikki rahansa kalastukseen, onko tämä oikein?

Vierailija
29.05.2018 |

Mies on intohimoinen kalamies, ei siinä mitään. Mutta kaikki ylimääräiset rahansa hän käyttää kalastusvälineisiin. Olen yrittänyt vihjata että kohta olisi kesäloma, että mitä voitaisiin yhdessä tehdä. Mies sanoo vain, että katsotaan rahatilanteen mukaan. Mutta ei sitä rahaa taida enää olla, kun mies on tuhlannut ne kalastusvälineisiin.

Voinko sanoa asiasta tiukemmin vai olisiko motkottamista? Olisi kiva päästä jonnekin lomalla eikä kökkiä kotona

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on intohimoinen kalamies, ei siinä mitään. Mutta kaikki ylimääräiset rahansa hän käyttää kalastusvälineisiin. Olen yrittänyt vihjata että kohta olisi kesäloma, että mitä voitaisiin yhdessä tehdä. Mies sanoo vain, että katsotaan rahatilanteen mukaan. Mutta ei sitä rahaa taida enää olla, kun mies on tuhlannut ne kalastusvälineisiin.

Voinko sanoa asiasta tiukemmin vai olisiko motkottamista? Olisi kiva päästä jonnekin lomalla eikä kökkiä kotona

Eiköhän intohimoinen kalamies ole jo budjetoinut ja bookannut reissunsa kesälomalle, tainnut vain unohtaa kertoa sinulle.

Vierailija
2/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää omat rahansa miten tahtoo. Miehenkö pitäisi se loma sinulle maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kalastusvälineet maksavat niin paljon?

Ymmärtäisin esim. kalastusmatkat tai jos ostaa veneen.

Vierailija
4/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kalastus on peiteoperaation nimityksenä.

Vierailija
5/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostettiin kaksi erilaista vapaa tms erilaisiin kalastustyyleihin(?).. kyllä siihen saa helposti rahaa tuhlattua

Ja juu, olen itse opiskelija mutta odotan että mies haluisi myös minun kanssa tehdä jotain eikä hihkua vain kalastamisesta.. 

ap

Vierailija
6/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut Brokeback Mountain -elokuvan?

Tuli vaan mieleen...

Vierailija
7/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitää olla vähän ovela, vaikka tämän kesän osalta sinun kohdallasi voikin olla vähän myöhäistä. Minä halusin tänä kesänä Sloveniaan joten ostin miehelle joltain sikäläiseltä kuvankauniilta vuoristojoelta pari opastettua perhokalastuspäivää joululahjaksi. Viikon reissu tuosta nyt tulee ja on ihan mukavaa kun on pari päivää minulla siellä ihan itseksenikin.

t: toisen kalahullun vaimo

Vierailija
8/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ostettiin kaksi erilaista vapaa tms erilaisiin kalastustyyleihin(?).. kyllä siihen saa helposti rahaa tuhlattua

Ja juu, olen itse opiskelija mutta odotan että mies haluisi myös minun kanssa tehdä jotain eikä hihkua vain kalastamisesta.. 

ap

Just. Eli miehen pitäisi maksaa matkustelusi.

Kyllähän sinne Dubaihin pääsee elämään glamourelämää, etsit vain oikeat sivustot.

Vierailija
9/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies varmaan mielellään ottaa sinutkin mukaan kalastamaan (kunhan olet hiljaa ja parhaimmassa tapauksessa ehkä perkaat ne kalat?) - jos se kalastus on miehelle rakas harrastus ja sulle ihan yök niin sitten kannattaa hankkia itselleen oma harrastus ja päästää hänet itsekseen kalastamaan - tai vaihtaa miestä.

Ja maksaa itse omat kesälomamatkasi.

Vierailija
10/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kalastusvälineet maksavat niin paljon?

Ymmärtäisin esim. kalastusmatkat tai jos ostaa veneen.

Ei se kalastusvälineiden kallius vaan ne pienet käytettävissä olevat kokonaisvarat...

Vierailija
11/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellä ole siis varaa/aikaa matkustaa sinun kanssasi? Tylsä juttu kyllä, ehkä teillä on liian erilaiset kiinnostuksenkohteet.

Vierailija
12/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne kalamiehet on. Perhokalastus on kyllä yks ihan hitonmoinen rahareikä ja aikasyöppö!!! Mut mut.. eipä sille mitään mahda, mieluummin omat rahansa käyttäköön vapoihin kuin vaikka baareissa riekkumiseen, näin minä ajattelen. Valitettavasti kesät menee kalastuksen ehdoilla, reissatkaa yhdessä vaikka talvilomalla.

Vierailija
13/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet työhön, saat palkkaa ja maksat itse lomasi. Eikö riitä, että mies muuten elättää? Pitäisi luopua harrastuksesta sinun takiasi?

Vierailija
14/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies varmaan mielellään ottaa sinutkin mukaan kalastamaan (kunhan olet hiljaa ja parhaimmassa tapauksessa ehkä perkaat ne kalat?) - jos se kalastus on miehelle rakas harrastus ja sulle ihan yök niin sitten kannattaa hankkia itselleen oma harrastus ja päästää hänet itsekseen kalastamaan - tai vaihtaa miestä.

Ja maksaa itse omat kesälomamatkasi.

Tosi kalamies perkaa itse eikä anna akkojen sotkea. Menee hyvät filee pilalle.

Vierailija
15/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on varsinainen pirttihirmu taas vauhdissa. Mies ostaa omilla rahoillaan muutaman onkivavan ja heti vedetään herneet palkoineen nenään.

Voit toki haaveilla miehestä jolla ei ole mitään omaa elämää ja käyttää pelkästään kaiken aikansa ja rahansa sinun palvomiseen. Veikkaampa vain, että kukaan ei ole kiinnostunut sinun kanssa tämänlaisesta parisuhteesta.

Vierailija
16/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko ongelma, että miehellä ei ole varaa tehdä muuta kuin kalastaa?

Te ette sovi yhteen, jos ette tee asioita yhdessä, ettekä kykene neuvottelemaan tuollaisesta.

Moni suhde ajautuu siihen, että toinen elää itsekkäästi ja toinen tyytyy ja toivoo, että asiat muuttuisivat tulevaisuudessa. Se itsekkäästi eläjä ei arvosta parisuhdetta yhtä paljon kuin se toinen.

Mutta tästä on turha kysyä. Jos kysyt mieheltä, hän luultavasti sanoo rakastavansa sua. Suomeksi se tarkoittaa, että kiva kun on vakipano ja ruoanlaittaja tms.

Sä toivot enemmän.

Mitä tulee kalastukseen, siihen voi upottaa kaiken aikansa ja rahansa, aivan helposti. Kuten muihinkin harrastuksiin. Valintakysymys.

Vierailija
17/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiset taas päivystämässä palstalla kotona maaten, peukuista päätellen.

Vierailija
18/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mies joka käyttää rahojaan kalastukseen. Omat ovat rahansa ja saa käyttää kuten haluaa.

Vierailija
19/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ongelma, että miehellä ei ole varaa tehdä muuta kuin kalastaa?

Te ette sovi yhteen, jos ette tee asioita yhdessä, ettekä kykene neuvottelemaan tuollaisesta.

Moni suhde ajautuu siihen, että toinen elää itsekkäästi ja toinen tyytyy ja toivoo, että asiat muuttuisivat tulevaisuudessa. Se itsekkäästi eläjä ei arvosta parisuhdetta yhtä paljon kuin se toinen.

Mutta tästä on turha kysyä. Jos kysyt mieheltä, hän luultavasti sanoo rakastavansa sua. Suomeksi se tarkoittaa, että kiva kun on vakipano ja ruoanlaittaja tms.

Sä toivot enemmän.

Mitä tulee kalastukseen, siihen voi upottaa kaiken aikansa ja rahansa, aivan helposti. Kuten muihinkin harrastuksiin. Valintakysymys.

Kunnon naisspleinausta taas kerran.

Aloittaja tässä on se, jolla ei ole varaa.

Mutta niin vain pitäisi miehen järjestää persaukiselle loiselle materiaa, lahjoja ja sirkushuveja.

Vierailija
20/52 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se oikein jos käyttää omia rahojaan jotka itse tienannut. Eria asia jos teillä olisi yhteiset rahat, silloin saiai välillä käyttää rahaa muuhunkin huvitteluun.