Mihin asiaan intohimoisesti suhtautuvat ärsyttävät eniten?
Sisustusintoilijat, jotka arvostelevat muiden ratkaisuja, mielellään vielä jostain omasta lahkomaisesta näkökulmasta esim. konmarittajat, valkoisen rakastajat jne. Mitähän ihmeen väliä sillä on, miten toinen haluaa asua omassa kodissaan? Eikö kodikkuus ole pääasia ja se tunne on ihan asukkaasta kiinni.
Kommentit (69)
Ruokavaliofanaatikot. Eli mitään ei voi syödä, kun kaikki on joko epäeettistä, epäterveellistä tai sitten pahaa. Lopulta ruokavalio koostuu vain pähkinöistä ja vedestä. Yritä nyt sitten lähteä sellaisen kanssa ravintolaan, tai kutsua sellaista illalliselle, kun mikään ei kelpaa. Ja sitten vielä yritetään vaikuttaa kavereiden ruokavalioon ja valitetaan heille heidän valinnoistaan, että hekään eivät saa syödä muuta kuin pähkinöitä. Argh.
Myös neroottiset ja hysteeriset äidit, ärsyttävät, ketkä ovat seonneet lapsistaan. Eli sellaiset, jotka eivät anna lastensa syödä ikinä mitään muuta, kuin jotain hampunsiemeniä ja vihersmoothieta, eivätkä lapset saa poimia maasta mitään ja tutkia ulkona asioita, koska "ou mai gaaad epäterveellistä ja bakteereja". Ja sitten se pikku Pirjo-Liisa yritetään opettaa käyttäytymään täydellisesti niin, että se ei ikinä ilmaise kiukkua tai negatiivisia tunteita.
Kaikki imetys- ja äitiysvouhottajat, sekä nämä rokotevastustajat, joiden mielestä hopeavesi parantaa kaiken.
🇺🇦🇮🇱
Mä inhoan futismutseja. Pelkkiä kuvia harkoista tai kisareissuilta, viikonloppuna potkitaan palloa puistossa. Nappulaliigan voitoilla kehutaan kuin kyseessä olisi suuri tähtipelaaja.Munkin tytär soittaa pianoa ja laulaa kuorossa. Yhden kuvan vuodessa laitan tästä someen, enkä millään meidän oma karita mattila asenteella.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä eniten, mutta imetykseen. Eläinkin osaa imettää, se on vain biologiaa. Sitten on kaiken maailman imetystukea ja muuta. Täysin naurettavaa. Sen pitäisi olla vain asia, joka hoidetaan siinä sivussa tekemättä siitä numeroa. Ja piilossa, koska se on hyvin rumaa.
Tää ei nyt oikein osu... Ei kai imetystuki kosketa juuri millään lailla niitä, jotka eivät koe imetystuen tarpeessa olevansa. Ja imetyshän pääosin tehdään siinä sivussa, eikä tarvitse mennä piiloon, koska se on melko huomaamatonta. Joten ei se voi "näkymättömänä" asiana olla rumaakaan.
- Vegaanit/kasvissyöjät (olen itsekin, mutta en paasaa siitä kaikille)
- lesbous, jossa vihataan miehiä (rasittavaa kuunneltavaa)
- koira/hevosihmiset, joiden koko elämä pyörii lemmikin ympärillä
- ylisäästäväiset ihmiset, jotka jatkuvasti arvostelevat muisen rahankäyttöä
Kaikista pahin on yhdistelmä noista yllämainituista. Eräs (entinen) ystäväni oli sellainen.
Omaan erinomaisuuteen intohimoinen keskittyminen
Social Justice Warriorit on jotain niiiiiiiiiin kamalaa.
Misandriaan intohimoisesti suhtautuvat, eli toisin sanoen misandrikot, jotka väittävät itseään feministeiksi. Se, minkä monet mieltävät nykyään feminismiksi, on itse asiassa misandriaa.
Parisuhdehullut
Elämään ei mahdu mitään muuta kuin kumppani. Yhtä kaveria saadaan houkutella varmaan kuukaus illanistujaisiin kun on vaan viettämässä koti-iltoja, sitten kun tulee niin ensin vängätään siitä että älä ota sitä poikaystävää ja sitten kun tulee niin jauhaa vaan siitä vtun poikaystävästä :D kaveri itsessään on tosi hauska ja mielenkiintoinen tyyppi mutta seurustellessaan menee täysin sekaisin ja ripustautuu mieheen.
N20
Matkailuhullut. Aina menossa jossain ja tuli polttaa maata jalkojen alla.
Luontaistuoteihmiset. Olen itsekin joskus jotain kokeillut, mutta huonoa oloa ja vatsakipuja vain aiheuttivat, joten en ole niistä innostunut. Tunnen itseni tällaisen vieressä huonoksi ihmiseksi, kun itse olen tavallinen sekasyöjä ja syön halpaa ruokaa. Meni lopulta hermot tällaiseen "hörhöön", kun totesi ettei masennus ole sairaus ja alkoi tyrkyttää vaikka mitä tuotteita: "tällä tuotteella nukut hyvin, tällä taas saat energiaa ja masennus on poissa!" Joo ei ne traumat huuhaalla häviä.
Sellasista asioista meuhataan jotka ei edes kosketa omaa elämää kuten esim nuo petoasiat helsingistä käsin.
Jääkiekkojuntit ja alkoholi-intoilijat.
Kun itsellä on oikeita suruja ja kamalia huolia, niin kyllä v*tuttaa, kun kollega purskahtaa itkuun miettiessään, että hänen nyt neljävuotias terve koiransa sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kuolee. Joo, kaikki kuollaan joskus, jopa koirat, mutta ne ovat vain eläimiä. Eli nämä eläinfriikit, joille koira on kaikki kaikessa, ärsyttävät. Miksei tuokin tapaus koskaan itke sitä, että joskus vielä hänen miehensä tai äitinsä kuolee? Se on sitten varmaan ihan sama.
T. Eläinrakas ihminen, jolla on aina ollut lemmikkejä
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki, jotka hurahtaa ja puhuu koko ajan siitä intohimostaan, vaikkei kuulijaa kiinnosta yhtään. Todella kuluttavaa kuunnella jostain lenkkitossuhaaveista ja maratonmatkasuunnitteluista.
T. Juoksupöljän työpari
Yleensäkin ihmiset, jotka jaarittelevat asioistaan ihan kun muita voisi jankkaavat juttunsa kiinnostaa. Kevyt small talk erikseen, mutta kun ei ymmärretä lopettaa. Kiusallista ja kuluttavaa. Joku myötäelämisen geeni puuttuu, kun ei osata ajatella, että toinen kärsii :'D
Omista lapsistaan jauhavat äidit.
Heillä ei kai ole aavistustakaan miten kyllästyttäviä he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaan matkailuun hurahtaneet, kaikki paikat täynnä ihkuja lomakuvia! Ja seuraavasta jo meuhkataan.
Ja ihminen joka ei ole käynyt Tallinnaa tai Tukholmaa kauempana on säälittävä juntti joka ei ymmärrä maailmasta mitään.
Ja tällä logiikalla tähtitieteilijä ei ymmärrä avaruudesta mitään, ennen kuin on itse käynyt siellä.
Reissaajat. Joka lomalla pitäisi lähteä jonnekin. Itse kun nauttii siitä, että saa lomalla rauhassa olla kotona ja laittaa kotia ja pihaa, niin kauhea meteli kun pitäisi lähteä reissuun!
Nyt kesäloman lähestyessä saanut jo liikaa kuulla kysymyksiä siitä, että minnekäs päin meinaan lähteä. No en mihinkään.