Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kummiksi? OV

Vierailija
29.05.2018 |

Meillä on haaste, kummiksi haluttaisiin sukulaisia ennemmin kuin kavereita.

Siskoni perhe olisi ihana, mutta he eivät koskaan, eivät siis ollenkaan edes pyynnöistä huolimatta kyläile meillä, eivät siis koskaan. Matka on liian pitkä toiseen suuntaan, ja lapsen kanssa ei haluta ottaa riskiä, että eivät tule lapsen synttäreille. Ovat viimeksi käyneet 6 vuotta sitten, mutta olettavat että me käymme siellä päin usein. Matka n. 400km.

Miehen nuoremman veljen perhe olisi ihana, ovat tasapainoisia ja koulutettuja ihmisiä, mutta ei olla koskaan oltu ollenkaan läheisiä. Aina kilpailutunnelma, ja tiedät että eivät ole vilpittömiä meitä kohtaan. Tiedämme että he eivät rakasta lastamme syvästi. Yhteydenpito on tosi teennäistä, emme tiedä mistä joutuu, aina ollut näin. Onko kateutta meitä kohtaan vai mitä. Oltu aina heille ystävällisiä. Eivät itse pyytäneet meitä kummeiksi.

Miehen vanhin veli on tosi tosi fiksu ja mahtava tyyppi! Hän pika-avioitui nuoren naisen kanssa, jonka kanssa meillä on tosi erilaiset arvot. Nainen halveksii koulutusta, työntekoa ja tälläisiä arvoja ei haluta omille lapsillemme siirtää. Lisäksi jäänyt kiinni suvussa pahanpuhumisesta, on ns wt ja kaksinaamainen. (Älkää kysykö miten päätyivät naimisiin...) mies on tosi huippu... Perhekeskeisiä ovat.

Yksi vielä opiskeleva sukulaistyttö olisi ihana kummitäti, häntä ehkä kysytään.

Sisaruksia haluttaisi myös, mutta kenet heistä valitsisitte? Kaikki ovat siis ihan OK mutta nostin tuohon nuo asiat, jotka meitä ovat painaneet.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotainhan teissä täytyy olla, jos sukulaiset eivät halua pitää yhteyttä. Mieti.

Ai meissä on vikaa, jos me kyläillään siskollani säännöllisesti muistetaan heidän lapsiaan, mutta he eivät kyläile koskaan, kun eivät vain jaksa lähteä? Eli tämä heidän huono käytös on meidän vika?

Muiden kanssa kyläilemme.

Kaikkien kanssa pidämme yhteyttä.

Luehan aloitus uudestaan.

Ap

Olen itse ihminen, joka ei jaksa kyläillä. Vapaat menevät aika lailla työviikosta toipumiseen. Ja viikonloppuisin on myös omia ja lasten hommia. Muutenkaan en koe virkistymiseksi kylässä nukkumista (siis oliko tässä välimatkaa jopa 400km) ja reissaamista.

Jokaisen pitää ajatella omaa jaksamistaan, eikä koko ajan miettiä, luuleeko joku meitä epäkohteliaiksi, kun emme jaksa laukata pitkin Suomea viikonloppuisin tai lomilla. Itse asiassa kokisin ap.nkin rasitteeksi, jos he ruukaisivat vierailla luonamme ja jupisisivat sitten, että kun emme tee vastavierailuja, olemme epäkohteliaita. Liekö ap.n perhettä edes haluttu kylään. Kunhan tunkevat isensä vain.

No kummihommista olen onneksi välttynyt, kun en kuulu kirkkoon. Kummius ei ole mikään siunaus, vaan rasite, mitä seuraan tuttujeni kanssa, joilla on kummilapsia. Kukaan kun ei rakasta sitä ystävänsä lasta, vaikka ystävä niin olettaa

No huh huh mikä kommentti😂

Ai me tungemme itsemme omien kummilastemme juhliin ja sisarustemme luo?

Me olemme molemmat perheistä, joissa pidetään yhteyttä suvun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan