Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieet, kertokaa! Kiimalima. Touhutipat. Eri asioita? Miten jollain tulee, jollain ei?

Vierailija
28.05.2018 |

Olen vasta varttuneella iällä päässyt tietämään, että joillain miehillä tulee kiimalimaa kiihottuessa. Olin kuullut touhutipoista, muttei selvää käsitystä, milloin niitä sitten tulee.
Rajallisella kokemuksella olen havainnut, että joiltain miehiltä tulee jotain hyvänmakuista pariin kertaan, ennen kuin laukeavat. Joku on sanonut itse, että tihkuu, ja se on merkki, että kohta tulee. Onko se näin?
Mitäs tämä kiimalima sitten on? Miksi sitä ei ole kaikilla? Tuntuuko joltain, kun sitä tulee?
"Tihkumisen" ilmeisesti tuntee (vai näkee?) itse? Touhutipat ovat ilmeisesti eturauhasen erittämää nestettä, mutta mitä ihmettä sitten on kiimalima? Voiko yhdellä ja samalla miehellä tulla molempia?
Kertokaa kaikki. Auttakaa minua ymmärtämään tätä hurmaavaa, kiehtovaa arvoitusta nimeltä MIES! N50

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asiahan tuo on. Kirkasta, limamaista nestettä erittyy erinäinen määrä (tippoja tai enemmänkin) kiihottumisen asteesta ja kestosta riippuen. Ei tunnu miltään se erittyminen, mutta kiihottuminen tietysti tuntuu.

Vierailija
2/11 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain tulee kun kiihottuu ja joillain just ennen kun saa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rupeaa erittymään aika runsaasti jo siinä vaiheessa jos pyörii kiihottava seksi mielessä ja seisoo housuissa vaikka ei ole värkkiin koskettukaan. Pyllypanot ovat kovasti mieleeni niin siinä mielessä on hyväkin että tuota lisäliukastetta erittyy. M36

Vierailija
4/11 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaksi huomannut, että joillain ei erity vielä kiihottuessa. Vasta vähän ennen laukeamista tihkuu. Tämä on kiinnostavaa!

Vierailija
5/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun niihin, joilla erittyy aika runsaasti. Ei tarvitse olla edes seisokkia, kunhan silmät tai ajatukset on jossain kiihottavassa asiassa, niin liukastetta riittää.

Ei välttämättä joka paikassa kiva juttu, housutkin voivat kastua läpi asti. Itse asiaan päästessä kyllä kiva kun kalu on limasta kiiltävä ja valmiina työntymään mihin vain.

Vierailija
6/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luotu pimpsan liukastajaksi pöljät. Näin uunojen pimpsaan en työntäisi kuin triplakumilla.

Vierailija
7/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös limoittuu herkästi, ei tarvii seisokkia. Ja kyllä on hyvä liukaste

Se on siemennestettä ilman siemeniä (voi olla hieman joten voi aiheuttaa raskauden), kun ne yhdistää on se spermaa ja väri vaihtuu kirkkaasta harmaan valkoiseksi.

Maku on hieman hunajainen.

Vierailija
8/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiihottuu ilman että on edes aikomusta harrastaa seksiä, eli siis seisoo ihan kunnolla housut jalassa, niin taatusti on boxereissa rähmä illalla. Eli mulla tulee pelkästään siitä että kiihottuu kunnolla.

Vierailija
9/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiihottuu ilman että on edes aikomusta harrastaa seksiä, eli siis seisoo ihan kunnolla housut jalassa, niin taatusti on boxereissa rähmä illalla. Eli mulla tulee pelkästään siitä että kiihottuu kunnolla.

Sama täällä. Olen nyt kuuskymppinen ja edelleen tulee paljonkin kiimatippoja....vaimo monesti vielä toteaa...voi , voi heralla on taas alushousut märkänä. Oikeastaan ei tarvitse , kuin ajatella pillua niin johan alkaa falskaamaan 😂😂😂 . Kyllähän se myös hyvänä liukasteeena toimii, kun aloittaa kunnon sessiot.

Vierailija
10/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipat on oikeastaan aika harhaanjohtava nimitys, koska naisen kanssa vehdatessa koko kalun pää, terska, on jo aivan kauttaaltaan liukkaan liman peitossa siinä vaiheessa kun alusvaatteet riisutaan.

Vierailija
11/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös erittyy niin paljon että voi käyttää vaikka persseksissä liukkarina jos hitaasti etenee. Ja on jatkuvaa eikä kertaluonteista niin kuin siemensyöksy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä