Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos irtisanoudun nyt nelikymppisenä,

Vierailija
28.05.2018 |

Onnistuisinko välttelemään työtä lopunikäni?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis koulutukseltani sairaanhoitaja. Voinko salata sen?

Vierailija
2/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta aktiivimalli pitää sut aktiivisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et onnistu salaamaan ja taatusti karenssit paukkuu ja aktiivimalli Viuhuu. Hanki toinen ammatti ja työllisty

Vierailija
4/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein haluat elämältäsi?

Vierailija
5/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aiot elää? Miksi irtisanoudut?

Vierailija
6/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sairaanhoitajana pystyt välttelemään. Aktiivimallin lisäksi joutuisit jossain vaiheessa vähintään palkkatuella töihin. Mutta muutoin nelikymppinen on jo siinä onnellisessa vaiheessa että häntä ei halua juuri kukaan, ei työ- eikä yksityiselämässä.

Vierailija
7/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sullakin kuten mulla että kaitsen mieluummin laumaa vesikauhuisia koiria kuin enää ikinä menisin takaisin entiselle hullujenhuoneelle jota kutsutaan työpaikaksi :DD

Vierailija
8/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aktiivimalli ole enemmän jos itse haluaa ja jos on varaa menettää 50-100 e kk, niin ei vain aktivoidu.

Vierailija
9/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on maailman helpoin juttu. Jätät vain ilmottautumasta työttömäksi työnhakijaksi. Ihan saat olla rauhassa maailman tappiin saakka.

Vierailija
10/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sovi työelämään. En vain jaksa sitä selän takana juoruamista ja kieroilua. Olen liian hiljainenkin. Se, että tekee työnsä hyvin, ei riitä. En halua enää pilata elämääni.

Vierailija
11/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sullakin kuten mulla että kaitsen mieluummin laumaa vesikauhuisia koiria kuin enää ikinä menisin takaisin entiselle hullujenhuoneelle jota kutsutaan työpaikaksi :DD

Tiivistit erittäin osuvasti tuntemukseni.

Vierailija
12/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sh ole pula?

Vierailija
13/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinän teko. Kun et ilmottaudu työttömäksi työnhakijaksi niin kukaan ei ahdistele.

Vierailija
14/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on maailman helpoin juttu. Jätät vain ilmottautumasta työttömäksi työnhakijaksi. Ihan saat olla rauhassa maailman tappiin saakka.

Tämä metodi edellyttäisi kuitenkin jonkinlaista lottovoittoa.

Vierailija
15/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllä elävä kirjoitti:

Helppoa kuin heinän teko. Kun et ilmottaudu työttömäksi työnhakijaksi niin kukaan ei ahdistele.

Tai vielä helpompaa, ottaa karenssin jos joutuu johonkin mihin ei halua.

Vierailija
16/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään ole reilua maksattaa sitä lottovoittoa muiden työssäkäyvien selkänahasta.

Vierailija
17/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään ole pakko käydä töissä. Voit lopettaa ja jäädä oleskelemaan vaikka koko loppuelämäksi. Toki et saa sitten mistään rahaa ennen nimellistä eläkettä, että toivottavasti säästökuviot on kunnossa. Jos haluat rahaa yhteiskunnalta niin olet velvoitettu myös tekemään jotain sen eteen.

Vierailija
18/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sovi työelämään. En vain jaksa sitä selän takana juoruamista ja kieroilua. Olen liian hiljainenkin. Se, että tekee työnsä hyvin, ei riitä. En halua enää pilata elämääni.

No voi jeesus.. buhuu. Se riittää että tekee työnsä hyvin, ellei esimies ja kaikki työkaveri ole psykopaatteja. Jos ovat, se kai ei ole sun ongelma? Uhriutuminen much?

Vierailija
19/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään ole reilua maksattaa sitä lottovoittoa muiden työssäkäyvien selkänahasta.

Minulla on säästöjä sellainen 80 tonnia ja mielessä on käynyt, että jos ottaisin loparit niin hävyttömästi hakisin asumistukea (kun siihen ei kuulemma säästöt vaikuta) niin että vuokrasta joutuisi maksella vain n. puolet. Siinähän elelisi pitkän aikaa mukavasti.

Vierailija
20/25 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nelikymppinen ja miettinyt irtisanoutumista lähes viikottain jo monta vuotta. Yhä edelleen sinittelen, kun ei oikein ole varaa muuhun. Olen tosin alkanut sijoittaa osakkeisiin tässä sivussa ja kokenut sijoittamisen helpottavan oloa henkisesti. Tuntuu, että olen kuukausi kuukaudelta lähempänä taloudellista riippumattomuutta, jolloin voin elää osingoilla ja muilla mahdollisilla tuloilla. Toki omaisuus kasvaa hitaasti ja voi olla, että kymmenen vuoden päästä olen edelleen samassa jamassa. Mutta onpahan edes jotain yritystä jonnekin suuntaan. Mutta siis ihan sama ongelma: työasiat kyllä kiinnostavat, mutta työyhteisö on todella ahdistava. En kuulu joukkoon, käyn yksin syömässä lähes joka päivä, eikä minulla oikein ole juttuseuraa. Istun kuulokkeet päässä koneellani ja odotan, että pääsisin kotiin. Ei sellaisessa elämässä ole järkeä.