Kuka laittaa 200e naamarasvaan?
En ole vielä varmaankaan tarpeeksi ruma, kun en ymmärrä. Mitenköhän tuollainen 200e naamarasvaan eroaa Prisman 10e päivävoiteesta? Muuttuuko sillä Miss Maailmaksi välittömästi? :D
Kommentit (17)
Li Andersonilla on 210 eur maksava Loreal kasvovoide
Saan noista sellaisia matkakokoisia versioita aika usein ilmaiseksi ja no.. ei ne nyt ainakaan huonompiakaan ole.
Mainonnan uhri. Se pakkaus, brändi ja mainostus siinä maksaa, voiteen arvo on vain murto-osa.
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan uhri. Se pakkaus, brändi ja mainostus siinä maksaa, voiteen arvo on vain murto-osa.
Varsinkin kun niiden voiteiden tehoa ei voi melkeen millään todistaa. Saman ihmisen pitäisi saman ikäisenä käyttää vuoden putkeen eri rasvoja kerrallaan ja sitten vertailtaisiin tuloksia. Tuota ei voi käytännössä tehdä, joten on vain uskottava aineiden tehoon.
Ihminen joka haluaa uskoa ihmeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun niiden voiteiden tehoa ei voi melkeen millään todistaa. Saman ihmisen pitäisi saman ikäisenä käyttää vuoden putkeen eri rasvoja kerrallaan ja sitten vertailtaisiin tuloksia. Tuota ei voi käytännössä tehdä, joten on vain uskottava aineiden tehoon.
Tai voitaisiin valita eri ryhmät käyttämään eri tuotteita ja toteutettaisiin vertailu, mutta ei sitäkään ole tehty.
Mä en ainakaan tulis toimeen ilman rasvojani. Ne on kyllä pääsääntöisesti avene, favora, ordinary ja lumene.
En usko, että muuttuu. Maksat brändistä jo nyt.
Minulla on silmien seutu hyvin vaikeahoitoinen. Tahtoo sanoa että rutikuiva, jopa atooppinen talvisin. Koskee myös yläluomia.
Niitä on hoidettu lääkärin opastuksella perusvoiteilla ja kortisoneillakin. Bullsh*t koko homma.
Kosmetologiyhtävä käski joskus muinoin kokeilla Biothermin silmänympärysvoidetta. Pari-kolme päivää ja iho oli kunnossa. Tuolloin olin parikymppinen ja nyt kun ikää on tullut lisää melkein 30 v. Biotherm ei enää riitä. Keväällä haahuilin lentokentällä ja Guerlainin myyjä nappasi minut ja möi minulle Orchidee Imperiale -silmänympärysvoiteen. Sokoksella 201,5 €, kentällä vähän halvempi.
Kyllä oli hintansa arvoinen purkki. Ei enää kutise, eikä tule haavaumia.
Sellainen jolla on varaa ja sitä haluaa.
Minä. Vähän luksusta arkiaamuihin, ihana tuoksu ja täydellinen koostumus mun iholle!
Tummeliinia ja päälle kaalinlehtiä joita päähän vedetyt sukkahousut pitävät kasvoja vasten. Aamulla kasvot ovat kirkkaat.
Eli 11:lle on sopineet atooppisesta ihosta huolimatta kaikki hänen kokeilemansa voiteet paitsi apteekin perusvoiteet ja kortisonit? Niin minullekin, tosin en ole kokeillut yli 30 e:n voidetta ainakaan muistaakseni. Muut ovat yleensä hyviä, vaikka joku sopii johonkin tilanteeseen paremmin kuin toinen. Kun ihoni on oikein hankalimmillaan, parhaiten auttava voide on sellainen, joka maksaa tarjouksessa n. 15 e - ja tarjouksia on aina.
Kuivalle iholleni ostan 120e seerumia meikin alle...se oikeasti tehoaa eikä tule paakkuja.Ostaisin halvempaa mutten ole löytänyt.Rasvana käytän Lidlin Cien voidetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Vähän luksusta arkiaamuihin, ihana tuoksu ja täydellinen koostumus mun iholle!
Juuri näin olin kirjoittamassa! Lisäisin vielä, että purkki on kaunis.
Ostaahan jotkut 1000€:n käsilaukkujakin,prismasta kun saisi 20 eurolla ihan hyvän