Video, jossa Aku Louhimies käskee Edelmannia huutamaan kovaa kissan korvaan!
Oletteko nähneet? Riisuttu mies-elokuvan kuvauksista kiertää Facebookissa tällainen pätkä. Video on todistetusti aito, pätkä löytyy Riisutun mieehen lisämateriaaleista.
Luojan kiitos Samuli kieltäytyy.
:(
Kommentit (23)
Mistä tää Louhimies keksii näitä sen metodejaan? Varsinainen metodimies.
No hyi hitto!? Todella oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Siis eläinrääkkääjäkin?
Rääkkää samalla näyttelijää ja eläintä?
kauhea inttäminen huuda kovempaa, en huuda, kokeile... en huuda kissan korvaan
Joku voisi kertoa näille kauhistelijoille, että kyseessä on elokuva.
Olin vuosia sitten ulkomailla ja minua vastaan käveli suojatiellä lauma nuoria. Suurikokoinen nuori nainen karjaisi suoraan korvaani, kun hän oli kohdallani. Hauska "vitsi".
Minä olen aikuinen ja kauhistuin hirveää melua.
En ole väkivaltainen, mutta löisin mielelläni lapiolla ihmistä, joka karjuu eläimelle tai kehottaa karjumaan eläimelle.
AnteroB kirjoitti:
Sekö oikeuttaa huutamaan kissan korvaan?
Olet iljetys.
Oikeesti ennen tätä eiei juuri kiinnostanut louhimieskohu, mutta ei jumalauta elukoita voi noin kohdella..
Susanna Kosken kanssa samaan osoitteeseen lähetettävä tuo ukko. Miten Laura Malmivaara on voinut olla tollasen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
AnteroB kirjoitti:
Sekö oikeuttaa huutamaan kissan korvaan?
Olet iljetys.
En ole koskaan itse huutanut, eräs tuttavani kylllä huusi kissojen korviin. Minullakin on tällä hetkellä kaksi kissaa Vehmaalla ja ne ovat minun hyviä ystäviäni.
Postaa videon url tähän, katotaan toimiiko.
Ja miks ihmeessä pitäis huutaa kissan korvaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis eläinrääkkääjäkin?
Siltä kuulostaa. Sopii kyllä taudin kuvaan, jos on totta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet? Riisuttu mies-elokuvan kuvauksista kiertää Facebookissa tällainen pätkä. Video on todistetusti aito, pätkä löytyy Riisutun mieehen lisämateriaaleista.
Luojan kiitos Samuli kieltäytyy.
:(
Samulihan myös on ilmoittanut, että päätti kys. leffan jälkeen, ettei koskaan enää tee yhteistyötä Louhimiehen kanssa.
Älä vaan laita linkkiä.