Paskotan koirani missä haluan, enkä takuulla kerää ainuttakaan jätöstä.
Ne ovat sitäpaitsi parasta lannoitetta maatuessaan.
Kommentit (23)
Viisasta hommaa. Sitten ihmetellään että, miksi koirallisia vihataan.
kerään ne pois. Onneksi koirani on kuitenkin vähän outo luonteeltaan: se ei tahdo kakkia muiden nähden. Se menee koko fleksi-taluttimen pituuden (8 m) pusikkoon ja kakkii sitten sinne. Mihinkään avoimelle paikalle se ei suostu kakkimaan esim tielle. Joskus, jos ei päästä pitkälle lenkille esim reissussa jne. se voi joutua tekemään tarpeensa mielestään epämukavaan paikkaan. Ja yleensä silloin kerään tarpeet pussiin ja laitan roskikseen.
Kun ei kerta kiinnosta paskaa keräillä, niin en kerää. Mun lapset on onneksi niin fiksuja että, ne ei paskaa suuhunsa laita. Enkä edes ulkoiluta niitä paikossa jossa on koiranpaskaa. Nurmikolla käveleminenhän ei ole oikein, kun on kävelytie vieressä.
Otan osaa ohimoidenne kiristykseen! tai sitten en!
Koira saa paskata ihan minne haluaa. Ei harrasta tielle paskaamista. Mutta joskus saattaa jonkun portille kasan vääntää. Ei hetkauta muo pätkääkään, ihan nautin siitä kun pääsen tappelemaan omistajien kanssa.
provo mikä provo. " tappelemaan" Hah, sallinet mun nauraa. Et siis ole vielä saanut fyysisesti nenälles? =D
Oih, mikä vahinko, olikin ihan vaan pervo asialla, kun me luultiin että se on murtovaras.
Vierailija:
provo mikä provo. " tappelemaan" Hah, sallinet mun nauraa. Et siis ole vielä saanut fyysisesti nenälles? =D
Aiheuttanut vaan henkisiä kärsimyksiä, kaltaisillesi idiooteille.
Enpä muuten ole vielä kertaakaan elämässäni semmoiseen läjään edes astunut, ja ikää kuitenkin jo 36! Itselläni ei ole koiraa, sanoinpahan vaan mielipiteeni :-).
120kg ja viittii potkia pikkupuudelia. Hyihyi...Häpeä!
Omalla portilla ja rajalla saan pitää mitä vaan. Ainakin koirat vähenee.
Rotanmyrkkyä, etkö muuta keksinyt?
Anna vaan imeskellä ja nieleskellä lenkillä sen mielinmäärin.
On varmaan se sama tyyppi joka laittaa tontilleen rotanmyrkkyä, vaikka on pieniä lapsia!
IDIOOTTI!
tyttöjen keskellä hehkutat molollas. Anna nyt vaan meidän tapella. Tää kuuluu kevääseen! Mikään muu ei yllä tälle tasolle (no ehkä reimatecit mutta)!!!
Ainoastaan hiekkateillä ja -poluilla.