Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Hei tää kuivakakkuhan on seittemän vuotta vanhaa?!
Mä tulin autolla. (Klo 22) Mä lähen nyt kotiin, haluaako joku kyydin, mun kyytiin mahtuu neljä. Ja puff! Bileet loppuu kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti juha tapiolle tulikin este mutta saatiin lyhyellä varoitusajalla paikkaajaksi oman kylän pelimanni soittelemaan sota-ajan ikivihreitä haitarilla.
Tällähän ei mitään juhlia saisi pilattua. Tuolla kommentilla saisi bileet pystyyn!!
Juhlat voivat pilata kailla tavoilla.
Viimeisttän silloin, kun vieraat jakautuvat omiin keskustelu rinkeihinsä, siis tutut keskenään.
Tuntemattomille ei avata keskustelua. Näinhän me suomalaiset toimimme.
Toisin on Etelä Euroopassa, siellä julissa ovat kaikki keskustelu kumppaneita ja keskustelu virtaa. Suomessa vain viina mikä virtaa.
Voi vitsi! Meiän petterin vaipassa on kihomatoja!
Loppuilta soitetaan sitten Cherin koko tuotanto läpi vuodesta -85 lähtien.
Nyt katsotaan meidän kaikki viime vuosien lomakuvat!
Ottakaa sipsiä ja poppareita ja menkää olohuoneeseen odottamaan. Löysin vanhempien jäämistöstä diaprojektorin ja kaikki 50 vuoden aikana otetut valokuvat.
Ratkotaankos vähän matemaattisia yhtälöitä (Olen itse kokenut tämän supernörtin asperger-lääkärin illanistujaisissa..voi krooooh, että oli monotooniset jaaritukset)
Orgioista lähtiessä: vieläkö tuo lähiapteekki on auki, pitäis hakea herpeslääke?
Onneksi oli hiivaa omasta takaa kun tätä pullaa aloin leipomaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt katsotaan meidän kaikki viime vuosien lomakuvat!
Eihän se tosin koskaan oikeasti noin mene. Vaan ensin kaivetaan yksi ohuehko valokuva-albumi esiin, mutta kun se on katsottu, selostettu, nyökkäilty ja äännähdelty (ahaa/mm/juujuu/jne) läpi kaivetaan esiin seuraava, joka onkin sitten 10cm paksu ja kuvia useita satoja. Näitä albumeita tulee sitten koko loppuillan tasaisena virtana. Sillä ei ole mitään merkitystä, ettet enää kolmeen tuntiin ole kuullut tai nähnyt mitään saati tuntenut jalkojasi, jotka ovat puutuneet turriksi. Juttu vain jatkuu ja albumi vaihtuu toiseen, vaikka silmäsi luppasevat ja meinaat nukahtaa niille sijoillesi.
Muistan kun pera sammu toho teiän pari sängylle viime juhlisa kaheksalta tai eikö tarjolla taaskaan ole muuta kun lämmintä karjalaa?!
Myös klassikko
Hei anteeksi kaikki että tulin taas näin kännissä
Vierailija kirjoitti:
Anoppi tuli.
Käymään vai silleen toisella tavalla?
"Tietääkö kukaan, mikä olisi paras täishampoo?" ja samalla huiskit valtoimenaan hulmuavia pitkiä hiuksiasi.
Mites sä jakselet, kun Jaana karkas sen sihteerin kanssa? ... Ai sä et vielä tiennyt?