Persut ei kelpaa hallitukseen koska ei ole yhteistä arvopohjaa mutta sininen soini kelpaa?
Luuleekohan kokoomus todella saavansa ääneni ensi kerrallakin?
Kommentit (13)
Minä ajattelin äänestää Kokoomusta just sen takia, että se ei suostu hullu-uhlaisten kanssa samaan hallitukseen. Edelleen siis sivistyspuolue.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin äänestää Kokoomusta just sen takia, että se ei suostu hullu-uhlaisten kanssa samaan hallitukseen. Edelleen siis sivistyspuolue.
Kyllä tuo on niin kaukana sivistyspuolueesta kuin olla voi.
Ei kai kukaan täysijärkinen nyt Halla-Aholaisia pöljiä päätöksentekoon päästäisi rinnalleen. Möykätköön persukset turuilla, toreilla ja palstoilla. Silloin eivät pääse tuhojaan tekemään ja ovat itsekin tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään persuja hallitukseen kaipaa mutta pitääkö mun nyt uskotella itselleni että nuo siniset on muka jotenkin eri asia? Nehän on ei vain persuja, vaan vielä loikkareita siihen päälle!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täysijärkinen nyt Halla-Aholaisia pöljiä päätöksentekoon päästäisi rinnalleen. Möykätköön persukset turuilla, toreilla ja palstoilla. Silloin eivät pääse tuhojaan tekemään ja ovat itsekin tyytyväisiä.
Teidän kaltaisenne haukkujat ja kiusaajat ovat syynä siihen, miksi seuraavallakin kerralla tulee jytky.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kannattaisi sanoa suoraan, eikä mennä jonkun arvopohjasadun taakse, joka nyt sitten viimeistään mureni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kaltaisenne haukkujat ja kiusaajat ovat syynä siihen, miksi seuraavallakin kerralla tulee jytky.
Teidän etsikkoaikanne oli jo ettekä sitä hyödyntäneet vaan tyritte mahdollisuutenne. Toista jytkyä ei tule. Persut ovat jatkossa noin 5% puolue.
Vierailija kirjoitti:
Oliko
puhoksen ostoskeskuksessa lauantaina kaaos?
Luulee.
Nyt tarvitaan suomalaista miestä sekä naista joten äänestä perus-suoma-laista!