Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Persut ei kelpaa hallitukseen koska ei ole yhteistä arvopohjaa mutta sininen soini kelpaa?

Vierailija
28.05.2018 |

Luuleekohan kokoomus todella saavansa ääneni ensi kerrallakin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee.

Nyt tarvitaan suomalaista miestä sekä naista joten äänestä perus-suoma-laista!

Vierailija
2/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

persut ovat mielisairaita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin äänestää Kokoomusta just sen takia, että se ei suostu hullu-uhlaisten kanssa samaan hallitukseen. Edelleen siis sivistyspuolue. 

Vierailija
4/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin äänestää Kokoomusta just sen takia, että se ei suostu hullu-uhlaisten kanssa samaan hallitukseen. Edelleen siis sivistyspuolue. 

Kyllä tuo on niin kaukana sivistyspuolueesta kuin olla voi. 

Vierailija
5/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täysijärkinen nyt Halla-Aholaisia pöljiä päätöksentekoon päästäisi rinnalleen. Möykätköön persukset turuilla, toreilla ja palstoilla. Silloin eivät pääse tuhojaan tekemään ja ovat itsekin tyytyväisiä.

Vierailija
6/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään persuja hallitukseen kaipaa mutta pitääkö mun nyt uskotella itselleni että nuo siniset on muka jotenkin eri asia? Nehän on ei vain persuja, vaan vielä loikkareita siihen päälle!

Vierailija
7/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan täysijärkinen nyt Halla-Aholaisia pöljiä päätöksentekoon päästäisi rinnalleen. Möykätköön persukset turuilla, toreilla ja palstoilla. Silloin eivät pääse tuhojaan tekemään ja ovat itsekin tyytyväisiä.

Teidän kaltaisenne haukkujat ja kiusaajat ovat syynä siihen, miksi seuraavallakin kerralla tulee jytky.

Vierailija
8/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kannattaisi sanoa suoraan, eikä mennä jonkun arvopohjasadun taakse, joka nyt sitten viimeistään mureni?

Vierailija
9/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kaltaisenne haukkujat ja kiusaajat ovat syynä siihen, miksi seuraavallakin kerralla tulee jytky.

Teidän etsikkoaikanne oli jo ettekä sitä hyödyntäneet vaan tyritte mahdollisuutenne. Toista jytkyä ei tule. Persut ovat jatkossa noin 5% puolue.

Vierailija
10/13 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko

puhoksen ostoskeskuksessa lauantaina kaaos?

Vierailija
11/13 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up