Raskautta yritetty useampi kierto!!!
Nyt viimeiset kolme nyt siten, että ajoitus on ollut oikein: 6-8 yhdyntää oviksen molemmin puolin ja aikaan. Kauhea pettymys kun aina menkat alkaakin.. Kai tuo on tarpeeksi kertoja?
Tosi pitkäpiimäistä odottaa 🤨 Tässä kierrossa sain terot tukemaan luteraalivaihetta, ja rukoilen että ne toimis. Tosi positiivisia tuloksia ainakin/ kokemuksia muilla...
Halusin vain jakaa, kun odottavan aika on pitkä. Välillä tunnen alavatsassa tuntemuksia, pääosin ei mitään oireita, kuten ei missään aiemmissa kierroissakaan😥 Elämä muuten mallillaan, arkea, urheilua, normaalia hyvää oloa, vähän mietityttää tämä... Dpo 6 menossa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Me ollaan yritetty 8kk. Ei tulosta.
No nyt jää yrittämättä muutamnkuukauden ajan saa mies sairastaa rauhassa
Voi paska!
Millä tavalla te olette yrittäneet?
Tsemppiä!
Ap
Sori mua rupesi naurattamaa kysymys millätavalla olette yrittäneet.
Joo ihan perinteiset konstit käytössä. Jos ei tuo tuota tulosta niin ei sitten. Perhe se on kolmihenkinenkin perhe. Mua ei tule saamaan menemään mihinkään hormoonihoitoihin jne.
Kiukkuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuinen kirjoitti:
Me ollaan yritetty 8kk. Ei tulosta.
No nyt jää yrittämättä muutamnkuukauden ajan saa mies sairastaa rauhassa
Voi paska!
Tsemppiä!
Ap
Sori mua rupesi naurattamaa kysymys millätavalla olette yrittäneet.
Joo ihan perinteiset konstit käytössä. Jos ei tuo tuota tulosta niin ei sitten. Perhe se on kolmihenkinenkin perhe. Mua ei tule saamaan menemään mihinkään hormoonihoitoihin jne.
Heh, hyvä jos naurattaa 😀
Meillä siis esikoisen yritys, ja minut on peloteltu nuorempana niin, että heti suojaamattomasta yhdynnässä tulee raskaaksi!
Sen takia onkin jonkinlainen yllätys, että eipäs vaan tulekaan😟....
Tämän takia siis kiinnostaa nuo määrät, että kuinka usein ja montako kertaa kuussa (miten) nämä onnistuneet ovat yrittäneet! 😀
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No känniä ei tarvitse vetää mutta lasi punaviiniä ei ole pahitteeksi kenellekään...rentouttaa ja saa veret kiertämään.
Lapsettomuusklinikan mukaan myrkkyä.
Mitä sanoo lapsettomuuspolin hoitaja?
”Ennen” otin viiniä n. Pullo eli 3-5 lasia viikossa ja ei onnistunut raskaus joten jätettiin se nyt pois. Mieli tekis kyllä 😎😛😝
Ap
No yksittäinen alkoholiannos ei vaikuta mitään hedelmällisyyteen! Mutta yleensä ohjataan, että vältä kokonaan.
T: lapsettomuuspolin kätilö (jolla 2lasta piiiiitkän yrityksen jälkeen ja kuopus "kertarykäisystä" 😆 )
P.S. Voi kun tulisit meille hoitoihin ❤
Kiitos ihanista kommenteista😍🤗❤️
Nyt meillä on IVFllä syntynyt ihana poika, 1v 4kk 😍 ja toinen aivan heti luomusti alkanut lapsi tulossa!
Ap
Voi paska!
Tsemppiä!
Ap