Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramissa olen törmännyt ylipainoisiin "proanoihin"

Vierailija
28.05.2018 |

Aika surullista. Postailevat anorektikkojen kuvia, mutta omat mittansa ovat ylipainon puolella. Tavoitteena alipaino. Kuvien hashtageina anorexia. Paastoavat, mutta sen jälkeen ahmivat. Yksikin on jo monta kuukauttaa harrastanut tätä, mutta paino ei ole tippunut yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? :DDD

Vierailija
2/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiröthän onkin niin pirun hauskoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiröthän onkin niin pirun hauskoja

Mikä syömishäiriö tuo muka on? Tietääkseni se että haluaa olla anorektikko ei tee ihmisestä anorektikkoa.

Vierailija
4/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoaminen ja sen jälkeinen ahmiminen on kyllä syömishäiriö. Ei tokikaan anoreksia.

Ihan vaan tiedoksi: anorektikko voi olla myös ylipainoinen. Jos minä (BMI 40+) sairastuisin anoreksiaan, kestäisi aika kauan ennen kuin olisin vakavasti alipainoinen. Ja silti minulla olisi anoreksia ja olisin anorektikko.

Syömishäiriödiagnoosia ei tehdä (tai ei ainakaan pitäisi tehdä) painoindeksin perusteella.

Mind -> blown, eikö vain? :O

Vierailija
5/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän pro mialta.

Vierailija
6/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastoaminen ja sen jälkeinen ahmiminen on kyllä syömishäiriö. Ei tokikaan anoreksia.

Ihan vaan tiedoksi: anorektikko voi olla myös ylipainoinen. Jos minä (BMI 40+) sairastuisin anoreksiaan, kestäisi aika kauan ennen kuin olisin vakavasti alipainoinen. Ja silti minulla olisi anoreksia ja olisin anorektikko.

Syömishäiriödiagnoosia ei tehdä (tai ei ainakaan pitäisi tehdä) painoindeksin perusteella.

Sinulla olisi epätyypillinen anoreksia. Normianoreksiassa pitää olla alipainoinen ja menkat poissa.

Vierailija
7/7 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallista anoreksiadiagnoosia ei voi saada jos ei ole alipainoinen. Ylipainoisella jolla on muut anoreksian oireet olisi epätyypillinen syömishäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi