Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesa tulee - ja olisi niin kiva istua puistonpenkilla, jos ymmartavaiset lapselliset ihmiset tajuaisivat sanoa lapsilleen, ettei niita ole tarkoitettu kurakenkien tepasteltaviksi.

Vierailija
25.04.2006 |

Pikujalkojen töminä on tervetullutta, mutta ei puistojen penkeillä tai pöydillä - eihän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset kännääjät tallaa ne varmasti kengillään ja laskee alleen ja oksentaa penkeille kuitenkin.

Vierailija
2/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne penkit ja pöydäthän on aina kesinä niin linnunkakassa, ettei niissä voi istua kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä koirat ja humalaiset joka paikan muutenkin sotkee! Voi vide mitä porukkaa!

Vierailija
4/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna luuserien masentaa!

Vierailija
5/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ajattelee, sitä voi vapaasti sotkea joka paikan, kun kuitenkin joku muu ne paikat sotkee jos ei itse ehdi ensin.

Kyllä minä ainakin olen iloinen, jos ei aina tarvitse varoa erikseen, mihin voi takamuksensa laskea. Kyllä ainakin meillä on opetettu lapsille, ettei penkeillä kävellä kengät jalassa, ei kotona, bussissa, junassa, puistossa eikä kirjastossa.

Vierailija
6/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä kuraa jos ajaa pyörällä tai kävelee sade ilmalla ulkona.

Ihme nipo.

Vierailija
7/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toisen omaisuutta kohtaan. Ja busseissa myös tulisi lapset opettaa, että kurakengillä (tai muillakaan) ei seisota penkeillä.

Vierailija
8/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, tyypillisen av-mamman ulkoasuunhan nuo kuratahrat varmaan sopivat hyvin, varsin harmoninen kokonaisuushan siitä taitaakin syntyä :-)

Vierailija
9/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA kun ei ne penkit ole tarkoitettu kuin istumiseen. Pöydistä puhumattakaan. Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Mulla on kolme pientä lasta, eikä ne hypi penkeillä tai pöydillä puistoissa tai kotona.

Vierailija
10/10 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka me opetetaan lapsille tapoja, monet asiat vesittyy juuri siksi, että suurin osa aikuisista ei kuitenkaan niitä noudata.