Tein tinderprofiilin, mutta en saa matcheja. Antakaa apuja esittelyn muuttamiseen!
Kysyin aikaisemminkin tähän mielipidettä ja en saanut mitään konkreettisia vinkkejä nyt olen ollut tinderissä noin viikon enkä saa matcheja ja omaan naamaan en voi vaikuttaa mutta kertokaa miten muokkaisin esittelyä . "Rakasta itseäsi ja läeheisiä pidä perhe lähellä ja ota uusi päivä uutena ja usko parempaan"
Kommentit (52)
Missään nimessä älä kerro olevasi yksinäinen!
”Olen lämmin, perhekeskeinen ja läheisistäni huolta pitävä mies. Suhtaudun asioihin optimistisesti ja olen luonteeltani hyväntuulinen ja rauhallinen. Harrastan liikuntaa, mutta pidän myös autourheilusta. Vapaa-ajallani käyn mielelläni ulkona syömässä ja nauttimassa sillointällöin huurteisen erikois/artesaanioluen”
Siinäpä jo parempi ehdotus, itse laittaisin tuon olutharrastuksen sillä moni nainenkin harrastaa niitä, esim minä. Mutta se pitää siis tehdä selväksi että olutharrastus on erikoisolut sillointällöin, ei mäyräkoira joka ilta.
Höpö löpö. Ihmeesti osasit topicin otsikon kirjoittaa täysin oikein pilkkuineen päivineen, vai tarkistiko kaverisi senkin, TROLLI?
Ihan shaibaa tämä ketju. Mee vaikka pihalle, siellä on hyvä ilma.
Mulla ei lue esittelytekstissä yhtikäs mitään 🤔 ja siis silti melkein joka kerta kun klikkaan oikealle, tulee match! Ja ei ole mitään paljastavia kuvia vaan ihan pari lähikuvaa ja pari matkoilta otettuja. Eli ehkä sun kuvissa on jotain vikaa? Onko selkeät ja hyvät?
Jos ei paikkakunta näy, niin muista mainita olevasi Porvoosta. Se on tärkeä tieto.
Laita informatiivinen teksti joka kertoo sinusta konkreettisia asioita. Ei tuollaisella liirumlaarumilla tee mitään.
Oletko ihan, tuota, normaali? Saa sellaisen kuvan, että olet lapsen tasolla. En tarkoita pahalla, vaan että onko sinulla jokin kehityshäiriö, koska ei pelkkä lukihäiriö anna teksteissä noin.. no, yksinkertaista kuvaa.
hyvän seuran siis