Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tinderprofiilin, mutta en saa matcheja. Antakaa apuja esittelyn muuttamiseen!

Vierailija
28.05.2018 |

Kysyin aikaisemminkin tähän mielipidettä ja en saanut mitään konkreettisia vinkkejä nyt olen ollut tinderissä noin viikon enkä saa matcheja ja omaan naamaan en voi vaikuttaa mutta kertokaa miten muokkaisin esittelyä . "Rakasta itseäsi ja läeheisiä pidä perhe lähellä ja ota uusi päivä uutena ja usko parempaan"

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömm, onko toi oikeasti sun profiiliteksti?

- Ensinnäkin: Kirjoituksena hyvin köykäistä tekstiä, kaipais kipeästi muokkaamista.

- Toisekseen: Sisältö aikamoista unelmahuttua. Itselle tulis olo, et profiilin omistaja joko trollaa tai on käynyt läpi jonkun hengellisen herätyksen, jonka tasolle mun ei normi-ihmisenä ole koskaan mahdollista päästä.

Vierailija
2/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan oikea profiilitekstini miten voisin tuota sitten muokata? :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi on kökköä kieltä.

Se ei kerro sinusta mitään.

Mikset laittaisi siihen asioita, jotka koet tärkeinä? Harrastuksia vaikkapa?

Tuollainen huonolla suomen kielellä kirjoitettu kulunut sanonta on mitäänsanomaton, ja suoraan sanottuna jopa melko karmiva. Kuulostat uskonnollisen herätyksen kokeneelta.

Vierailija
4/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikkapa kuvaussanoina perhekeskeinen ja optimistinen? Ne kertoisivat mielestäni paremmin sinusta kuin tuo kuvausteksti...

Vierailija
5/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki nro 1:

Älä kirjoita profiiliin mitään sellaista mitä kuka tahansa voisi siihen kirjoittaa.

Vierailija
6/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua neuvottiin jo aiemmassa ketjussa neljän sivun verran.

Luulenpa, että ongelma ei ole teksti vaan ihminen tekstin takana.

Toinen aloitus samasta asiasta. Sori, mutta vaikutat todella yksinkertaiselta ja idiootilta.

Vierailija
7/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn salilla eli ei ole mitään personallisia harrastuksia joilla erottuisin siksi en sitä maininnut. ap 

Vierailija
8/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kirjottaa yhtään mitään? Yleensä ne tekstit karkottavat nekin, ketkä muuten voisi antaa tykkäyksen

Vierailija
9/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa tommosen aloitustekstin? Ota se pois. Ehkä kuvissa / sussa vikaa.

Vierailija
10/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hyvä kuva

2. Status

3. Seksualisuus

Vierailija
11/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin neuvottiin mutta en saanut oikeita esimerkkejä ja nyt tsoiaan ei oo tullut matcheja niin kaipailisin apuja. ole vähän yksinäinen ap

Vierailija
12/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita vielä, että pidä ystävät lähellä, viholliset vielä lähempänä ja Tinder naiset sitäkin lähempänä - sitten kyllä tulee mätsejä ja jopa irtoaa ;) 

Vierailija
13/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nelosta, laita esittelytekstiksi vaikka "Perhekeskeinen optimisti" ja ensimmäiseksi kuvaksi jokin kiva, hymyilevä, iloista mieltä herättävä kuva, niin voit saada matcheja naisilta, jotka ovat kiinnostuneet petollisiin synkistelijöihin.

Vierailija
14/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ehkä myös kertaamaan oikeinkirjoittamisen alkeet... Useat kirjoitusvirheet antavat väistämättä vähän, hmm, yksinkertaisen kuvan, vaikka olisi muuten ihan fiksu tyyppi.

Vierailija
15/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinko sitten muokata esim näin "Olen perhekeskeinen pidän tärkeät ja läheiset ihmiset lähellä ja olen ikuinen optimisti. toivottavasti olet samanlainen" ?  Siis suunnilleen noin olisiko parempi? ap

Vierailija
16/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina neuvotaan  laittamaan jotain hirveän persoonallista ja nokkelaa tekstiä sinne ja siksi siellä on monella ties mitä huttua kirjoitettuna, kun yritetään erottua joukosta. Tuo sun mietelause sai lähes kaikilta tyrmäyksen, joten poista se ja kerrot vaan parilla lauseella itsestäs, ei esim. se saliharrastus todellakaan ole mikään negatiivinen asia mainita.

Ja vaikka sanot, että naamaan ei voi vaikuttaa, niin kuviin kuitenkin voit. En suosittele mitään naamansuoristus-photoshoppausta, mutta kannattaa kuitenkin ottaa itsestä ihan helvetisti niitä kuvia ja valita niistä imartelevimmat.

Vierailija
17/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on lukihäiriö. pyydän kaveria tarkistamaan oliko krjoitusvirheitä. ap

Vierailija
18/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi käännettynä tämä kuulostaa alla olevalta:

"Rakasta itseäsi ja läeheisiä" = Vihaan itseäni ja uhkailen itsarilla satunnaisesti, olen pari kertaa kokeillutkin. Kavereihisi saat katkoa välittömästi välit, koska he ovat vääriä. Oikeastaan kaikki mitä teet on väärin.

"pidä perhe lähellä"= Perheeni on sekaisin kuin seinäkello ja sinä hyväksyt asian tai dumppaan sinut välittömästi. Olen myös jatkuvasti riidoissa perheen kanssa.

"ja ota uusi päivä uutena ja usko parempaan" =Olen masentunut, lopettanut koulut ja työ ei maita. 

Joka tapauksessa teksti tuskin kiinnostaa montaakaan miestä, vika on jossain muualla. Nettijutut on naisten areena, jossa nainen saa tuntea olevansa kuningas. Miten voit ryssiä varman maalin?

-m33

Vierailija
19/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies. ap

Vierailija
20/52 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tuo mun uus teksti parempi? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän